De difrax optifles lekt

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Cinderella22, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    hallo mama's

ik heb sinds een tijdje de difrax fles en ben sinds kort overgegaan van maat s naar maat m. Maar nu lekt de fles elke keer als ik 'm wil schudden. de speen lijkt er ook niet erg goed op te passen.
    wie heeft hier ervaring mee?

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Heb je wel de originele difrax speen? Ik heb een tijdje die van de kruidvat gehad en past ook niet lekker. Ook was de speen korter waardoor bij het schudden de fles lekte. We deden dan altijd een papieren doekje in de dop tijdens het schudden. Ik was dit zo zat dat ik de echte difrax spenen heb gekocht en heb nergens last meer van.

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik gebruik de m-spenen dagelijks maar heb er geen last van. Ik gebruik wel alleen de echte difraxspenen.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    raar dat er zoveel verschillende verhalen zijn over spenen. ik gebruik de kruidvat spenen op de difrax opti fles en heb nergens last van.

maar als je fles blijft lekker zou je idd denken dat de speen niet goed is. probeer een nieuwe en als het probleem dan over is ff difrax aanschrijven, misschien krijgt je je geld wel terug.

liefs doris

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Same here!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

als ik schud met de M speen komt er ook voeding uit. vanaf het begin af aan al eigenlijk

7. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    hier is het probleem al opgelost.. je moet de dop wat strak dichtdraaien zodat hij goed erin past. dan komt er geen voeding meer uit

Deel Deze Pagina