Pffff is de 7 maanden sprong bij iedereen zo pittig??? Herken mijn altijd rustige vriendje op sommige momenten niet meer terug: iemand tips ervaringen en vooral hoe lang duurde het?? Best pittig vind ik deze sprong namelijk
Onze zoon had er ook last van en het lijkt alsof hij nu in alleen nog in een nasleepje zit. Hij is normaal ook supervrolijk, maar de juffen van de creche zeiden vd week ook al dat ie echt niet in zijn hum was terwijl zijn crechedag normaal zijn hoogtepunt vd week is haha. Ook was ie echt hangerig, huilerig enzo. Blehhhh Nu al stuk minder. Heeft bij elkaar ongeveer 2 weken geduurd. Gek genoeg slaapt ie wel beter tijdens deze sprong.
Ik weet niet of er een "officiele" 7 mnd sprong is (volgens mij niet...), maar mijn dochter van ruim 6,5 maand is sinds een week ook véél lastiger. Ze was overdag eigenlijk altijd het zonnetje in huis. Dus het valt echt op hoe lastig ze nu is. Op het kdv zeiden ze er inderdaad ook al iets van. Ze kan ineens veel korter zelf spelen, klaagt heel snel en eet minder goed. Daarnaast slaapt ze 's nachts bagger, maar dat was eigenlijk altijd al zo . Overdag gaan de slaapjes nog wel goed, maar ze lijkt wel veel sneller weer moe te worden. Ik heb haar mondje al geinspecteerd op tandjes, maar op de twee ondertanden die ze al langer heeft na, zie ik niks.