als ik de wipper op de helft zet dan zit hij vrijwel recht op ook zo met mijn eerste zoontje gedaan ging prima nooit verslikt en mijn jongste ook niet en volgens mij beginnen de meesten met eten geven in de wipper de meeste wippers kunnen ook helemaal rechtop trouwens een baby op schoot eten geven dat vind ik niets wel eens gedaan als we ergens op visite zijn en er niets anders op zit maar liever niet
Een wipper is ook helemaal niet veilig om in te eten. Door de halfliggende houding is de kans op verslikken veel groter. Beter is het om rechtop te zitten, of op je schoot of in een kinderstoel (eventueel beetje ondersteund met een kussentje.)
als ik de wipper op de helft zet dan zit hij vrijwel recht op ook zo met mijn eerste zoontje gedaan ging prima nooit verslikt en mijn jongste ook niet en volgens mij beginnen de meesten met eten geven in de wipper de meeste wippers kunnen ook helemaal rechtop trouwens een baby op schoot eten geven dat vind ik niets wel eens gedaan als we ergens op visite zijn en er niets anders op zit maar liever niet
Ik ken anders zat babies die geen eens een wipper hebben, en ik dacht dat het vrij algemeen bekend was dat het gevaarlijk was om daar in te laten eten?
omdat 1 persoon dat zegt? en ik had volgens mij al gezegd dat die van mij vanaf nu in zijn kinderstoel ging omdat hij overal bij wil zitten
misschien is het wel zo hoor en is het algemeen bekend in mijn omgeving zitten erg veel mensen met baby's en kan me niet voorstellen dat ik zoiets dan niet een keer gehoord had
ik lees het hier ook regelmatig dat kindjes in het begin (zolang ze nog niet goed kunnen zitten) eten krijgen in de wipstoel.... wij doen het hier dus ook, en dan doe ik hem gewoon ook wat rechterop... maar ik ga binnenkort even achter een eetstoel aan..wel zo makkelijk denk ik.. @natascha30...Seff probeert hier ook steeds rechtop te gaan zitten..net nog in de auto (in zn maxi) dan zit ie echt wel een hele tijd met zn hoofdje naar voren, grappig gezicht! wat worden onze kerels toch groot he? xx
Vast een domme vraag hoor, maar wat bedoelen jullie met pap? Melk aanmaken met.......? En wat is de functie ervan? (voedingsstoffen, doorslapen...? ) Ik geef alleen BV, fruit, groenten en brood en heb verder nooit iets gedaan, dus heb geen flauw idee....?
Pap is een variant op brood, gewoon een andere manier om je granen en vezels binnen te krijgen. Net zoals sommige mensen met Brinta of havermout ontbijten. Je hoeft het niet te geven, met 7 maanden brood kan ook, maar soms is het handig, en sommige kinderen (grote mensen ook trouwens) vinden het gewoon lekker.
Hey dankjewel! Ok maar is het ook 'beter' als brood of maakt dat geen verschil? Ik eet wel eens brinta, dat is dus exact hetzelfde? Maar hoezo is het dan makkelijker? Of je nou pap met een lepeltje moet geven of brood in stukjes geven, is denk ik net zoveel werk... Zal eens een keertje proberen. Dus dat bind wel goed met mijn melk?