Ik ben er trots op de ik bv mag geven en kan geven,Elyano is geboren met 37 weken en 2 dagen,en hij pakte de borst gelijk al goed,alleen met de stuwing dagen raakte hij even de weg kwijt en toen de stuwing wat minder werd wist hij niet meer zo goed hoe hij de borst goed kon pakken,en deed ik er soms wel een uur over voordat hij mijn tepel goed vast had,ik heb toen een paar dagen gekolft omdat bij mij de stress er een beetje in kwam vanwege of hij pakte de borst helemaal niet of ik was gewoon een uur bezig,en dan pakte hij hem nog niet,ik was zo bang dat hij het niet meer kon,we zijn naar een lactatiekundige geweest heleaardige vrouw en zag het zelfde als wat wij al hadden opgemerkt hij deed zijn tong niet genoeg naar buiten om de tepel goed vacuum te kunnen zuigen,hij hield zijn tong achter zijn onderkaak,dus ik heb een paar dagen gekolft natuurlijk wel elke voeding geprobeerd aan te leggen,maar ne ehij kon het niet,gelukkig naar een paar dagen pats boem wist hij weer hoe het moest ooooh wat was ik blij en trots,en ik vind het zo heerlijk om hem de borst te kunnen geven, ik vind het dan ook persoonlijk zo jammer als somigge moeders het snel opgeven als het even niet wilt lukken,dan denk ik kom op meiden soms moet je je er even door heen bijten,ik heb het niet makkelijk thuis daar ga ik jullie niet mee vermoeien,ik ben blij dat ik wel een doorzetter ben, Sorry moest dit even kwijt
Geniet vooral heel veel van je mooie kindje! Gefeliciteerd! En kijk niet teveel naar wat anderen doen, elke moeder heeft haar eigen verhaal.
f dat besef ik mij al te goed, maar het valt mij gewoon op dat ze als het even niet lukt meteen over gaan op de fles maar ieder voor zich natuurlijk Thnx meiden voor de felicitatie
Ik oordeel niet,ik zeg gewoon dat ik het jammer vind,je merkt gewoon dat er veel te weinig info over bv is als je net je eerste kindje krijgt etc,
Ja ik ben echt super blij dat hij de borst weer goed pakt,ik was echt bang dat het niet meer ging lukken
Het IS ook gewoon jammer, maar waar het allemaal aan ligt is heel ingewikkeld. En heel gevoelig, je staat al snel op iemands teen. Dus wees vooral blij en trots met hoe het bij jullie gaat, en laat andervrouws gedrag vooral andervrouws gedrag zonder mening of oordeel. Dat leeft een stuk gemakkelijker.