pap vraagje

Discussion in 'Voeding' started by miranda22, Jan 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo allemaal,

hier eve een pap vraagje, xander krijgt s,avonds en smorgens een pap van bambix. Nou is s,avonds geen probleem, die pap vindt hij ook erg lekker en is zo op, alleen is de ochtendpap een ander verhaal, hij begint heel druk te drinken en dan na een paar slokjes heeft meneer geen honger meer en legt hij ze fles weg en is het klaar. Nu ben ik zins een paar dagen hem smorgen met een lepeltje pap aan het geven maar dan heeft hij helemaal geen zin. Hij is niet vevelend ofzo hij zit alleen heel stom naar het lepeltje te kijken en dan naar mij van: je denk toch echt niet dat ik hiervoor me mond open ga doen he!. Ik heb echt het idee dat hij het niet lekker vindt.

Nu mijn vraag zou ik misschien een lepeltje zoetstof eraan toe kunnen voegen?

groetjes miranda

2. randi

randi Niet meer actief

als de pap er s'avonds ingaat lijkt het me niet dat hij ze niet lust ( of je moest 2 verschillende pappen maken) maar aan zijn leeftijd te zien denk ik niet dat je je teveel zorgen moet maken. ze weigeren dan wel meer om te eten maar ik zou het gewoon blijven aanbieden en het keert wel weer. hier hebben ze ook zo'n periode gehad en nu is het aan het beteren

3. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Je zou misschien kunnen proberen om het een boterhammetje en wat melk te geven, misschien vindt hij dat wel lekker.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik zou er zeker geen zoetstof doorheen doen, dat is zo mogelijk nog slechter voor een baby dan gewone suiker.

Jelle heeft ook steeds van die periodes dat hij minder eet en dat komt dan vanzelf weer goed. En anders idd een boterham 's ochtends.

5. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Zoetstof zou ik ook niet doen. Maar indd. een boterham vind ik meer voor de hand liggen gezien zijn leeftijd, maar je kunt ook wat fruit door de pap doen, en aangezien hij bijna een jaar is ook honing, en als je liever geen suiker doet is rietsuiker een beter alternatief dan zoetstof!

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Je zou ook de avondpap weg kunnen laten, en alleen gewone melk geven. Misschien heeft hij dan 's ochtends ook wat meer zin in zijn pap?

Of inderdaad iets van brood en melk.
    Of na het wakker worden een flesje melk, en een uurtje later de boterham, als hij meer honger heeft en goed wakker is..

Share This Page