Pap werkt niet!

Discussie in 'Voeding' gestart door Sjors82, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik geef s morgens ook pap uit een bordje .. alleen ik maak geen 200 voeding met pap klaar.. dat is teveel voor hier.

Ik maak 200 voeding.. maak hiervan 100 klaar met pap en de rest geef ik in de fles na de pap. ( anders kom ik niet op genoeg melk op een dag)

Ik vind t juist een heerlijk vertederend moment..als smurf in der roze pyjama in de kinderstoel der pap naar binnen gelepeld krijgt ( lees.. overal in gepropt behalve in der mond omdat moeders nog geen koffie opheeft :D)

2. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ik heb de laatste keer idd ook om een schema gevraagd als indicatie. Het is zo vreemd dat ze van 6 maanden alleen melk in de volgende 6 maanden overgaan naar met de pot mee. (Vreemd als in: help, hoe moet dat eigenlijk).

Ik heb 1x pap geprobeerd, maar dat was hier ook een enorm geknoei en wij konden er niet meer uit de voeten (lees: mama en papa ;)). Ik heb toen wij het schema kregen aan het cb gevraagd of pap moest, maar zij zei dat ik ipv ook n boterham mocht geven. Tot deze week kreeg hij alleen bv 's ochtends, maar nu kreeg hij meer honger en is het dus bv en een boterham geworden.

3. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Dochterlief heeft nog nooit pap gehad. 's Ochtends melk en zelf kauwen op brood(korst). Je moet niks hoor! Wat bij het ene kind toepasbaar is, hoeft nog niet bij het andere te werken.

Deel Deze Pagina