ruim 15 maanden en bijna niet meer eten

Discussie in 'Voeding' gestart door marilouise, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ons zoontje is ruim 15 maanden en vanaf 11 maanden tot en met een klein maandje geleden hebben we getobd met hem we zijn begonnen met verkoudheid en geeindigd met een longontsteking en hebben alles wat er tussen zat gehad, oorontsteking keelontsteking meerdere malen
    vervolgens is hij 3 weken geleden bijna gestikt in een stukje rijstewafel nu gebruikt hij een inhalator en het gaat echt stukken beter echt heel goed zelfs,

het enige is meneer eet zo slecht hij eet brood bruin dat gaat goed, beleg is weinig keus lust niet veel meer, melkprodukten gaan er maar met mate in gewone melk bied het dagelijks aan karnemelk met roosvicee gaat nog en na het avondeten wat yoghurt maar het is niet alles, fruit eet hij bijna niet meer alleen banaan maar hij zit heel snel verstopt dus dit is bijna geen optie eens in de week pers ik sinaasappels dit vindt die lekker maar doe ik dit vaker drinkt die het niet meer, het is echt een drama,

nu sinds deze week is het ook met groente drama hij eet wat maar niet veel . hij probeert het al zelf dit gaat steeds beter.

ik maak me er een beetje zorgen om hij is heel erg afgevallen en we lopen bij de kinderarts omdat hij in 5 maanden niets in cm was gegroeid en kwa gewicht net geen 200 gram dus echt heel weinig, ik zou natuurlijk het liefst zien dat hij enorm gaat eten en gaat groeien

wat kan ik nog doen?

Deel Deze Pagina