pap

Discussion in 'Voeding' started by ozlem, Feb 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ozlem

ozlem Actief lid

Dec 26, 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    :oops: :oops: :oops:

het is mischien een hele domme vraag maar wat gebruiken jullie om pap te maken?

Ik wil haar straks de laatste en eerste voeding pap geven maar ik weet er niks van . is het gewoon nutrix door de flesvoeding doen en kan ze het dan uit de fles drinken heb ik dan geen grotere speen nodig omdat het te dik wordt? :oops: :oops: :oops:

alvast bedankt

2. karin29

karin29 Bekend lid

May 29, 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Is geen domme vraag hoor.
    Ja ik voeg 2 eetlepels toe aan de klaargemaakte melk. Gebruik dan een L speel van Difrax. Normaal gebruik ik een M speen.
    Groetjes Karin

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    nutrix doe ik door de flesvoeding en ik gebruik de 3standen speen van dodie en dat gaat prima

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Ik doe de nutrix ook in de voeding hoor, en ik gebruik de pap 1-2-3 speen van Dodie, werkt prima!

liefs, misspuma

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik doe de nutrix ook door de fles voeding en gebruik daar de 3 standen speen van avent voor. Ik doe trouwens ook 20 cc extra water in de fles, met drie scheppen nutrix wordt het net behangplaksel, ha ha

Normaal gebruik ik de 2 en 3 speen van Avent.

Succes!

6. MollyM

MollyM Bekend lid

Waarom zou je pap willen gaan toevoegen? Daar ben ik wel benieuwd naar, is het om het aantal flessen te reduceren? Op een gegeven moment moet je natuurlijk over naar 4 flessen en bijvoeding maar hoe weet je of het kindje daar aan toe is?
    Mijn kindje drinkt nu 5 keer 180 ongeveer en die van jullie?

7. ozlem

ozlem Actief lid

Dec 26, 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    nou ik wil afbouwen naar 4 flessen. En ze is een hongerige baby ze krijgt nu friso extra 5 flessen van 180 water+6 schepjes.

Ik wil straks de laatste fles van 23.00 eraf halen hopen dat het lukt en dat ze dan ook doorslaapt. Dat doet ze nu wel tot 08.00 uur. Maar met een fles minder weet ik het niet. Dus ik dacht als ik er nutrix in doe lukt het misschien wel. Ik hoop het :rolleyes: .

En met wat vastte voeding zijn ze meer verzadigd heb ik begrepen ik wil dus over een maand beginnen.

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Martina zit nu op 4 flessen 3van 210cc en de laatste fles 240cc met drie schepjes nutrix

Waarom ik nutrix gebruik dan slaapt ze wat langer door

als ik het niet gebruik word ze om 5 uur wakker en nu om 7:45

9. Gebruiken jullie dan gewone melk?
    Waar jullie iets door doen?
    Mijn ouders gaven me vroeger Maizena pap.
    Zou niet weten hoe je dat maakt :oops:

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    @Kim Jonas: Ik gebruik de friso voeding en in de laatste fles doe ik drie schepjes nutrix .

11. Ik zoek een goedkopere voeding maar Kruidvat is pas vanaf 6 maanden voor de nr2.
    Ik geef nu NAN2

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    De friso voeding kost naar verhouding van de kruidvat voeding niet veel duurder.
    Friso 6,75
    kruidvat 5,80

13. Is dat in België t zelfde?
    Amai ik betaal voor NAN over de 10€

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Ik weet niet wat het in belgie kost mischien kom je er achter als je een prijsvergelijker gebruikt op internet.

15. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Lost de nutrix bij jullie wel goed op? Het laatste deel van de fles is 1 dikke brei.. Terwijl het eerste heel makkelijk door de speen gaat.

Ik kan schudden wat ik wil maar krijg het gewoon niet homogeen.

Groetjes Kalsuh

16. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Kalush: Mss proberen te roeren met een vork?

@KimJonas: Alle nr 2 flesvoeding(opvolgmelk) is bij mijn weten vanaf 6 maanden hoor..

Share This Page