het is mischien een hele domme vraag maar wat gebruiken jullie om pap te maken? Ik wil haar straks de laatste en eerste voeding pap geven maar ik weet er niks van . is het gewoon nutrix door de flesvoeding doen en kan ze het dan uit de fles drinken heb ik dan geen grotere speen nodig omdat het te dik wordt? alvast bedankt
Hoi Hoi, Is geen domme vraag hoor. Ja ik voeg 2 eetlepels toe aan de klaargemaakte melk. Gebruik dan een L speel van Difrax. Normaal gebruik ik een M speen. Groetjes Karin
Ik doe de nutrix ook in de voeding hoor, en ik gebruik de pap 1-2-3 speen van Dodie, werkt prima! liefs, misspuma
Ik doe de nutrix ook door de fles voeding en gebruik daar de 3 standen speen van avent voor. Ik doe trouwens ook 20 cc extra water in de fles, met drie scheppen nutrix wordt het net behangplaksel, ha ha Normaal gebruik ik de 2 en 3 speen van Avent. Succes!
Waarom zou je pap willen gaan toevoegen? Daar ben ik wel benieuwd naar, is het om het aantal flessen te reduceren? Op een gegeven moment moet je natuurlijk over naar 4 flessen en bijvoeding maar hoe weet je of het kindje daar aan toe is? Mijn kindje drinkt nu 5 keer 180 ongeveer en die van jullie?
nou ik wil afbouwen naar 4 flessen. En ze is een hongerige baby ze krijgt nu friso extra 5 flessen van 180 water+6 schepjes. Ik wil straks de laatste fles van 23.00 eraf halen hopen dat het lukt en dat ze dan ook doorslaapt. Dat doet ze nu wel tot 08.00 uur. Maar met een fles minder weet ik het niet. Dus ik dacht als ik er nutrix in doe lukt het misschien wel. Ik hoop het . En met wat vastte voeding zijn ze meer verzadigd heb ik begrepen ik wil dus over een maand beginnen.
Martina zit nu op 4 flessen 3van 210cc en de laatste fles 240cc met drie schepjes nutrix Waarom ik nutrix gebruik dan slaapt ze wat langer door als ik het niet gebruik word ze om 5 uur wakker en nu om 7:45
Gebruiken jullie dan gewone melk? Waar jullie iets door doen? Mijn ouders gaven me vroeger Maizena pap. Zou niet weten hoe je dat maakt
De friso voeding kost naar verhouding van de kruidvat voeding niet veel duurder. Friso 6,75 kruidvat 5,80
Ik weet niet wat het in belgie kost mischien kom je er achter als je een prijsvergelijker gebruikt op internet.
Lost de nutrix bij jullie wel goed op? Het laatste deel van de fles is 1 dikke brei.. Terwijl het eerste heel makkelijk door de speen gaat. Ik kan schudden wat ik wil maar krijg het gewoon niet homogeen. Groetjes Kalsuh
@Kalush: Mss proberen te roeren met een vork? @KimJonas: Alle nr 2 flesvoeding(opvolgmelk) is bij mijn weten vanaf 6 maanden hoor..