pap

Discussion in 'Voeding' started by Kalush, Mar 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Moet ik nou van 180ml voeding sochtend pap maken?
    Dan ben ik wel even bezig voordat we dit ophebben.
    Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van. :confused:

Vind het echt vervelend dat ik nu zo met dat eten vaan haar zit te knoeien ik wordt er zelf een beetje onzeker van.
    Hoeveel flesvoeding, hoevaak, hoe en wat met pap, hoeveel ml water.. Pfff wordt er echt een beetje moe van.. :(

2. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Zou je even naar het inloopspreekuur gaan op het cb, zij kennen je kindje toch? Volgens mij moet de pap door de flesvoeding heen, dus extra zeg maar...

3. blupje

blupje Fanatiek lid

Dec 23, 2005
    1,074
    0
    0
    Als je die hele fles als pap van een lepeltje moet gaan geven, duurt het wel lang idd denk ik.

Ik geef 's morgens gewoon een fles (zonder rijstebloem o.i.d.
    Het laatste beetje (zo'n 20 ml) doe ik dan in een schaaltje en daar doe ik een paar theelepeltjes rijstebloem bij (moet je ff kijken wanneer het dik genoeg wordt) Dit geef ik dan met een lepeltje. Zelfs met zo'n klein beetje is m'n dochter al lang bezig; ze moet gewoon nog zo wennen aan dat eten van een lepeltje!
    Ik ben van plan om de hoeveelheid melk waarvan ik pap maak steeds meer te maken, zodat ze uiteindelijk wel die hele fles van 200 ml met een lepeltje eet (met rijstebloem dan ;) )

4. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Wat een gedoe he? die bijvoeding?

Ik kreeg te horen dat je eventueel pap kunt geven, het moet niet.
    Ik geef Lynn ook geen pap, ze heeft echt voldoende aan de fruit en groentehap en de flessen. Mocht blijken dat ze daar niet meer verzadigd van is, dan ga ik pap geven.

Je kunt ook gewoon een papfles maken, met papspeen....gaat een stuk sneller.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hoii wij geven youame sochtends 180+6
    en 1 schepje bambix groeipap
    gewoon in de fles

Share This Page