pap

Discussion in 'Voeding' started by vpower, Mar 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vpower

vpower Actief lid

Dec 22, 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ben mijn zoontje sochtends pap aan t proberen dit gaat opzich wel maar na een half schaaltje 180/6 en 6 scheppen bambix 8 granen hoeft hij niet meer voorheen gaf ik papfles en die ging altijd helemaal leeg is dit wel voldoende??
    Broos eten tussen de middag gaat al een paar weken heel slecht hij eet twee stukjes en een korst de rest gooit hij op de grond ook al beschuit geprobeerd maar hetzelfde is dit een fase? Hiervoor at hij wel goed brood

Het is niet een hele goede eter en vind t zelf best wel moeilijk en ben bang dat hij niet goed groeid hiervoor

2. 2jees

2jees Niet meer actief

hij is 1? Hoeft hij geen KV meer toch? Probeer eens pap van gewone melk of brinta ofzo, volkorencracker als ie brood niet wil?

3. vpower

vpower Actief lid

Dec 22, 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja hij is net 1 met melk zijn we bezig tussen de middag als dit goed gaat gaat de ochtend ook op gewone melk. Crackers kan ik wel eens proberen
    Net ook neemt hij een stuk korst en begint heel hard te huilen hij probeerde t nog een keer en weer huilen ik denk dat hij last heeft van zijn mond maar ik zie geen nieuwe tanden komen zou ik t van te voren in moeten smeren met dentinox?

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Even smeren met dentinox kan altijd.

Hij is 1, dus hij mag van alles. Misschien vindt hij een fruitsmoothie met volle yoghurt wel veel lekkerder? Gewoon even uitproberen, een gezond en voedzaam ontbijt komt in vele vormen.

Pap valt ook best zwaar, dus ik vind de helft van 180 cc niet eens zo slecht.

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Denk dat 180+6 pap best eens te zwaar kan vallen..
    Op den duur gaan ze sowieso vaak wat minder eten ;)

6. vpower

vpower Actief lid

Dec 22, 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Avondeten gaat gelukkig wel goed

Ik blijf t gewoon aanbieden die pap sochtends en smiddags ga ik crackers proberen welke kan ik t beste geven?

Op t cb zeiden ze laat hem maar honger krijgen als hij niet wil wil hij niet. Ik dwing hem niet maar denk wel dat hij t merkt dat wij er mee zitten kan ik t beste zo nonchalant mogelijk doen denk ik :(

Share This Page