ik heb al vanaf het moment dat ik mijn eisprong heb gehad, (die voor mijn gevoel heel goed te voelen was voor de verandering) rommelende darmen en ben al 1,5 week aan de diaree!? En heb vooral sóchtends het gevoel dat ik heel veel drank heb gehad de vorige avond.... wat negen van de tien keer niet zo is!? En heel licht wittig slijmverlies (sorry hoor) best veel ook meer als normaal. Wat betekent dit?Kan iemand mij wat eropver vertellen? KUS Swiggy
Het zou kunnen zijn dat jij bent wat wij allemaal willen zijn: Zwanger. Maar dat weet je op zijn vroegst pas over 4 dagen. Hou vol en hou ons op de hoogte!
misschien toch zwanger... dat katerachtige gevoel herken ik heel goed uit mijn laatste zwangerschap. wieweet greetz irie
ja? Dat zou leuk zijn als dat zo is. Had er vanochtend weer last van!? En sinds een paar dagen ook vlagen van misselijkheid.... Of verbeeld ik het me? Nee volgens mij niet. Over een paar dagen kan ik testen en dan weet ik of ik eindelijk zwanger ben. Ik laat het jullie weten... liefs Swiggy Thanx voor jullie steun altijd!
Ja wat toevallig! Nou maar duimen voor ons allebei dat wij over een paar dagen dolgelukkig bij de ha zitten om het zeker vast te stellen....! Laat je me wel even weten als je gaat testen omdat je overtijd bent..? Ik hoop voor je dat het super raak is! Ik hoor het hopelijk nog wel he? liefs Swiggy
Hoi Swiggy ik duim voor je echt waar. Ik heb er een goed gevoel bij. Ik houd jullie in de smiezen! groeten van een zeer gelukki mens! jennie72
super! Wat lief! Waarom heb je er een goed gvoel bij dan? Herken je dit? Ik zal natuurlijk jullie alles laten weten als ik over tijd en heb getest enzo. En jij bent zwanger? GEFELICITEERD! Ik kan me voorstellen dat je gelukkig bent! liefs Swiggy
Hoi Swiggy is gewoon een gevoel, begrijp me niet verkeerd. Straks ben je het niet maar dat zien we vanzelf wel. Ik ben zwanger ja. Dus zeer gelukki. Ik duim met je mee Ik zou willen dat de hele wereld zwanger is die dat wil zijn natuurllijk. groeten van een gelukki mens jennie72
nee tuurlijk niet, maar een gevoel is een gevoel en is geen feit. maar wat had jij voor symptomen dan? liefs Swiggy
Hoi Swiggy eigelijk niet zoveel. Last van pijnlijke tepels, moe, wat duizelig en geen menstruatie natuurlijk. Ik denk dat het straks nog wel gaat komen. Veel succes ene laat je even wat weten? groeten jennie72
ja tuurlijk! Eigenlijk zouden ze hier een chat moeten hebben. Niet dan? Kun je gelijk met anderen je meningen en ideeen wisselen,leuk! KUS Swiggy
Hey Jennie je heb voor je NOD getest of niet? Ik wil vandaag zelfs al testen wat denken jullie ik kan gewoon niet wachten. Als ik mischien zwanger ben dan kan het test het vandaag ook aangeven of niet?
ik zou het niet doen ik zou echt wachten tot je NOD en dan pas testen. zonde van je geld nog even geduld.
Hoi ik 1 dag voor mijn nod getest maar het is beter te wachten behalve als je het natuurlijk niet meer uithoud maar anders misschie een teleurstelling en daar zit je niet op te wachten denk ik. Ik kan niet voor jou beslissen. Succes jennie72
Hahaha ik heb jullie berichten te laat gelezen. Ik kon het niet volhouden dus ben ik naar etos gefietst en haalde een test. Guess what: IK BEN ZWANGER. Ik kan het niet geloven maar het test geef het wel.