Wie onregelmatige cyclus.. En toch snel zwanger geraakt?

Discussion in 'Zwanger worden' started by priincess, Feb 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    #1 priincess, Feb 20, 2013
    Last edited: Feb 20, 2013
    De titel zegt al.. ( Wie onregelmatige cyclus.. En toch snel zwanger geraakt? )

- Hoe wist je dat je vruchtbaar was.. En wanneer was je vruchtbaar?
    - Hoe kwam je erachter dat je een eisprong had. En wanneer had je een eisprong welke dag van je cyclus..?

( voor de meiden die onregelmatige cyclus hebbe ) !!!

2. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Niemand ????????? :(

3. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    Ik zou als tip hebben, om de dag feestje bouwen in bed, dan moet het vanzelf een keer raak zijn.. Sterkte en succes!!

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb wel een onregelmatige cyclus, maar wat noem je snel zwanger geworden? Na 6 maanden was ik voor het eerst zwanger (geen goede afloop), maar of dat snel is, met mijn lange onregelmatige cyclussen vind ik eigenlijk van wel.
    Ik meet elke ochtend mijn temperatuur, waardoor ik precies weet wanneer mijn eisprong geweest is en wanneer ik overtijd ben. Ook herken ik het wanneer mijn eisprong eraan komt (vruchtbaar slijm). Gewoon om de dag klussen, dan kan je je eisprong niet missen.

5. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

İk klus ook om de dag.. 2 dagen niet 1 dag wel en zo door.. Maar lukt niet. Als ik deze maand ongesteld word ga ik ovutestje kopen.. :D

6. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi

Ik ben onregelmtig maar nog ni zwanger.
    Ik gebruik ovutesten maar weet niet of ik dit ga blijven doen. Word er heel opgejaagd van en zenuwachtig

Groetjes

7. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

Hahah feestje bouwen in bed :p Thankss xx

8. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

Ohh en wanneer gebruik je ze dan welke dag van je cyclus.

9. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi

Ik begin op dag dertien ongeveer. Anders denk ik van ik moet hem maar eens missen...
    Probeer het op een vast tijdstip te doen.

Vrijen om de dag zit er hier niet in mijn vriend vind dat jammer genoeg te veel. Moesten we dat wel doen was ik al gestopt met die ovutesten

Groetjes

10. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

Ohsoo.. dag 10 van cyclus is ook goed toch.. Bedankt
    Groetjess xx

11. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Als jij zo vroeg wil beginnen is het ook goed ik vind dit bij mezelf alleen nutteloos mijn maandstonde duurt ongeveer 6a7 dagen dus

Groetjed

12. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    hmmm..Mynee duurt maar 2 dagen :( Laatst 5 feb ongesteld geworden tot 7-02..

13. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Ja ni idereen heeft zo lang als ik zijn regels. Ik wou dat ik ze ook maar 2 dagen hd ;)

14. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Mijn cyclus is een ramp + ik ben aan het ontpillen. Vroeger was ik ook altijd onregelmatig ongesteld.
    Ik kan er nu totaal geen wijs uit worden dus heb ovulatietesten gekocht. Daar ga ik ook gewoon van de week mee beginnen. Dus niet tellend vanaf een aantal dagen na m'n periode. Mijn laatste menstruatie was zo wazig dat ik het eigenlijk niet eens een menstruatie durf te noemen.
    Temperaturen e.d. vind ik te veel gedoe voor nu, dus beetje 'spelenderwijs' over staafjes plassen :D.

15. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Ik heb een onregelmatige cyclus en dat had ik ook voordat ik van mijn dochter zwanger raakte. Ik ben na 15 maanden zwanger geraakt van haar.

Nu gaan we voor een tweede en mijn cyclus is nog steeds zo (ben nooit meer aan de pil gegaan). Inmiddels loop ik bij de gynaecoloog en die denkt aan endometriose. Ik heb ook een cyste op mijn eierstok. Dus ik verwacht niet snel zwanger te raken.

Maar ik lees best vaak hier dat meiden een onregelmatige cyclus hebben en toch relatief snel zwanger zijn geraakt (binnen een jaar).

Hopelijk ben je snel zwanger :)

16. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    ook ik lees eventjes mee.
    ook ik heb een hele onregelmatige cyclus.
    in 2011 heb ik een miskraam gehad en daarna 1,5jaar gestopt met onze kinderwens en nu zijn we er weer mee bezig sinds December 2012 en ik ben nu 7 week zwanger, (en ik had hiervoor ook onregelmatige cyclus, mijn cyclus is nooit regelmatig geweest, al vanaf mijn eerste menstruatie op mijn 11e heb ik het al onregelmatig)

17. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Ja ik had een onregelmatige cyclus

Voor ik met de pil stopte was het door de pil gewoon regelmatig,

De 1na laatste maand voor ik stopte met de pil was ik 3 dagen overtijd
    En toen ik met de pil stopte kreeg ik 4 dagen te laat me ongesteldheid

En daarna een cyclus van 33 dagen ipv 28
    Daarna een cyclus van 30 dagen

En in ronde 3 ben ik zwanger geworden MAAR toen had ik ook waarschijnlijk een langere cyclus
    Want ik had pas toen ik 3,5 week overtijd was een positieve test

Voor ik positief testen had ik in die 3,5 week al 5 negatieve thuis testen en 2 negatieve bloed testen gehad, ik was al doorverwezen naar de gyn ivm uitblijven van me ongesteldheid en toen ik 4 weken overtijd was moest ik bij de gyn komen

heb toen een ego gehad waar de gyn twijfels had dus nog een bloed test gedaan en toen kwam uit de bloed test dat ik zekerste weten zwanger ben,.de gyn vermoed dat ik een late ei sprong had gehad en daarom pas zo laat positief testen,

me vriend en ik hadden gewoon de hele tijd om de dag sex dus misschien is het ondanks ik late ei sprong had daardoor toch zo snel gelukt

18. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik ben in de 10de ronde zwanger geraakt
    en ik had een app op mijn tel die mijn precies vertelde
    wanneer ik mijn ei had.

19. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    hier was cyclus ook nog erg wisselend, na 5 maanden zwanger. had eisprong door door vruchtbaar slijm.maar eigenlijk om de dag geklust dus maakte niet zoveel uit. wel echt om de dag, dus een dag niet een dag wel

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Erg onregelmatig en hier niet bepaald een succesverhaal helaas.
    Ik doe ovutesten, houd een tempkaartje bij maar ik denk dat ik gewoon geen eisprong heb.
    Dus het ligt niet altijd aan de hoeveelheid seks, want dat is hier niet bepaald een issue :) Als je heel onregelmatig blijft zou ik in ieder geval aanraden echt je eisprong proberen op te sporen. Want als die er niet is, kun je blijven proberen tot je een ons weegt: Dan gebeurt er toch niets.

Share This Page