Iemand enig idee? weinig bloedverlies gehad.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Allice, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allice

Allice Lid

Oct 17, 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Allice, Feb 18, 2013
    Last edited by a moderator: Feb 20, 2013
    De dag dat ik dacht ongesteld te worden heb ik een test gedaan, negatief een week later weer en ook weer negatief. Uiteindelijk naar een cyclus van 34 dagen alsnog 'ongesteld'.

Nu ben ik 4,5 dagen 'ongesteld' geweest. Erg weinig bloedverlies (ik gok ongeveer in totaal 1/3 maandverband per dag of minder en alleen maar helder bloed, dus geen oud bloed) en niks geen buikpijn vooraf of tijdens alleen maar hoofdpijn durende de dagen.

Nu is het sinds afgelopen vrijdagmiddag voorbij en die avond had ik ineens vreemde steken en pijn in mijn onderbuik en daarnaast ook last van mijn darmen en last van wit slijm en voor mijn doen vaak plassen (de klachten die ik nu nog steeds heb)

Iemand ervaring met een gelijk soort situatie? Zou het alsnog raak kunnen zijn?

2. nina25

nina25 Lid

Nov 7, 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Same over here haha plaats ook net zoiets ! Ook 4 dagen lichtelijk ongesteld geweest op een cyclus van 31dagen.

3. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja ik herken het, en ik was hartstikke zwanger.
    5 dagen na mijn bloedverlies testte ik positief.
    Bloedverlies kan innesteling zijn namelijk.

4. nina25

nina25 Lid

Nov 7, 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt? Waarom ging je toch testen?

5. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Omdat het bloedverlies een innesteling kan zijn! :)

6. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik ging testen omdat ik symptomen bleef houden.

7. nina25

nina25 Lid

Nov 7, 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja snap ik haha Maarja waneer weet je of het niet tussen je oren zit zeg maar, haha

8. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Omdat ik normaal na nod helemaal geen symptomen meer had.
    Ik heb er 5 jaar over gedaan om zwanger te worden, dus kon mijn lichaam inmiddels wel ;)

9. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb op dit moment hetzelfde en heb ook al twee keer negatief getest.nog niet ongesteld maar ik weet niet of dat witverlies en de buikpijn nu tekenen van ongesteldheid zijn of symptomen...ik beeld me misschien wel vanalles in?

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Hier ook, ik dacht ongi te zijn geweest.
    Maar daarna hield ik wat klachten en werd langzaam meer. 1,5 week later test gedaan met volle overtuiging dat het negatief was: vette streep!

11. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

Feb 19, 2013
    230
    0
    0
    Beste Alice,

Ik hoop voor jou dat t raak is!
    Ik zit in een zelfde soort maar niet helemaal dezelfde situatie.
    Had kramp, pijnlijke tepels, dacht ik word ongesteld, paar dagen minimaal bruin bloed verlies, en daarna over; geen buikpijn meer, geen pijnlijke tepels of grote borsten. Oftewel ik ben ongesteld geweest, nieuwe cyclus, nieuwe kansen! Maar paar dagen erna opeens steekjes rechts, buikpijn, dan links, pukkels, weer grotere borsten, grotere tepelhoven met bobbeltjes erop, aderen duidelijk zichtbaar, emotioneel, winderig, veel naar t toilet, pijn in m'n liezen...

Ik weet niet of t kan, of t raak is... Ik ga vrijdag testen... En hopelijk weet ik dan wat meer... Misschien houdt m'n lijf me voor de gek... maar ik weet pas na t testen... Dus misschien is er voor ons beiden een kans dat t raak is... Ik duim in ieder geval voor je (en voor alle andere dames in t zelfde schuitje)

Share This Page