Hoi Dames, Ik heb al heel wat rond geneusd en kom eigenlijk wel dezelfde vragen tegen als die ik nu gaat stellen,maar wil hem toch graag even vragen,want wij weten het nu echt niet meer! Mijn zoontje is nu 2 en halve week oud en wil eigenlijk alleen maar op je arm slapen,of in de schommelwieg,zondra we hem in zijn bedje leggen is hij meteen klaar wakker en zet het op een krijsen. We proberen nu de 10 min regel maar hij eindigt niet slapend maar ontzettend overstuur,het is lastig om hem dan rustig te krijgen in zijn bedje,ook als we hem oppakken duurd het een tijd,maar uiteindelijk valt hij bij ons in slaap. Zo gaat het overdags,maar ook snachts,wat als resultaat geeft dat we al bijna 3 weken geen normale nachtrust meer hebben gehad en behoorlijk moe worden! Wat kunnen we nu het beste doen?Doorgaan met die 10 min regel? Ik kan hem toch niet laten liggen als hij zo ontzettend overstuur is? Groetjes Patries
Hoi hoi, We gaan even alles doorlopen, kijken of ik je kan helpen. Ik denk namelijk aan honger als ik dit lees. Wat voor voeding krijgt hij, hoeveel en hoe vaak, en hoe zwaar is hij?? Wanneer is hij voor het laatste gewogen?? Ik hoor snel van je... Groetjes Adrienne
Hoi Adrienne, We wonen in amerika dus hij krijgt een andere voeding dan wat we hebben in nederland,hij krijgt nu 7 en soms 8 keer 90 ml, laatste keer dat hij gewogen is was anderhalve week geleden toen woog hij 3400 gram. Vaak is het zo dat als we hem op zijn rug leggen het lijkt of hij het eten terug krijgt,hij maakt dat wat stik geluiden en slikt het weer terug in.Hij heeft na de geboorte ook vaak zijn eten uitgespuugt,hebben zijn bedje al omhoog gezet,geven hem kleine beetjes melk per keer met vaak pauzes en boertjes tussen door. Het schreeuwen begint eigenlijk alleen maar wanneer we hem in bed leggen,zolang hij bij ons in de woonkamer ligt is er niet veel aan de hand. Bedankt voor je antwoord! Groetjes Patries
hoi hoi, Ik denk niet dat het dan honger is, krijgt eerder teveel dan te weinig. Is er controle op een soort concultatiebureau bij jullie? Je zou dan eventueel eens op reflux kunnen laten testen. Hoe gaat het met ontlasting? Groetjes Adrienne