Hoi dames, Hoe is t hier met iedereen? Ik ben zoo bang om weer teleurgesteld te worden deze maand. Ik heb nu al zeker een week (misschien wel langer?) last van een heel opgeblazen gevoel, rommelende darmen, gevoel of ik steeds scheetjes moet laten. Zou dit een teken kunnen zijn? Mijn vriend is er van overtuigd dat het deze ronde raak is, een gevoel zegt ie. Kei lief van em natuurlijk, maar ik kan em pas geloven als k een positieve test heb...
Hey wat spannend wensje! ik hoop het voor jou en ook voor de andere dat het gewoon raak is 2 dagen(de 27ste) geleden had ik mijn ei en we hebben ongv 2/3x geklust dus hopen dat het raak is nu maar afwachten.. Heb wel knallende hoofdpijn en een bittere smaak in mijn mond wat ik normaal nooit heb! dusja het kan raak zijn maar kan ook door andere dingen komen ik hoop er maar niet te veel meer op echt verschrikkelijk elke keer die teleurstelling weer
Spannend meiden!! Ook hier op het wachtbankje. Ik heb alleen ook alle symptomen voorbij zien komen en elke keer ongesteld geworden dus ik geloof daar niet meer in. Werkt zo frusterend voor mij. Hopelijk hebben we deze ronde eindelijk een zwangere in ons midden. Zou zo leuk zijn... Iemand moet de eerste zijn!!
Nouja, hopelijk zijn we allemaal zwanger deze ronde!! Ik kon me gisteravond niet inhouden en heb een test gedaan, tuurlijk heel dom, want was niet met ochtendurine, en mss nog wel te vroeg.. Dus die bleef helemaal wit.. Ik wacht nog maar gewoon af, opgeblazen gevoel houdt aan, en mensturatie is dr nog niet. Nu op dag 30.. Ik heb me voorgenomen nu echt te wachten tot zondag met testen als k dan nog niet ongesteld ben..
ik vraag me af waneer ik het beste kan testen omdat ik mijn ei redelijk laat had op de 27ste terwijl ik de 3e/4de ongv ongesteld moet worden kan ik dan testen op de dag dat ik ongesteld moet worden of moet ik wat langer wachten voor ik test nu? & Spannend hoor hopen dat er dit keer iemand bij zit die zwanger is zou wel leuk zijn! Ik hoop er maar niet te hard op bang voor alweer die teleurstelling.
Hoi mandy, ik zou twee weken na je ei aanhouden. Geloof dat je vanaf dan pas positief kan testen. Duimen voor een positieve test voor ons allemaal!
Nou mijn nod is vandaag of morgen. Maar alle hoop is weg gezien mijn stuiterende temp. Heb ook helemaal geen testdrang. Ik wacht het rustig af! Zondag waag ik misschien een testje als ik nog niet ongie ben, maar ik denk dat dat niet eens nodig is. Ik kreeg trouwens een prachtige glossy over bmhkanker en het uitstrijkje. Word bijna 30 namelijk. Maar ik hoef toch niet naar dat bevolkingsonderzoek. Loop er al voor in het ziekenhuis.
Mandy je ongie is dan ook later. Je kunt vanaf 10 DPO al testen met gevoelige testen. Maar beter is natuurlijk om gewoon te wachten want er kan zo vroeg nog veel mis gaan.
Hoi Mart, hou je ons op de hoogte? Ik heb mijn vriend de testen laten verstoppen haha.. We hebben afgesproken dat ik zondag test als k nog niet ongesteld ben. Ik heb geen idee wanneer mn ovulatie was deze cyclus, geen tests gedaan, en ik temp ook niet. Maar ik heb afgelopen donderdag twee weken geleden heel veel vruchtbaar slijm gehad, en die zondagavond ook een buikpijn die ik niet herkende (hopelijk, misschien ovulatie??).. Dus zondag zou twee weken na ovulatie zijn. Hoop t zo......!
Leuk allebei zondag testen! Spannend. Heb jij al het gevoel dag het eraan komt? Ik niet. Ik had mijn eisprong zaterdagavond 2 weken terug.
Wensje & Mart bedankt voor jullie reactie! ik heb toch nog een paar tests dus ik test de 4de keertje en een week daarna nog 1 keertje maar ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden want ik voel het gewoon weer aankomen bah! Maar goed ik weet in ieder geval dat ik nu wel gewoon een eitje krijg sensitest werkt gelukkig wel goed voor me Ik ben benieuwt of er 1 van ons zwanger is ik hoop het wel zou leuk zijn! hou me op de hoogte dames!
Nee ik heb dat gevoel niet. Moet ik erbij zeggen dat ik het ook nooit voel Ik heb nergens last van als k ongesteld ben. Wel fijn natuurlijk, maar ik krijg ook geen aankondiging. Ik loopt dus maar met inlegkruisjes rond hopende dat ik het optijd zie als t zo ver is... Maar ik heb wel (nog steeds) dat opgeblazen gevoel, winderigheid (heb ik nogmaal echt nooit!) dus ergens hoop ik heel erg dat dat tekenen zijn. Ik google me suf om maar bevestiging te zoeken dat dat tekenen zijn. Haha.. Afwachten maar he.. Spannend!!
En wensje: al iets? Ik ging naar toilet om te testen want moest naar het ziekenhuis. Plas keurig in een bekertje. Testje erin. Ik af vegen: rood! Volgens mij is dit de meest nutteloze test ever Maar omdat ik ongesteld ben heb ik weer andere antibiotica gekregen die niet samen kan met zwanger worden. De vorige antibiotica kon dat wel, maar hielp niet. Dus het advies van de dokter is deze maand niet zwanger te worden omdat ik zoveel troep moet nemen en mijn lichaam eerst moet vechten om weer goed te werken. Ti's helaas niet anders. Dus dames: ga mij alsjeblieft voor met zwanger worden
Jeetje meiden, wat spannend allemaal!!! Wensje en Mart, allebei nog geen spoortje bloed kunnen ontdekken?? Ik heb gewoon de kriebels voor jullie!
Oeps, ik had alle reacties op de vorige pagina gelezen maar niet gezien dat er nog een pagina was. Dus sorry Mart , ik had het nog zo gehoopt meid!! Ik ben alleen even kwijt waarom je aan de antibiotica zit? Wensje, weet je al iets? Spannend hoor! Ik herken dat enorm. Ik zoek ook elke keer bevestiging op internet. Ik heb alleen altijd wel heel veel last als ik ongesteld ga worden. Elke maand is het ook weer anders. Heel irritant! Ik wou dat ik het zoals jou had. Lijkt mij heerlijk!!!!! Mandy, jij had toch gelijk met mij je ei? Ik kan pas volgend weekend testen, dus op zich zit het er voor ons nog in. Ik heb wel last van mijn borsten en heb ongi-krampen, dus ik denk dat ik gewoon weer ongesteld ga worden volgende week. :x
Ontsteking Maar een beetje extreme geloof ik aan de artsen te zien. Hopelijk werkt deze antibiotica wel.
Mart, ik geloof dat ik jou advies ga opvolgen, en ga je denk ik bij deze voor met zwanger zijn.... Heb vanochtend getest, en meteen nog een testje gedaan, en toen mijn vriend hyper wakker gemaakt om 7u.. Ik zie toch echt duidelijk 2 strepen!! Zal proberen het testje bij te voegen...
Super! Gefeliciteerd! Mijn ontsteking is weer verder gegaan. Zo naar het ziekenhuis en ik ben een beetje bang voor wat komen gaat En ondertussen eigenlijk heel blij dat ik niet zwanger ben want anders was dit niet eens te behandelen.
Dankje Mart! Wat vervelend van die ontsteking. Misschien heeft t zo moeten zijn dat t daarom deze ronde niet raak was. Wat gaan ze in het zkh doen nu? Ik hoop dat de ontsteking gauw verholpen is, dat komende ronde snel voorbij gaat, en je de ronde daarna zwanger mag worden! Succes!
Gefeliciteerd Wensje! Wat een geweldig nieuws zeg Ben blij voor je je houdt ons toch wel op de hoogte van je zwangerschap he hoe het allemaal gaat? zou leuk zijn! & Mart wat vervelend meid Hopen dat de antibiotica snel aan slaat bij je en dat je jezelf snel weer beter mag voelen ook! Weet je al wat meer van het ziekenhuis? & Truusje ja echt toevallig ik had mijn ei tegelijk met jou ik heb toen de tijd met die clear blue digitaal geen ei kunnen ontdekken en met sensitest wel gelukkig ik las dat jij je ei had ik dacht laat ik toch weer maar gaan testen en was echt verbaast had een knal test EINDELIJK! want ik begon me al onzeker te voelen dat ik niet vruchtbaar was enz.. pff ben nogal een stress kipje ook niet altijd even goed als je zwanger probeert te worden! En ik test dan wel tegelijk met jou over een weekje precies dat lijkt me dan het beste maar ik denk dat ik toch weer pech heb ben ik zooo bang voor wel 1 ding meestal voor ik ongesteld moet worden krijg ik gevoelige tepels en dat heb ik nu niet.. weet niet of het samen kan hangen en zou het ook zo kunnen zijn dat je borsten pas later pijnlijk worden in een eventuele zwangerschap?