Pap3a en kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smandyke, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Hoi Mandy, wil jullie zkr op de hoogte houden. Heb vandaag de verloskundige gebeld, en kan over 2 weekjes al terecht voor een echo! Ik ben dan ergens tussen de 6 en 7 weken, dus ben heel benieuwd wat ze dan al kunnen zien.
    Dus nu 2 weken snel door zien te komen!!

2. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haa hopen dat die 2 weken snel omgaan dan wensje :D tijd gaat snel he maar als je met zoiets in je gedachte rondloopt vaak langzaam hehe!

Hoe gaat het verder allemaal met je Mart? Nog nieuws van het ziekenhuis?

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ontsteking lijkt minder te worden. Het gaat wel heel langzaam. Het is minder fel rood, de zwelling is minder, maar het rode gebied is wel iets groter geworden. Ook heb ik vandaag veel minder koorts gehad :)

4. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haa oke nou gelukkig gaat het langzamerhand beter mart hopen dat je jezelf snel helemaal beter mag voelen!

Voor mij is het spannend! had gister of vandaag ongesteld moeten worden en ik voel nog steeds niet dat er iets komen gaat dus er is nog wel hoop.. net na mijn ei wel wat gerommel gehad..

Hoe gaat het bij jou allemaal truusje? weet je al iets meer of heb je misschien bepaalde symptoompjes?

5. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Mandy, spannend wel, wanneer ga je testen?

Mart, wat fijn dat t de goede kant op gaat wat betreft je ontsteking!

6. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga volgende week maandag testen en doe ik omdat ik mijn eitje laat had de 27ste dus anders zou het nu nog te vroeg zijn om te testen.

7. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja had ik jullie nog niet verteld! Ik heb een zaadtest besteld bij sensitest! Gewoon uit nieuwsgierigheid om te kijken hoe het ervoor staat ook omdat mijn vriend rookt en weinig groente en fruit pakt! ben benieuwt!

8. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Spannend Mandy! Ik hoop dat je dan volgende week maandag goed nieuws komt brengen hier! :D
    En ik snap je nieuwsgierigheid naar de kwaliteit van de zwemmers van je vriend wel. Maar is zo'n thuistest wel betrouwbaar?

9. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wensje ja ik hoop het ook hehe wel barstende hoofdpijn en verschrikkelijk moe & humeurig mja zal er ook maar niet TE hard op hopen ;) Anders valt het maandag alleen maar tegen!
    En ik weet niet voor hoeveel % ze betrouwbaar zijn ik kan mijn pakketje elk moment thuis krijgen nu dus zal zo wel eens lezen als het er is erg benieuwt wat er vanavond ook aan uit gaan komen hehe ;):p

10. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik ben hier even een paar dagen niet geweest. Te druk gehad! Sorry... :)

WENSJE; GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN FANTASTISCH NIEUWS!!!!! Eindelijk een zwangere in ons midden. (Ik was het liever geweest, maar vooruit... :D;))

Ik heb net een beetje bloedverlies gehad bij het afvegen, dus ik ben ongesteld aan het worden. Scheitzooi...!!! Ik ben zo verdrietig. Uit woede en verdriet, zou ik bijna zeggen "laat maar, het hoeft niet meer...", maar dat slaat natuurlijk nergens op en is heel onredelijk. I know... Maar ja, dat word je altijd even als je merkt dat je ongesteld aan het worden bent. Ik ga straks de gynaecoloog bellen.

Mart; wat vervelend meid van die ontsteking. Voel je je al iets beter? Gaan jullie nu lekker naar Costa Rica? Lekker doen hoor, heb je wel verdiend!!!!!! Ik ga in juni 3 weken naar Florida. Ik kijk er nu al enorm naar uit.

Mandy; voor mij is het dus weer klaar. Hopelijk heb jij meer geluk deze ronde!!

11. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Owh truusje wat balen! Ik ken je gevoel helemaal. Maar opgeven slaat nergens op want je blijft toch seks hebben ;)

Ja wij gaan nu op vakantie. Als ik beter ben gaan we boeken.
    Heb inmiddels weer andere anti biotica omdat ik een zware allergische reactie kreeg. Doorgaan met die pillen was niet verantwoord. Hopelijk slaat deze goed aan zonder bijwerkingen.

Leuk jullie ook op vakantie! Hoe lang gaan jullie?

Mandy: is zo'n test wel betrouwbaar? Waarom doe je het niet via de huisarts.
    Ik moet in juni/juli weer naar de gyn. Dus mijn man wil het in mei laten onderzoeken als het dan nog niet is gelukt. Dan zijn wij een jaar bezig, maar we hebben nog niet heel veel kansen gekregen. Dit zou ronde 7 worden, maar die kunnen we dus ook niet benutten.

Hoeveelste ronde zitten jullie nu?

12. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Truusje dankjewel! En tuurlijk snap ik dat je t liever zelf was geweest die zwanger was..
    Hoe lang ben je nu bezig? Hopelijk kan de gyn je verder helpen!
    Duim dat jullie allemaal heel snel zwanger zijn!
    Nu zit ik eigenlijk weer in de volgende spanning, als alles maar goed is met t kleine friemeltje in mn buik...!

13. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Mart, het zit je ook niet mee! Groot gelijk dat je binnenkort gaat boeken. Lekker even weg van alles!! Ik ken dat gevoel ook. Wij gaan 3 weken. We wilden graag naar Amerika en Florida lijkt mij het leukst met mijn zoontje. We huren een huis aan het strand met een zwembad en kunnen tussendoor uitjes maken als wij willen, bijv. Seaworld of Disneyland. Ze hebben parken speciaal gericht op de leeftijd van mijn zoontje. En uiteraard kan ik af en toe even shoppen. :) Lekkere afwisseling dus....

Wensje; wij gaat nu ronde 12 in en zijn zo'n 10 maanden bezig. Ik heb vanmiddag de gynaecoloog gebeld om een afspraak te maken voor mijn controle uitstrijkje. Ik moet namelijk in April alweer. Ik vroeg gelijk hoe het zat met verder onderzoek, maar ik moet dan eerst even een verwijsbrief halen bij de huisarts. Ik ga vanavond met mijn man praten of we dit al willen. Misschien gaan we gewoon door tot na de vakantie en nemen we dan pas stappen. Ik heb geen idee eigenlijk...
    Hoe is het verder met jou? Voel je je goed? Al last van symptomen? Jij bent wel het levende bewijs dat je met PAP3b gewoon zwanger kan worden. Goed om te lezen!!

14. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Truusje, met mij gaat t helemaal goed. K heb alleen een opgeblazen gevoel, m.n. smiddags en savonds. Verder nergens last van. Wat niet is kan nog komen natuurlijk, maar voorlopig niks te klagen! Hoop dat alles goed is over 2 weekjes bij de echo, dus wel wat last van spanning... Maargoed.. Ik heb morgen een belafspraak met de gynaecoloog om te vertellen dat ik zwanger ben, en dan gaan we afspreken hoe nu verder, omdat ik dus over een half jaar een controle uitstrijkje zou moeten maken om te beoordelen of we wel of niet zouden gaan behandelen. Dus ben benieuwd!

Florida is gaaf! Ik ben daar een paar jaar geleden geweest, erg leuk. Wij hebben toen een heleboel parken gedaan, maar niet disney. Een echte aanrader vond ik Busch Gardens, een pretpark met dierentuin gecombineerd! Echt te gaaf! :D En seaworld moet je ook zeker niet overslaan! Tof hoor!

15. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Truusje: wat een verschil met gyn dan!
    Mijne bood vorige keer zelf hulp aan! Hiervoor nog even bedankt omdat wij het 'pas' 6 rondes/8 maanden aan er proberen zijn. Is voor ons nog te vroeg. Mijn man en ik waren erg verbaasd dat hij dit al aanbood. Hij wilde doormiddel van echo's mijn ei op sporen zodat we op hun advies gericht konden klussen. Eventueel ook een hsg als dat nodig was. Maar een zaadonderzoek kon er niet vanaf. Die hadden we dan wel willen hebben omdat dat niet zo'n gedoe is. Afgesproken dat we bij het volgende uitstrijkje bespreken hoe het er dan voor staat.

Maar komende maanden doen wij gewoon wensje na ;) Wat is jouw geheim tot succes? :p

16. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Uhm als ik dat wist! T was raak in de ronde waar ik geen hoop had, colposcopie gehad, en afgesproken die maand even niet te klussen tot de volgende afspraak bij de gyn. Vervolgens bij die afspraak besloten nog niet te behandelen, en echt een kutweek gehad toen, door verschillende dingen waaronder een vriendin die in de eerste ronde zwanger was (super tof voor haar, maar op dat moment heeeeeeel moeilijk voor mij)... Toch geklust en dus raak! Mijn vriend zei overigens heel die maand al deze keer is t raak hoor.. Heel vreemd, maar moet em dus gelijk geven!!

17. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat een heerlijk verhaal Wensje!! Nu hopen op een geweldige echo. Je hebt 'm trouwens wel heel vroeg?! Heerlijk natuurlijk, maar is dit vanwege je PAP3b? Ik vond het ook spannend hoor, die eerste echo. Er is in ieder geval weer een dag voorbij, dus de echo komt dichterbij!!!

Mart; wat fijn dat jouw gynaecoloog het zelf aanbood!! Ik had nu de assistent aan de tel dus die zijn natuurlijk wat moeilijker. Wie weet als ik bij mijn volgende uitstrijkje mijn zorgen uitspreek, dat hij dit dan ook wel doet hoor. Maar ik regel voor de zekerheid een verwijsbrief, dan kan daar niet moeilijk over gedaan worden.

Inmiddels geen bloedverlies meer gehad, maar ik voel aan heel mijn lichaam dat ik ongesteld ga worden. Officieel word ik het vrijdag of zaterdag, maar bij mij begint het altijd 2 a 3 dagen met heel licht bloedverlies, dus vandaar dat ik gister de conclusie al trok. Het volgende bloedverlies zal vanavond wel komen en anders morgen. Bah, zo geen zin in!!!! Gelukkig ben ik lekker 4 dagen vrij, dus ik thuis lekker mokken. Hahaha!

18. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Hoi Truusje ja ik ben echt super blij. Nog wel een beetje gereserveerd, eerst zien dan geloven. Vandaar dat ik ook iedere dag testjes doe, om te zien of die steeds donkerder worden. Wat gelukkig wel zo is. En verder de echo ff afwachten! Ik heb hier niet zelf om gevraagd, heb de VK gebeld, en die stelde dat zelf voor. Dus ik denk dat dat normaal is bij mijn VK. Ben wel erg blij, want zelfs die 2 weken wachten voelt als een eeuwigheid....!
    Voor jou erg balen, hoop dat t toch niet doorzet, maar anders weer snel naar een nieuwe ronde! Mijn duimen draaien voor je!

19. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik was er vanmorgen helemaal klaar mee. Mijn man heeft toen ook voorgesteld om naar de huisarts te gaan omdat hij ziet dat ik eronder lijd. Dus gelijk maar gebeld en as dinsdagochtend kan ik langs komen. Hopelijk krijg ik een verwijsbrief en dan kan ik weer naar de gynaecoloog!

Mandy, bij jou al een spoortje ongesteldheid te ontdekken? Ik hoop het uiteraard niet voor je!!

20. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Truusje nou ik hoop dat je snel een verwijzing krijgt van je dokter! Ik weet namelijk hoe frustreren het is en hoe onzeker het je maakt :(
    Bij mij nog steeds geen teken van menstruatie maar zwangerschapstest zegt nog steeds negatief het is nu 11 dagen na mijn ei als ik het goed het dus ik weet niet of de uitslag 100% zeker is? Dr zal weer wel niks zijn pff :x

Deel Deze Pagina