Pap3a en kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smandyke, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Hoi Truusje, verstandig dat je naar de gyn gaat! Ben benieuwd wat de gyn voor je kan betekenen.
    Mandy, was jou test al binnen?
    Fijne avond dames!

2. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Mandy!! Ik ga voor je duimen!

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Het gaat steeds beter met me :) Probeer nu echt even goed op mijn voeding te letten zodat mijn darmen zich ook herstellen.

Truusje: spannend hoor de eerste stap gezet? Zag je topic erover. Volgens mij moet je je man meenemen. Hij moet tenslotte zelf ook wat achter laten ;) Verder krijg je een echo en gaan ze bloed prikken volgens mij. Nog niet echt spannende/ enge onderzoeken hoor! Succes!
    Mandy: balen van je test. Maar het is nog best vroeg, alles zou nog moeten kunnen.

4. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de info Mart! Ik kan geen onderwerpen hierover terug vinden (waarschijnlijk zoek ik gewoon niet goed), dus vandaar mijn nieuwe topic. Moet mijn man gelijk "wat" achterlaten? Of gebeurt dat later?

Ik ben blij te lezen dat je je beter voelt!! Werk je eigenlijk gewoon, of ben je daar nog te zwak voor?

5. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey ik heb vanmiddag even persoonlijk met de dokter gebeld! En hij zij dat ik maandag en anders dinsdag eventjes moet testen pas dan heb ik een betrouwbaardere uitslag! die keer dat ik getest had was veelste vroeg zij hij! als er dan nog niets is even een bloedtestje doen denk ik maar want ben toch al 5 dagen overtijd en steeds moe, hoofdpijn, steeds liggen janken om niets! mja afwachten maar wel spannend ;)

& Mart ik ben blij dat je jezelf weer wat beter voelt :)

6. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas net ongesteld geworden pfff :(:x Ik en mn vriend hebben echt even een dipje nu bah! Maar goed weer maar op naar de volgende ronde ben inmiddels de tel kwijt.

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mandy: digi knuffel voor jou. Wat enorm balen. Ik snap heel goed dat jullie flink balen. Wanneer zijn jullie begonnen?

Wij gaan de 9e maand alweer in. Maar hebben pas 6 echte kansen gehad.

8. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    He balen, Mandy!!!!!!!! Stomme NOD ook. Waarom zit de natuur zo in elkaar?! Het is zo frustrerend!

9. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Wat enorm balen Mandy! Je gaat toch hopen als je over tijd bent he!!
    Truusje, wanneer heb je afspraak bij de gyn? Spannend!
    Mart wat fijn dat het alweer wat beter met je gaat!

Ik ben aant aftellen, ben best wel zenuwachtig aant worden. Als alles maar goed is met ons friemeltje.. Hoorde van de week op t werk van een collega'tje dat ze in verwachting was geweest maar dat t vruchtzakje leeg bleek te zijn gebleven. Ik voel me strax enorm bezwaard om tegen haar te gaan zeggen dat ik in verwachting ben. Maargoed, eerst maar even afwachten.

10. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je digitale knuffel Mart lief van je! je weet vast wel hoe het voelt ik ben ver de tel kwijt geraakt de hoeveelste ronde ik denk de 9e weet het niet precies meer :( Baal echt enorm mja ben nu ongesteld kan ik mooi de zwemmers van mijn vriend eens gaan testen! geloof dat het 95% betrouwbaar was zoals erop stond. Morgen zal ik die test wel eens gaan doen ben erg nieuwsgierig ik laat het jullie dan wel weten!

& Truusje het is zeker heel erg frustrerend want meestal altijd netjes optijd en dan nu 5 bijna 6 dagen overtijd dan ga je toch stiekem wel hopen dat er iets is natuurlijk en dan bam word je ineens ongesteld :x ;)

11. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen Mandy! Ik was de maand voordat ik zwanger raakte van mijn zoontje ook 2 dagen overtijd en toen ineens ongesteld. Toen was mijn cyclus nog strakker. Echt precies 28 dagen en ik wist altijd dat ik 's nachts ongesteld werd. Dus dat was toen ook heel frustrerend!

Wensje; je moet niet vergeten dat jij het ook erg moeilijk hebt gehad met het nieuws van PAP3b en wel/niet ingreep doen. Dus het is lastig om dit nieuws te brengen en je hoeft het ook niet elk moment van de daken te schreeuwen als zij erbij is, maar je mag wel heel gelukkig en trots zijn dat er iets in je buik groeit!! Anders neem je haar eerst even apart om het te vertellen, voordat je het aan de andere collega's verteld. Dan komt het misschien niet zo als een klap aan?

Ik heb inmiddels mezelf een schop onder de kont gegeven en ik ga weer blij verder. Ik heb dinsdag een afspraak bij de huisarts voor een verwijsbrief en dan ben ik diezelfde dag voor een afspraak bij de gynaecoloog. Ik houd jullie op de hoogte!

En Mandy, succes met de test! Ben benieuwd!!

12. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Truusje, wat fijn dat je zo snel terecht kan bij de gyn! En wat fijn dat je je weer beter voelt! Soms heb je een schop onder je kont nodig he! Ben heel benieuwd wat de gyn voor je kan betekenen.

En ik ga het inderdaad eerst tegen haar zeggen voordat ik het tegen iedereen zeg, maar tis toch moeilijk. Overigens weet op mijn werk maar 1 collega'tje van de pap3b. Dat wou ik niet zo zeer aan de grote klok hangen voor dat ik wist wat of hoe. Achteraf dus blij om, omdat ik heb besloten nog even te wachten.
    Nu natuurlijk ook eerst afwachten of alles goed is. Ik hoop t zo, zie t al helemaal voor me om in oktober een kleintje te hebben.. Kon ik de tijd maar een weekje vooruitspoelen, dan wist ik al iets meer. Nouja, nog 8 nachtjes slapen!

Mandy, ben benieuwd naar je test!

13. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wensje, ik had een spelfout zie ik nu. Ik schreef het ook tijdens mijn nachtdienst, dus ik ben dan niet op mijn best. :)
    Dinsdag ga ik voor een verwijsbrief en dan BEL ik daarna gelijk voor een afspraak. :) Dus helaas niet zó snel. Ik ben nu ook ongesteld dus dan maken ze ook geen echo volgens mij.

Mandy, hoe is de test gegaan?? Ik ben ook benieuwd!

14. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Ohhh jammer, een lettertje verschil maakt toch wel wat uit in deze zin! Maargoed, hopelijk kun je dan al snel terecht, zodat je snel wat duidelijkheid kan krijgen!!

15. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het meiden,

Nog maar 8 daagjes wensje. Ben benieuwd hoe de echo is. Wat voel je allemaal?

Truusje: fijn dat je het weer wat zonniger ziet! Echo maken ze gewoon tijdens je ongie hoor. Ik moest in de eerste helft van de cyclus. Dan is je baarmoederslijmvlies nog dun en kunnen ze alles beter zien. Dus het zou mooi zijn als je snel terecht kunt!

Hier: zit een beetje in dubio. Gewoon ervoor gaan deze maand want tja hoe groot is de kans nou eigenlijk. Of toch een maandje wachten ivm al die medicijnen.
    Morgen maar even met de huisarts bespreken. Hij wil me morgen zien om te kijken of het goed genezen is.

16. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey truusje ik ga vanavond laat de test doen ;) vind me vriend ook fijner
    ik ben echt heel erg benieuwt wat er aan uit gaat komen aangezien hij best veel rookt weinig fruit & groentes eet wel laat ik hem B-daddy slikken voor de zwemmers te versterken! Zodra ik de uitslag heb weten jullie het ook :)

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    B-daddy??

Ben benieuwd Mandy!

18. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Mart, ik voel me eigenlijk heel normaal. Vriendin van me die nu ook zwanger is, is heel erg ziek, maar ik heb helemaal nergens last van. Af en toe en dan m.n. aan t eind van de dag heb ik wat last van een opgeblazen gevoel, maar verder niks.
    Vriendin van me zegt, ik weet in ieder geval dat t goed zit, omdat ik zo ziek ben. Weet niet of dat zo zwart wit te zeggen is. Gelukkig zit alles goed bij haar, maar ik denk dat de kans dat het niet goed zit niet groter of kleiner wordt al naar gelang je meer of minder ziek bent. Hopen we dan maar. We wachten af!

20. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stom hè Wensje, wat 1 letter met een regel kan doen. :D En ik zou me geen zorgen maken dat je niks voelt hoor!! Had ik ook bij mijn zoontje. Ik had ook alleen een opgeblazen gevoel 's avonds. Heel vervelend als je 's avonds moet werken en dan je broek open wilt zetten terwijl niemand het nog weet, hahaha! Ik werd pas misselijk met 7 weken en kreeg enorme last van mijn borsten. Als mijn vriend er al naar keek, kreeg hij al een boze blik, hahaha! :p

Mart, ik zou er gewoon lekker voor gaan! Of zijn er echt grote risico's? Als je lichaam het niet accepteert, dan word je deze maand toch niet zwanger en mocht het wel lukken dan heb je gewoon een hele sterke baby straks! Misschien denk ik te makkelijk hoor, ben benieuwd wat de huisarts zegt. Het is zo makkelijk om te zeggen dat je een maand moet wachten. Als je eenmaal zwanger bent, dan ben je die wachtmaanden weer snel vergeten, maar als je zwanger wilt worden dan is een maand heeeeeel lang! Vraag gewoon goed wat de risico's zijn als je wel zwanger raakt.

Mandy, ik ben benieuwd hoe de test is gegaan!!

Deel Deze Pagina