Pap3a en kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smandyke, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mandy: balen van je ongesteldheid! Hoeveelste ronde wordt het nu?

Truusje: mijn man deed het ook gewoon alleen hoor. We hebben wel lol gehad toen ie vanavond weer met zijn potje binnenkwam ;)
    Spannend morgen de uitslag.

Saffira: ben jij al ongie?

Hier: gyn belde vanmiddag. Hij schrok erg van mijn klachten. Maandag of finsdag weer een echo en dan woensdag een belafspraak. Oplossing is aan de pil gaan, maar ja dan word je niet zwanger. Andere (tijdelijke) oplossing is zwanger worden. Dan heb ik er een jaar geen last van en kans dat het daarna niet meer zo erg terugkomt. Dus mijn man en ik staan nu voor de keuze of we de mmm in gaan om zsm zwanger te raken. Die had ik even niet zien aan komen vanmiddag, was echt even overdondert. Het kwartje viel vanavond ook pas dat hij dit vorige keer al had gezegd, wij hadden echt niet begrepen dat het als oplossing van die menstruatie werd bedoeld.
    Mijn man gaat nu wel in hetzelfde ziekenhuis als mij zijn potje inleveren.

Zit nu heel erg met de vraag hoe kies je een ziekenhuis voor de mmm?

2. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeg dat wel Mart en heb ook erg veel krampen deze keer vamiddag zelfs naproxen moeten pakken omdat ik gewoon niet meer kon lopen van de pijn. Maar goed 25 maart mag ik weer naar de Gyn voor een uitstrijkje om te kijken hoe het er nu voor staat heb wel het idee dat het iets beter is geworden maar je weet het nooit vind het weer wel spannend!
    En ik durf niet precies te zeggen de hoeveelste ronde dit alweer is ;) dat zal rond de 10de of de 11de ronde zijn denk ik maar de dokter zij dat al die maanden eindelijk niet echt mee telde dat de prikpil pas ongv 2/3 maandjes me lichaam uit is dus het echte zwanger worden nu pas begint dus die rotzooi blijft goed lang in je lichaam zitten.. Ook ben ik begonnen met mn vriend elke dag vitamine c te geven! en ik geef hem nu verplicht fruit ik zij als je een kleintje wil moet je er maar iets voor over hebben en het is ook voor je eigen gezond! Hoop zo dat het snel raak is we willen het zooo graag en zou natuurlijk wel perfect zijn zo'n klein wondertje en trouwen :)

En echt vervelend dat jij ook zoveel last hebt mart maar hopen dat we beide snel zwanger worden ;) ik duim voor ons en de andere dames die ook graag zwanger worden!

3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Goedemorgen allemaal..

Mart, dat lijkt me idd erg vervelend om te horen..
    Je word toch het liefst spontaan zwanger!
    Maar nu jij het er zo over hebt dat het na zwangerschap minder word.... Dat is bij mij volgens mij ook zo geweest. Na Demi heb ik er nooit meer zoveel last van gehad als voorheen.
    Nou was het al niet zo erg als bij jou, maar ook behoorlijk bloedverlies en ontzettende pijnlijke krampen.. Dat is nu echt zoveel minder.

Ik ben overigens nog niet ongesteld. :(
    lijkt wel of mijn cyclussen steeds langer worden....
    Laatste 34 en daar ga ik nu ook weer heen....... Zal het op ontpillen houden en me nog geen zorgen gaan maken.

Wat betreft een ziekenhuis, probeer zoveel mogelijk informatie in te winnen.. en kies uiteindelijk het ziekenhuis waar jullie samen het beste gevoel bij hebben..
    Makkelijker gezegd dan gedaan, i know.. Maar aangezien ik niet in het zelfde schuitje zit kan ik je alleen maar die tip geven.
    Succes met jullie beslissing iig!

En natuurlijk ga ik mega duimen dat jullie snel zwanger zijn!!

Smandyke, ga ook hopen dat de uitslag van je uitstrijkje goed is!!

29 maart gaan ze bij een "hapje" weg nemen.. ALS het er zorgwekkend uit ziet.. Als het er allemaal wel heel erg goed uit ziet, doet hij dat misschien niet.. En dat hoop ik toch echt!!
    Bah.. Al dat gedoe aan je lijf. Moet er niets van hebben...

4. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mart; jeetje meid, wat een verhaal. Daar schrik ik een beetje van. De MMM is een moeilijke stap, maar wel duidelijk. Heeft de gynaecoloog al gezegd welke stappen eerst? Bijvoorbeeld IUI ofzo? Een voordeel, je bent onder strenge controle en ze doen er alles aan om je zwanger te krijgen. Dat is wel weer lekker. Gaan jullie eigenlijk nog op vakantie in April? Of valt de prijs toch erg tegen?

Mandy; Balen meid!!! Ik heb vandaag ook bruinverlies gehad, dus ik weet dat het eraan zit te komen. Weer precies op dezelfde dag. Dus mijn cyclus is de laatste maanden erg strak.

Saffira; heb je al een testje gedaan??? Wie weet........

Ik heb vandaag weer te horen gekregen dat ik PAP1 heb. Yeah!!!!!! Dus ik hoef pas over een jaar weer. Balen natuurlijk dat ik ongesteld ga worden, maar ik voelde het eigenlijk al aankomen. Ik moet zeggen, dat ik er wel aan begin te wennen. 2 maanden geleden kon ik mij er moeilijk overheen zetten en nu heb ik zoiets van "balen, op naar de volgende ronde". Voel me eigenlijk niet meer verdrietig. In het verleden was ik echt 3 dagen stontchagrijnig. Ik ga het positief bekijken en wie weet helpt dat ook. We hebben trouwens as woensdag een belafspraak over het zaad van mijn man. Dus ik ben benieuwd. Als dat allemaal goed is, gaan we het gewoon weer een half jaar proberen. Mocht dat niet lukken, ga ik voor verder onderzoek.

5. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mart; waar kom je eigenlijk vandaan? Want ik weet in Zuid-Holland is het LUMC (Leiden) erg goed en in Noord-Holland VU Amsterdam. Misschien kan je hier iets op het forum terug vinden. Bedenk wel, dat de mensen met slechte ervaringen sneller negatieve berichten zullen plaatsen dan mensen met goede ervaringen. In andere woorden, op internet kan een ziekenhuis slechter naar voren komen dan het in werkelijkheid is. Doet jouw eigen gynaecoloog dit niet?

6. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Truusje: balen van je ongie, maar goed pap nieuws! Je hebt pb over de ziekenhuizen. Andes staat hier iets teveel privé info.

Saffira: gyn hoopt ook dat het na een zwangerschap niet zo extreem is. Mestal schrijven ze de pil voor, maar ja dat is geen optie hè.

Mandy: bah jij ook al ongie! Met 25% kans elke maand had het toch bij een van ons vieren raak moeten zijn.

Hier: dinsdag echo en woensdag vervolg bespreken met de gyn. Hangt ook af van de uitslag van mijn mans onderzoek. Het ziekenhuis waar ik loop bied fertiliteit aan. Ben tevreden net mijn gyn, maar uiterst ontevreden met alles daar om heen. Met verwijzing van ha en gyn moeten wij toch eerst langs een ferti arts voor een aanvraag zaadonderzoek aldus de assistente :s Hoe bedoel je eigen initiatief!! Dus wij hebben besloten om de mmm in een ander ziekenhuis te doen. Ga morgen even die kliniek bellen voor meer info.

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren

Super dat je pap1 hebt!!!! Geeft mij ook weer hoop.. Hihi

Enne... Nee testje hoef ik echt niet te doen, voor maandag ben ik ongesteld. ;)
    En ik heb dat nu ook, zoiets van volgende ronde maar weer.... Maar als we straks weer 2 maanden verder zijn kan dat zomaar weer anders zijn natuurlijk..

Mart, ik vind het echt vervelend voor jullie. Hoop dat jullie goede begeleiding gaan krijgen en ondanks alles toch snel zwanger zijn.

Aan ons duimen draaien voor iedereen en al het gehoop kan het niet liggen iig.. Truste dames!

8. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja erg genoeg weer ongesteld bah! baal er echt van maar wist het van te voren eindelijk al geen pijnlijke borsten niets niet dusja ook geen hoop op een zwangerschap.. ;)
    Nja ik krijg laatste tijd best optijd mijn eitje dus als mn menstruatie voorbij is beginnen we gewoon weer met klussen en ik ga gewoon door met de ovulatie testen vind het toch wel fijn om precies te zien waneer ik mijn eitje heb al geeft mijn lichaam het wel altijd precies aan heb namelijk een ovulatie bloeding de ene keer is het wat bruinverlies 1 dag en de ene keer verlies ik gewoon dik 3 dagen bloed(sorry voor de details) en voel dan echt een zeurende kramp links of rechts als het eitje springt! gebeurd altijd na de bloeding. dusja het negatieve is ik heb 2x in de maand een bloeding en positieve is dat ik precies weet waneer mn eitje springt.

En Truusje echt super dat je gewoon weer pap1 hebt ben heel blij voor je! :) Neemt toch weer een stukje spanning weg he. Ik hoop zo dat ik straks ook gewoon weer pap1 heb of dat het in ieder geval minder als pap3a is wat ik wel denk!
    En we gaan gewoon op naar de volgende ronde meestal gaan we gelijk op he truusje met ons eitje dus ben benieuwt of dat deze volgende ronde ook weer zo is :p

@ Saffira29: Goed dat je er zo positief onder blijft! dat heeft zowiezo altijd een positieve invloed natuurlijk met negatief denken schiet je ook niet altijd wat op al heb ik dat wel soms nu het zo lang gaat duren..

@ Mart: Wat spannend ben benieuwt wil je het met ons delen de uitslag van je man of hou je het liever voor jezelf?

9. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, het is lekker stil hier. We zijn allemaal ongesteld geworden en we trekken ons allemaal terug... ;)

Bij mij is vannacht mijn ongesteld eindelijk echt doorgebroken. Ik heb er zo'n hekel aan. Bah! Vandaag lekker rustig aan doen.

Hopelijk gaat het dan deze maand lukken voor ons! We blijven positief!! Want het gaat ons zeker allemaal lukken!! Het duurt alleen even wat langer... ;)

10. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het truusje, Ja iedereen baalt denk ik ;) Ik ook eerlijk gezegd maar goed ik ben maar 2 dagen ongesteld geweest dus nu over een paar dagjes kan ik weer opzoek naar mijn eitje die komt meestal best snel na mijn menstruatie meestal zo'n 8 a 10 dagjes na dien dusja afwachten maar!

11. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Hoi meiden,

wat balen dat jullie allen weer ongesteld zijn geworden! Had t zo gehoopt!
    Ik ben hier ook weinig geweest de afgelopen week, ben zo moe geweest, erg moeilijk voor mij om aan toe te geven, maar t hoort er denk ik nu eenmaal bij.
    Succes de komende ronde hopelijk goed nieuws voor jullie allemaal.

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hey dames,

Het klinkt heel stom, maar ik baal idd alleen ik baal omdat m'n omgestelheid niet door komt.. Nu dag 35. Begin me dan toch wel zorgen te maken,, ondanks dat ik weet dat het nog bij ontpillen kan horen.
    En nee, ik ben echt niet zwanger! Haha..

Wensje, die moeheid begrijpen we denk ik wel hoor!
    Je moet even een ritme te pakken zien te krijgen.. Vooral de eerste 3 maande en de laatste 2 maanden was ik meer moe dan normaal.
    Maar komt goed! Haha als je verder geen klachten krijgt is het heel goed te doen..

Geniet ervan meid!

13. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Meiden, hopelijk is de foto bijgevoegd.....

14. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ja dus! Haha..

Ik dacht vanochtend, doe toch maar een test.. Dan word ik misschien wel ongesteld..
    Toen kreeg ik dit binnen 1 min te zien!!
    Ik ben in shock....... Geloof het bijna niet!
    Houd m'n lichaam me zo voor de gek??

M'n vriend zei al: je bent geen machine dat elke zwangerschap hetzelfde moet zijn!! Haha....

Woensdag afspraak bij de HA. Kan het niet geloven eigenlijk...

Xx

15. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Saffira29: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :) Echt super leuk! Geniet er lekker van he meid merk je verder al wat symptoompjes op? misselijk/moe?

16. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Thnx meid! Hoop voor de rest ook dat het snel raak mag zijn!!
    Had dit absoluut niet verwacht..
    Heb dus ook geen symptomen. Behalve behoorlijk pijnlijke tepels, maarrrr dat heb ik ook wel eens voor mn menstuatie..
    Mn vriend zei gisteren wel dat mijn borsten ook echt groter waren geworden (heb niet zulke grote dus valt al snel op dan, haha) maar ook daarvan dacht ik dat het kwam omdat mn menstuatie er aan zat te komen.
    Ik was ECHT verrast vanochtend!

Morgen ochtend doe ik er nog 1 van clear blue, die digitale..
    Ik vind het weer helemaal spannend... Zo raar.. leuk!

En na zoveel verhalen hier gelezen te hebben, besef ik nu extra goed hoeveel geluk wij hebben zo snel zwanger te zijn... Voel me bijna schuldig, terwijl ik weet dat niemand er iets aan kan doen!
    Maar gun het zoveel vrouwen ook!! Oneerlijk soms..

Enne.. ik blijf gewoon lekker meelezen en schrijven hier hoor!
    Hoop echt dat ik de overige dames (ook jij smandyke) binnenkort kan feliciteren....
    Mn duimen draaien iig overuren!

17. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Gefeliciteerd Saffira!! Super zeg, die test is duidelijk positief. :D
    Ik heb verder geen klachten indd, voel me niet helemaal fit. Ik omschrijf t maar zoals t gevoel dat je de avond tevoren wat te veel hebt gedronken. Zoals je je de dag erna dan voelt, zo voel ik me elke dag, m.n. in de middag/avond. Maargoed, ik klaag maar niet, want t kan veel erger!
    Spannend allemaal Saffira, wanneer mag je een echo laten maken?

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw!!!
    Mooi safira! Van harte gefeliciteerd! Ben blij voor je dat het gelukt is. Hopelijk een mooie plakker voor je!

Hier: af en toe nog menstruatiepijn, maar dat is echt bij vlagen. Morgen een echo en woensdag weer een terugbelverzoek.
    Truusje: heeft jouw man al de uitslag?

19. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hey meiden,

Thnx allemaal! We zijn nog helemaal verbaasd.. haha.

Ik heb de verloskundige gelijk gebeld, toevallig vriendin van mijn ouders, ik heb 17 april een afspraak bij haar.
    Ze stuurt me deze week een brief toe, een week voordat ik mijn afspraak met haar heb moet ik een echo laten maken.
    Dus in de week van 10 april.

Natuurlijk hoop ik dat dit beebje blijft plakken! We gaan wel vrijdag een week skien in Frankrijk dus ga alleen van de blauwe piste! haha..
    Ben super benieuwd! En kan heeeeeeeel moeilijk mn mond houden.
    Mijn moeder en zusje weten het wel.. Waren alle 2 door het dolle heen.

En meiden, wat hoop ik voor jullie dat het snel raak is!!!
    Ik heb me vanmiddag gelijk opgegeven voor Moeders voor Moeders..
    Mn steentje bijdragen, minste wat ik kan doen.

Truusje, ik ben idd ook benieuwd of er al een uitslag is van je man?
    Wensje, ik voelde me vandaag ook vanaf de middag iets minder en ontzettend llast van moeie benen. Zit vast tussen mijn oren... Jij bent al verder, maar ook goed uit te houden begrijp ik?
    Geniet ervan!

20. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist mijn ovulatie bloedingkje dus mijn eitje zit eraan te komen wel erg snel na mijn menstruatie dit keer 6e werd ik ongv ongesteld en 2 dagen na dien was ik er weer van af en nu al een ovulatiebloeding naja tis opzich niet erg kunnen we extra goed gaan klussen hihi. Hoe gaat het bij jullie allemaal meide?

Deel Deze Pagina