Hallo allemaal, ik ben van de week zo ontzettend druk geweest, dat ik helemaal niet hier ben geweest! Hoe is het met jullie? @ Mandy; gecondoleerd met het verlies van je opa! Gaat het een beetje? Nog verder symptomen kunnen ontdekken? @Podiki25; heb jij een narcose gehad? Welke ingreep hebben ze bij je gedaan? Gewoon een lisconisatie? Mocht jij kiezen voor een narcose? @ Mart; hoe is het met jou? Flink aan de klus? Want ik zie in je banner dat je eisprong eraan zit te komen!! Wanneer is jullie NOD? Ik moet nog precies een week wachten. Vind het wel weer spannend! Pppfff....
Hey Truusje81, Bedankt het gaat wel een beetje maar het is allemaal heel onverwachts gegaan dus is best hard aangekomen allemaal Ik heb een bloedingkje gehad 1 week na ik dacht mijn ei gehad te hebben! en ben nu heel moe en soms lijkt het net of iemand mijn borsten in brand steekt En soms wat lichte krampjes nog heel raar want dit heb ik nog nooit gehad! ik vraag me af waneer je eindelijk kunt testen als je (denkt) een waarschijnlijke innesteling gehad te hebben kunnen jullie me dit vertellen? want is moeilijk omdat ik mijn eitje waarschijnlijk in of net na mijn menstruatie al gehad heb. kan ik dan eerder testen of gewoon wachten tot de dag dat ik eindelijk weer ongesteld zou moeten worden Ik vind al dit zooo spannend he & Hoe gaat het met de rest hier allemaal? Liefs Mandy.
Spannend Mandy!! In principe zou je een week na je innesteling kunnen testen, want ongeveer 14 dagen na je eisprong word je ongesteld. Ik mag volgend weekend testen! Ik heb sinds vandaag gevoelige borsten. Ik herken dit meteen van mijn vorige zwangerschap, maar ik ben de afgelopen maanden zo vaak teleurgesteld, dat ik niet durf te hopen. Ik heb namelijk al vaker gedacht dat het raak was. In theorie zou dat natuurlijk wel kunnen en dat je uiteindelijk toch ongesteld wordt. Ik heb nog nooit voor mijn NOD getest. Als ik volgende week maandag nog niet ongesteld ben, ga ik testen. Zondag is in principe mijn NOD.
Hallo ik zou jullie ook wat laten weten als ik van de Gyn kwam! Ze hebben een soort vloeistof aangebracht aan mijn baarmoedermond en toen ging ze kijken hoe het eruit zag ze vond het er mooi rustig uitzien dus dat is al 1 goed ding En toen moest ik hoesten en tergelijkertijd nam ze een klein biopt uit mijn baarmoedermond dat word opgestuurd en word ik over 2 weken opgebeld over de uitslag en hoe of wat verder! En ik had gelukkig een vriendelijke Gyn want dat kun je ook niet altijd zeggen he. Heb ook nog gevraagd aan dr of ik gewoon zwanger mocht worden met pap3a of het voor mij of straks voor de baby kwaad zou kunnen en dat was niet zij ze ik mocht gewoon zwanger worden! Dusja Ben nu wel een stukje geruster onder alles mag alleen vanwege het hapje uit de baarmoedermond eventjes niet klussen Maar heb waarschijnlijk mn eitje toch al gehad! En hoe gaat het bij jullie allemaal? Liefs Mandy.
Het is hier rustig he! Weinig nieuws. Ik wacht het weekend rustig af... Wat fijn dat je je afspraak bij de gyn hebt gehad! Bij mij hebben ze ook dat onderzoek gedaan en met die uitslag hebben ze toen besloten om de lisconisatie te doen. Met Pap3a doen ze dat eigenlijk nooit (zover ik weet). Plus dat het er rustig uit zag, dus klinkt positief!!!!
Ik heb ook een aantal jaar geleden pap3b cin II gehad. Was er erg van geschrokken ook al had ik al vaker last van klachtjes zoals tussentijds bloeden enzo. Maar ik vind wel dat er vaak lichtzinnig over gedacht wordt hoor, effe wegschrappen en klaar ermee. Nou dat weghalen, lisexcisie bij mij, viel me echt erg tegen. Ben geen pieperd maar de eerste keer behoorlijk pijnlijk. De tweede keer, na een half jaar, was het nog pap 3a, was minder pijnlijk. Daarna was het pap 1 en ik hoefde niet meer terug te komen tot m'n 30e. Helaas nog niet zwanger... Hoop dat het jullie allemaal voorspoedig gaat hoor! Veel succes liefs
Ja het is inderdaad rustig hier jammer! Ik ben natuurlijk gewoon door gegaan met de ovu testen en zou normaal mn ei dan de 10de krijgen volgens berekeningen maar niets hoor tot op de dag van vandaag! dus ik denk dat ik hem toch met of pal na mijn menstruatie gehad heb zo frustrerend ook! Met ovu testen werken geeft wel wat meer spanning heb ik gemerkt dus ik weet nou niet of het zo verstandig is om daarmee door te gaan Beetje moeilijk.. Maar goed maar hopen dat er iets is maar moet wel nog zeker anderhalve week wachten mja het is niet anders. En spannend he truusje81 ik hoop het zooo voor jou we houden elkaar gewoon een beetje op de hoogte toch fijn dat we elkaar zo een beetje kunnen steunen en helpen vind ik! En qua kwaaltjes.. niet heel erg veel ben alleen erg moe en soms krijg ik een branderig gevoel in mijn borsten en soms een steekje in mijn baarmoeder mja het wil niet alles zeggen kwestie van afwachten. En ik hoop dat er geen behandeling nodig is bij me ik zie het positief in in ieder geval omdat ze het er rustig uit vond zien! & Morgaine82: Bedankt voor je reactie hier op het forum! En pap3b is helemaal schrikken inderdaad is zeker ook niet niks maar wat fijn dat het toch allemaal goed gekomen is ook. & Mag ik vragen hoelang jij al bezig bent voor een kleine? En tuurlijk wens ik jou ook veel succes met het zwanger worden zou leuk zijn als je zo eens reageert zo houden we elkaar op de hoogte en kunnen we elkaar een beetje steunen is toch fijn. Liefs Mandy.
Lastig Mandy!! Zou leuk zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn!! Wanneer wil je een testje wagen? Of ga je in ieder geval wachten tot je volgend NOD?
Hoi, Ook ik heb pap3 cin1. Al vanaf begin dit jaar. Moet om de drie maanden naar gyn voor uitstrijkje en eventueel hapjes. Bij mij blijft het pap3. Hopelijk in januari beter. Maar mijn gyn zegt dat het los staat van zwanger worden. Als ik zwanger zou zijn, zou het testen uitgesteld worden. Succes! Groetjes, Kim
Hoi Kim, Bedankt voor je berichtje! Hopelijk ben jij ook snel zwanger en kan je je controle voor januari afzeggen. Ik heb inmiddels mijn controle gehad en wacht op de uitslag. Waarom duurt dat altijd zo lang... Jij ook succes!!
Wanneer krijg je de uitslag truusje? Waar zit je nu in je cyclus? Al bijna nod zeker? Mandy: heb jij je ei al gevonden? Hier: ik zit op dag 21 en kan hem niet vinden. Dit is nu de 2e ongie na de lys. Hopelijk duurt ie niet te lang.
@ KimHv: Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen toch he dat het zwanger worden niet in de weg ligt dat was voor mij ook echt een enorme opluchting want ik zag ik het begin onze kinderwens al helemaal in duigen lopen. @ Truusje81: dat zou zeker leuk zijn als we allemaal tergelijk zwanger waren hehe ik hoop voor jullie/jou en mijzelf dat het deze maand raak is We zouden ons geluk niet op kunnen denk hehe En ik wacht toch maar tot mijn NOD al is dat moeilijk maar elke keer een test is ook zo wat maar de tests staan al klaar in mijn kastje in ieder geval hehe En ik hoop met jullie allemaal mee meiden @ Mart: Nee nog steeds geen ei kunnen ontdekken Heel erg raar maar volgens mijn heb ik hem dan toch in of precies net na mijn menstruatie gehad en misschien is het dan toch wel raak of mijn ei komt gewoon laat! ik ga toch nog wel eventjes door met ovu testen heb vandaag een doos bijgekocht voor een maand meteen want ik wil toch wel graag weten waneer ik mijn ei ongv heb is toch wel fijn en hoe gaat het zwanger worden bij jou allemaal? Liefs Mandy.
Hier helaas klein beetje rood bij het afvegen. Dit was vanmorgen en daarna niet meer, maar ik heb de hoop voor deze maand opgegeven. Bah! Op naar ronde 9. Ik was vandaag erg verdrietig. Misschien ben ik er toch teveel mee bezig...
@ Truusje81: Kan het geen innesteling geweest zijn dan? want een klein beetje rood bij het afvegen kan je ook geen menstruatie noemen vind ik. En een innesteling kan op een menstruatie lijken he! Dus ik zou nog een klein beetje hoop houden en even afwachten en anders op je nod een testje wagen wie weet joh Ik hoop in ieder geval voor je mee ik denk aan je! Ik moet nog 9 a 10 dagjes wachten tot mijn Nod pff Geduld is een schone zaak hehe! Liefs Mandy.
Hier nog even een berichtje van mij ik begin een beetje te twijfelen of er wel iets is want heb net een ovu test gedaan en hij was nog niet positief maar hij was nu echt al wel een stuk donkerder dan anders! Dus denk dat er gewoon een eitje aan te komen zit Of hij reageert erop dat er misschien iets is ik weet het niet.. Spannend En hoe gaat het bij jullie nu allemaal? Truusje81 weet je al wat meer? Liefs Mandy.
Mandy: ik zou nog even doortesten om te kijken of je een knaller hebt. Ondertussen flink doorklussen hè Truusje: heeft jouw ongie al doorgezet? Wel balen hoor! Hopelijk meer geluk volgende ronde. Hier nog steeds geen ei, maar nu wel donkere testjes. Hoop dat ie morgen positief is.
Hoi meiden, hier is het nog steeds niet door gebroken maar ik verlies een klein beetje helder bloed. Het kan geen innesteling zijn helaas want morgen is mijn NOD. Ik weet ook zeker dat het dat is dus het zal vannacht wel doorzetten. Volgende maand ben ik 2 weken met een vriendin op vakantie, dus dan gaat het ook niks worden. Had me zo lekker geleken om zwanger op vakantie te gaan. Maar helaas... Nou, genoeg zielig gedaan, ik kan het ook positief bekijken en bedenken dat ik nu wel lekker aan de cocktails kan op vakantie! Ik merk dat ik er heel erg mee bezig ben dus de vakantie en een maandje rust zullen me ook wel goed doen. Daarna ga ik lekker weer sporten etc, want dat staat nu ook op een laag pitje. Zo! Dat is eruit... Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Wanneer is jullie NOD? Ik ga nu keihard voor jullie duimen!!!!
Owh lekker die vakantie. Waar ga je heen? Hopelijk zet je ongie niet door en is het toch een innesteling. Waarom zou dat het nu niet kunnen zijn. Mijn zusje verloor in de eerste 8 weken steeds wat bloed. Ik gebruik de ovutesten van zwanger en kids, de dipsticks. Ik hoop morgen mijn ei te vinden en dan is mijn nod begin december. Ik zit nu op dag 23
Ik heb toch een testje gewaagd ik kon me niet inhouden hehe! Maar helaas niets En als mijn ei nog zou moeten komen dan komt hij wel erg laat deze maand want moet de 25/of 26ste ongesteld worden maar goed kan ook zijn dat hij later komt door de spanningen in deze maand opa overleden crematie veel regelen enz! Of heb mijn ei helemaal in het begin gehad toen heb ik niet getest echt vervelend die onzekerheid pff En ik gebruik trouwens de ovulatie testen van clear blue de digitale neem altijd meteen zo grote doos voor een hele maand.
Hai meid, Heb alleen de beginpost gelezen maar hier ff mijn verhaal... Afgelopen zomer moest ik ook een uitstrijkje laten maken doordat ik veel tussentijdse bloedingen had. De uitslag was net als bij jou pap3a en cin2 en idd ook dat hpv virus. Ondanks dat de ha en gyn vertelden dat het onze kinderwens niet in de weg zou zitten maakte ik me toch behoorlijk zorgen. Totdat ik 6 weken later een positieve test in handen had, dus eigenlijk ben ik 2 weken na die uitslag al zwanger geraakt. En zie nu mijn banner Ik zou zeggen, maak je er niet te druk over en succes met zw worden