Oja ik heb trouwens wel een colposcopie gehad (onderzoek bij de gyn), dat is idd betrouwbaarder dan een uitstrijkje. Bij pap3a laten ze het meestal zitten en moest over een half jaar een nieuw uitstrijkje laten maken, maar nu dus na mijn zwangerschap.
Hey Jomy, Heel erg bedankt voor je reactie fijn om te horen en gefeliciteerd met je zwangerschap Geniet er maar van! Ik heb net vroeg in de avond ontdekt dat ik vruchtbaar slijm heb en ovu test was positief dus klussen maar! Hopen dat het gaat lukken want normaal word ik meestal de 25/26ste ongesteld kan heel soms ook wel eens uitlopen naar de 28ste dus hopen dat er ook tijd genoeg tussen zit voor een eventuele innesteling! Liefs Mandy.
Mijn ervaring met ovu testen is dat het nog alle kanten op kan. Ik heb weleens 2x in een cyclus met 10 dagen ertussen posi ovu testen gehad. Mijn beste advies: om de 2 a 3 dagen klussen En zelf had ik idd ook een hele late eisprong, soms zelfs op dag 24 of 25 en had dan een lf van 10 dagen... Ik zou me als ik jou was niet teveel op die cyclusdagen focussen en gewoon lekker klussen
Hoi meiden, Hier is helaas mijn NOD echt doorgebroken. Het kwam traag op gang, maar gisteravond kon ik er niet meer onderuit. Gelukkig ben ik het dan niet op vakantie en kan ik alles thuis laten. Hihi Ik ga wel ovu-testen meenemen en gewoon kijken of ik mijn eisprong kan vinden. Dan doe ik het de maand erna weer en dan klus ik erop los. Mocht ik deze maand een late eisprong hebben (hoop ik!!), dan is er nog een kans dat het deze maand nog lukt. Aangezien ik mijn vriend na de vakantie toch wel bespring... Wie weet... Ik ga lekker naar Curacao, Mart! Heb jij een goede ervaring met jouw ovu-testen? Dan ga ik die ook bestellen! Jomy, bedankt voor je verhaal!! Heerlijk zo'n positief verhaal. Mandy, lekker geklust?? Ik duim voor jullie!!!!!!!!!
Pff.. Ik denk dat ik weer flink pech ga hebben deze ronde! Na mijn ei krijg ik veelste snel mijn menstruatie ben ik achter gekomen want voel nu al dat ik ongesteld ga worden. Heb er even persoonlijk met de dokter over gebeld en hij zij kijk het nog 1 maandje aan met de ovulatie testen hoe het dan is en als het dan nog zo is zou hij me meteen door sturen naar de Gyn. Dus wel fijn dat ik zo'n dokter heb die snel actie mee wilt ondernemen! Maar even afwachten nu allemaal dan hopelijk is het volgende maand gewoon optijd mijn eitje anders naar de Gyn en dan zal het wel medicatie worden verwacht ik Ik en mijn vriend balen hier echt wel van dat het misschien wel niet natuurlijk zou kunnen omdat we best nog jong zijn. En hoe gaat het met jullie voor de rest allemaal? Liefs Mandy.
Maar ven je al ongesteld Mandy? Het kan ook zwangerschap zijn!! Ik had bij mijn zoontje ook enorme menstruatiepijn, maar dat was echt geen ongesteldheid. dus het kan nog alle kanten op! Of heb je al bloedverlies? Heerlijk dat je zo'n fijne huisarts hebt. Houd ik van als ze gelijk actie ondernemen. Mart, heb je je ei al gevonden?? Morgen krijg ik trouwens mijn uitslag van mijn controleuitstrijkje!!!!!! Gaan jullie voor mij duimen??
Hey Truusje81 Nee ik heb nog steeds geen bloedverlies maar paar dagjes terug een test gedaan en negatief meestal ben ik gewoon optijd ongesteld eindelijk altijd 25/26ste dus ik ben benieuwt als ik de 26ste nog steeds niet ongesteld ben dan waag ik nog een testje! En ik kan nu nog wel ovulatie testen gebruiken maar als ik toch over 5 dagen ongesteld word is het eindelijk ook weg gegooid geld want in zo'n korte tijd zou een bevrucht eitje amper de kans hebben om in te nestelen denk ik zo En tuurlijk zal ik voor je duimen! Ik zal aan je denken laat je het even weten zodra je de uitslag hebt? Ik krijg de mijne de 28ste van het biopt enz.. Echt vervelend je moet er 2 weken zowat op wachten he die uitslagen pff En hoe gaat het met de rest van jullie allemaal? Liefs Mandy.
Hi meiden, zojuist het ziekenhuis gesproken en. PAP1!!!!!!!!!!! Wij gaan vandaag een feestje vieren! Ik ben zo blij. Ik kan wel huilen. En Mandy, geen bloed geeft moed! Wie weet ben je toch zwanger. Ik ga voor je duimen!!!!
Hey truusje81 Ik ben echt super blij voor je! wat een goed nieuws zeg je zal wel opgelucht zijn nu. En dankje ik hoop het ook zo dat het toch raak is.. heb wel constant van die zeurderige kramp net of je ongesteld gaat worden als er de 26ste nog niets is doe ik nog een testje. Hopen maarr zou echt in de zevende hemel zijn als het eindelijk zo ver zou zijn denk ik hehe
Truusje: wat superfijn!! Gefeliciteerd! Moet je nu over 6 of 12 maanden terug komen? Mandy: spannend bij jou! Hier: ei geweest, dus ik zit nu op het wachtbankje.
Hey Mart ja zeker spannend ik hoop het zo maar ik denk dat het tegen gaat vallen dus ik zet mezelf er maar niet te hard op dit keer geeft ook alleen allemaal maar meer spanning! wat ook weer niet goed is. En ook super spannend bij jou! Ik hoop het echt voor je
Zo meiden, feestje is achter de rug! bedankt voor jullie lieve reacties! Ik moet nu over 6 maanden weer terug Mart, tenzij ik zwanger ben... Dat zou mooi zijn. Ik heb trouwens gister de ovulatietesten van Zw&K besteld, dus ik kan mooi kijken wanneer mijn ei ongeveer is. En voor de maand daarna heb ik dan ook nog. Ben benieuwd!! Mandy, ik heb nog hoop hoor! Ik hoop zo dat je zwanger bent. Zou geweldig zijn als er iemand hier zwanger wordt!! Daarna Mart en daarna ik! Dan kunnen we het onderwerp gelijk een andere titel geven.
Heey weer eventjes geleden hehe hoe gaat het met jullie allemaal? Met mijn gaat wel ik zou morgen ongesteld moeten worden maar ik heb nog totaal niet het gevoel dat het gaat komen zeg maar en mijn borsten&tepels doen echt heel erg veel pijn en erg moe Dus hoop het zo.
Spannend Mandy! Ik ga voor je duimen. Ik vertrek morgen op vakantie, maar heb daar wel wifi dus ik houd jullie in de gaten. Ik hoop het echt voor je!!
Hey hier nog even een berichtje Ben nog steeds niet ongesteld en heb elke keer hoofdpijn en zere (. )(. ) Maar ben gewoon zooo bang om te gaan testen en dat het dan weer tegen valt pff ik wacht nog een paar dagjes af als er dan nog steeds niets is test ik! Morgen tussen 12/1 uur krijg ik de uitslag van mijn biopt van de Gyn dus hopen jullie met mij mee dat alles in orde is ? Zodra ik de uitslag weet zien jullie ook eventjes een berichtje van me verschijnen! & Hoe gaat het met jullie allemaal? & Truusje hoe bevalt de vakantie? Liefs Mandy.
Hoi Hoi, Ik heb niet alles terug gelezen, maar zag dit topic toevallig voorbij komen. Ook ik heb Pap3a. We zijn er achter gekomen omdat ik PCOS heb en er dan standaard een uitstrijkje wordt gemaakt. Ik moet in april weer een uitstrijkje. Ik mag trouwens ook gewoon zwanger worden. En ook als ik zwanger zou worden moet ik evengoed ieder half jaar op controle.
Hey ik zou jullie de uitslag even laten weten die was CIN1 dus licht afwijkend moet in mei of april weer even bellen om een afspraak te maken om weer na te kijken Intussen nog steeds niet ongesteld! morgen toch maar eens gaan testen maar ben zo bang voor weer een teleurstelling pff erg hoor!
Fijn Mandy! Moet je over een tijdje dan weer een uitstrijkje laten maken of een biopt? Ik moet ik januari weer voor uitstrijkje na cin2. Verder mag ik nog een weekje op het wachtbankje zitten! En na die ei zoektocht, zit ik redelijk relaxt. Jij al meer duidelijkheid?
Hey mart bedankt voor je berichtje! Ik heb gister een testje gedaan en helaas negatief Dus denk dat mijn menstruatie uitblijft door de vele stress die ik deze maand had.. Jammer maar niets aan te doen gaan we weer maar op naar de volgende ronde nr6! En ik zit er ook over te denken maar te stoppen met de ovulatie testen want ik denk dat dat er ook aan meegeholpen heeft aan de stress en dus het uitblijven van mn menstruatie zo ben ik er helemaal veelste veel mee bezig en dan lukt het juist niet Intussen ben ik nog steeds niet ongesteld geweest! Maar neem aan dat er gewoon nog wel steeds een ei kan komen dan? En mart ik zal voor je duimen!