Pap3a en kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smandyke, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    dames, het follow-up onderzoek bij de gynaecoloog is achter de rug. een opluchting omdat van augustus tot december wachten toch wel lang heeft geduurd, ook al omdat je zo graag die kinderwens wilt vervullen. gelukkig heeft ze me alles duidelijk uitgelegd nu zonder er doekjes omheen te winden en we mochten blijven gaan voor ons baby'tje. op 7 januari mag ik dan bellen naar haarzelf voor de uitslag. ik blijf het eng vinden maar toch.... je hebt het niet in de hand he!
    gelukkig heeft ze echt haar tijd genomen en alles goed uitgelegd en me ook duidelijk gemaakt dat het bij veel vrouwen voorkomt en uiteindelijk uit zichzelf verdwijnt of niet noodzakelijk risico's inhoudt!

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hai!

Welkom mirandje! Bij mij is ook weefsel weggenomen. Vond het eg eng, maar is me meegevallen. Binnen een half uur sta je alweer buiten. Ik heb nog wel een tijdje wondvocht verloren en mijn eerste ongie was wat heftiger. Maar schijnt normaal te zijn, truusje had er daht ik ook last van.

Truusje: balen van je ongie. Niet leuk!

Dorien: dat is fijn dat je gewoon door kunt gaan! Het zijn zo wel spannende feestdagen!

Hier dag 14 ovutest was negatief. Maar ja mijn cyclussen zijn ook wat lang de laatste tijd. Vandaag uitslag bloed gehad en alles was normaal. Gelukkig! Vrijdag naar de gyn voor controle uitstrijkje en dan gelijk mijn vervelende en pijnlijke cyclussen bespreken. Ben benieuwd!

3. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo weer even geleden dat ik een berichtje gezet heb!
    Voelde me niet zo lekker vandaar
    Maar wat balen truusje dat je toch ongesteld bent geworden :( Maar goed weer met alle moed verder en op naar de volgende ronde he :)

Ik denk dat ik een korte LH piek heb ;) en dat ik met de testen van cb digitaal elke keer te laat ben terwijl ik wel elke dag optijd test nou heb ik op dit forum veel positieve verhalen gelezen over sensitest en op hun website gekeken en hun hadden ovulatie testen extra gevoelig die ook een korte LH piek makelijk oppikken weten jullie hier meer over en zou het wat zijn? Anders wil ik toch die eens gaan proberen! Want door die van cb word ik toch elke keer een beetje onzeker omdat hij elke keer een negatieve uitslag geeft terwijl ik 1 keer het teststaafje eruit haalde dat hij echt bijna net zo donker was als het teststreepje! dus misschien net te laat geweest! door een korte lh piek.

Ik moet weer wachten tot ongeveer eind dezen maand om te weten of het dit keer (ronde 6) gelukt is ;) Ik hoop het zo maar denk dat het net beetje te laat was omdat we de dagen ervoor niet geklust hadden
    op de nacht van de 10e naar de 11e had ik waarschijnlijk mijn ei dan en op de nacht van de 12e naar de 13e hebben we geklust en de 14e hebben we ook nog geklust dus hopen maar dat ik niet te laat was..
    En als we weer pech hebben weer maar op naar ronde 7 he pfff.

3 Januari moet ik trouwens even langs de gyn gaan ze een buikecho maken om te kijken en om zeker te weten of er nou wel of geen eitje vrij komt en om ook zeker te weten dat het elke keer ongv 10 dagen na mn menstruatie echt een ovulatie bloeding is en niets anders! Dus spannend weer ben best benieuwt! ;)

4. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dorien; Ik ga voor je duimen dat de uitslag goed is!! Vriendin van mij had eerst PAP3a en een half jaar later PAP2, dus veel lichamen ruimen het zelf op. Ik was helaas al een stadium verder, dus ze wilden daar niet op wachten bij mij. Laat je even weten zodra je de uitslag hebt?

Mart; wat fijn dat je bloedonderzoek goed was! Wat testen ze dan allemaal precies? Succes bij de gynaecoloog volgende week!! Laat je even weten wat ze allemaal heeft gezegd?

Mirandje; ik heb op je eigen topic gereageerd. Die zag ik eerder!

Mandy; Ook voor jou allemaal spannend! Wel fijn dat je bij de gyn terecht kan. Zo weet je tenminste zeker of er wel/niet een eitje vrij komt en anders kan ze misschien iets geven wat daarbij helpt. Ik vind trouwens die CB-testen wel erg duur! Dus ik heb ze maar niet gekocht. Ik heb nu zwanger & kids.

5. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Hoi

Ook van mij weer een berichtje, erg druk gehad met mn werk, en mijn opleiding die ik naast mijn werk volg. Maar nu zit onze presentratie er weer op gelukkig! Aan de andere kant, tijd om weer na te denken over alle dingen waar ik niet over wil nadenken...

Maar jij mag dus binnenkort naar de gyn? Super fijn.

Ik dus de 31ste ivm pap 3b, maar vroeg me ineens af of ik dan vragen op t gebied van kinderwens ook kan stellen? Of denk je dat er dan alleen maar tijd is om in te gaan op de onrugstige cellen.. Ben heel benieuwd...

Nou k moet nog anderhalve week aftellen, pffff...

Fijne avond dames!

6. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wensje, tijdens die afspraak heb je alle tijd om vragen te stellen hoor! Ook over je kinderwens. Ik kwam met een hele waslijst aan vragen en had ze allemaal opgeschreven. Je moest die kop van de gynaecoloog zien, hilarisch!! Maar ja, je leeft nou eenmaal in onzekerheid en dat moet hij wegnemen. Dus gewoon lekker vragen allemaal!!

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou controle uitstrijkje gehad. Van de week nog even terug om bloed te laten prikken en eind januari pas de resultaten bespreken. Lekker lang in onzekerheid dus.

8. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mart dat duurt wel erg lang dan ja wat vervelend zeg! ik ken het gevoel hoe het is om in onzekerheid te zitten.

Ik denk dat ik deze ronde de 6de weer pech ga hebben paar dagen al krampjes gehad dus ik denk dat mijn menstruatie weer nader :( zal de 25/26ste ongv ongesteld moeten zijn dus ben benieuwt zie het maar somber in ;) Heb gister de ovu tests van sensitest thuis gehad kreeg er 3 zwangerschaps dipsticks gratis bij wel leuk! ben benieuwt of dit merk voor mij beter is :)

Hoe gaat het met jullie verder allemaal?

9. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Mart!! Bij mij duurde het laatst ook zo lang. Moest 3 weken wachten! Bij de huisarts wist ik het binnen 10 dagen. Jij hebt dan ook nog de feestdagen er tussen zitten, dus vandaar dat het zo lang duurt (denk ik). Balen meid! Ik ga in ieder geval voor je duimen!!

Hopelijk wordt 2013 een heel mooi jaar voor ons! :)

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk wel dat de uitslag er eerder is, maar mijn gyn had pas over 5 weken weer plek op zijn spreekuur. Dus vandaar dat het zo lang duurt.
    Maar ik hou me vast aan de 95% die weer 1 scoort.

11. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo Mart! De kans is erg klein dat het weer "fout" is. Komt helemaal goed!! Ik had trouwens een telefonische afspraak. Was dat niet eerder mogelijk? Of wil ze bij jou gelijk je bloedonderzoek bespreken?

12. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Truusje, fijn om te horen dat jij al je vragen kon stellen toen. Ik ga dat dan maar zien als een positief iets van mn afspraak bij de gyn. Die is toch de expert he. Begin nu wel zenuwachtig te worden...

Overigens deze maand niet zo nauwkeurig geweest met ovulatietests, omdat ik dus van de huisarts in eerste instantie hoorde dat ik niet zwanger mocht worden deze maand. Heb geen positieve test gehad deze maand, maar wel vruchtbaar slijm. Komt dit na je ovulatie? Want dat had ik pas heel laat. Als ik uitga van 30-32 dagen cyclus deze maand dan mag ik ergens tussen maandag en woensdag testen.. Spannende kerstdagen zo!!

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Truusje: zij=hij ;) en amper 10 jaar ouder dan dat ik ben. Ja hij wil gelijk bloedonderzoek bespreken. Hij had niet eerder plaats.

Wensje: bij mij komt het een paar dagen ervoor. Spannend hoor zo met de kerst!

14. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Tijdens hapjes weghalen hoorde ik zeggen pap3a en cin2 geen idee wat t zoal inhoud maar gyn zei wel denkelijk wel weefsel weghalen 2januari weer afspraak met de gyn iemand advies ? Dank alvast xxxx

15. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik ben erg druk geweest tijdens de kerstdagen en dus niet hier geweest. Hoe zijn jullie dagen geweest? Bij mij smaakte de prosecco heerlijk! Ik heb het er flink van genomen nu ik niet zwanger ben. Ook heerlijke biefstuk op! Maar eerlijk is eerlijk, ik zou veel liever aan de water en kipfilet hebben gezeten... ;)

Mart; grappig, ik heb ook een "hij". Ik zeg ook meestaal "hij", maar 9 van de 10 vrouwen hebben een vrouwelijk gynaecoloog. Hahaha! Ik zie dat je vandaag je eispong hebt. Flink aan de klus dus! :)

Wensje; heb je goed geklust ondanks je geen positieve ovu-test hebt gehad? Altijd spannend! Heb je al getest?? Het is tenslotte al donderdag!:D

Mirandje; ik heb voor nu geen advies. Het is 2 januari afwachten. Heb je een telefonische afspraak of moet je langs?

Mandy; hoe is het met jou? :)

16. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Nee ik moet langs die afspraak stond al xxxx

17. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb toevallig net een zwangerschapstest gedaan van sensitest en helaas :( geen streepje te zien! Dus maar op naar ronde 7 denk ik dan maar :)
    Moet wel zeggen dat sensitest wel heel erg duidelijk is met clear blue zwangerschapstesten had ik altijd dat er een minimaal streepje stond waardoor ik weer in twijfel bleef met sensitest heb ik dat niet was dit keer gewoon duidelijk wit! dus dat is wel fijn!

& Hoe gaat het met jullie allemaal?

18. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Hoi dames,

Ook hier erg druk met kerst gehad. Ik heb inderdaad al een testje gedaan, omdat ik me afvroeg of ik nu wel of niet een wijntje mocht nemen bij t eten.. Maar test negatief, echter nog steeds niet ongesteld.. Dusja, afwachten dan maar...

Hoop wel dat als k nog ongesteld wordt dat ik dan maandag niet ben, want dan moet k naar de gyn, en volgens mij kan dat niet doorgaan als je ongesteld bent.. Afwachten dus maar...

19. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Wensje2013 wat spannend zeg! ik hoop het zooo voor je! gun het echt iedereen trouwens! Bij mij eindelijk hetzelfde verhaal test negatief maar nog steeds niet ongesteld ;)
    Ik denk dat mijn cyclus verschoven is ofzo eerst werd ik altijd op de 25/26ste ongesteld en laatst was het pas de 2e voor ik ongesteld was dus denk dat het nu weer hetzelfde zal zijn.. Komt dit trouwens vaker voor bij meiden? dat het ineens verschuift?

20. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meiden dat jullie overtijd zijn! Zolang er geen bloedverlies is, is er hoop!! Het kan dus nog alle kanten op. Gaan jullie eventueel nog een testje doen een deze dagen?

Ik ben weer druk in de weer met ovu-testen. Ik gebruik ze van zwanger& kids. Iemand ervaring met dit merk? Vorige maand voor het eerst gebruikt. Ik zou aankomend weekend mijn eisprong moeten hebben, maar ze worden bij mij niet licht. Vorige maand had ik het ook. Alle dagen omo-wit en ineens een positief. Is dat normaal? Volgens mij hoort het op te bouwen?! Ik heb het namelijk nu weer...

Mandy; mijn cyclus is eigenlijk altijd 27/28 dagen, dus ik heb geen ervaring met verschillende cyclussen...

Deel Deze Pagina