Pap3a en kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smandyke, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pampy01

Pampy01 Lid

5 jan 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sorry dames, heb me verkeerd laten inlichten dan?! Wat slechte dokters volg het soms echt niet dan.. Excuses!! Fijne avond.

2. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niks Pampy! Kan gebeuren!

3. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Truusje: Wat doet die tarwekiemolie precies dan? Ben wel benieuwd. Ik slik alleen foliumzuur nu.

Het onderzoek vond ik op zich niet erg, alleen de biopten nemen was gevoelig. De eerste voelde ik ook bijna niet en heb toen te vroeg gejuicht, want de tweede en derde biopt waren echt gevoelig. Misschien ook omdat ik me druk maakte. Maargoed, t is achter de rug!
    Nu nog een weekje afwachten. En indd als ik een ingreep nodig heb, dan is dat maar zo, dan ben ik er iig wel vanaf!

En of ik dan mn ei al heb gehad, geen idee, snap niet zo veel van mn cyclus haha.. Nu 30-32-38.. Dus hoop niet dat ie nog langer wordt.. Ook afwachten wat dat betreft dus!

4. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wensje, ik heb op het forum gelezen dat het zorgt voor een betere innesteling! Je baarmoederslijmvlies zal beter doorbloedt zijn en het eitje zal beter kunnen innestelen. Ik heb elke maand een strakke cyclus en ei, dus wie weet gaat het wel bij het innestelen fout. Geen idee hoor, het kan zoveel dingen zijn, maar baat het niet, dan schaadt het niet. Dus ik probeer het gewoon! Ik lees er zoveel goede verhalen over, dus vandaar... :)

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Jullie topic is inmiddels uitgegroeid tot een club.
    Daarom verplaats ik dit topic naar 'zwanger worden clubs'.

6. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik zie dat het al wat een ouder topic is, maar ik reageer toch even. Ik heb ook pap3a gehad. Op hpv is niet getest, dus of ik dat heb weet ik niet.
    Ik werd heel snel na mijn pap3a uitstrijkje zwanger, maar helaas zijn mijn eerste zwangerschappen niet goed gegaan (staat er compleet los van volgens huisarts en gyn). Inmiddels ben ik goed zwanger (zo lijkt het, afkloppen) en vlak voor deze zwangerschap heb ik nog een uitstrijkje gehad. Ik had inmiddels pap 1, dus het kan vanzelf weer verdwijnen. :)

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zocht me rot naar dit topic. Maar gevonden :)

Vandaag was ik in het ziekenhuis (voor die echo) en ik zou de uitslag pas eind januari krijgen. Maar ik vroeg het aan de assistente en ze vertelde me dat het pap1 was. Ben zo blij!!! Over 6 maanden moet ik weer een uitstrijkje laten maken.

8. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabeth; bedankt voor je positieve verhaal!! Het leeft allemaal nog erg bij ons, dus elk positief verhaal zijn we blij mee. En gefeliciteerd met je zwangerschap, geweldig!!

Mart: wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid!!!!!!!! Heb je verder nog uitslag van je bloedonderzoek gekregen? Of was dat niet gedaan vanwege je ei/NOD? Ik weet het even niet meer. :)

(ik zocht me ook rot naar dit onderwerp, hahaha! Maar je kan via je eigen profiel al je geplaatste berichten bekijken en dan dit onderwerp aanklikken)

Ik ben behoorlijk zenuwachtig aan het raken. Ik zou aankomend weekend ongesteld moeten worden. Ik had afgelopen weekend erg veel last van krampjes etc, maar nu niet meer. Ik hoop zo dat ik eindelijk kan gaan testen en dan ook positief test! Pppfff, ik ben zo bang dat er weer een maand voorbij gaat... Ik ben er wel een beetje klaar mee. Anders zouden we ronde 11 alweer ingaan...

9. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, Ik kom net van de dokter af en het was toch een eiblaasje wat nog open moet springen dus dat betekend dat mijn eisprong eraan zit te komen dan komt hij best kort na mijn menstruatie vind ik dan maar gelukkig goed nieuws dus dat word dan klussen maar :);)

En mart ben echt blij voor je je zult nu toch een heel stuk geruster zijn :)

En truusje ik duim voor je! weet hoe sterk die wil is ;)

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mandy: ook voor jou mooi nieuws! Fijn dat het gewoon eiblaasjes waren.

Truusje: eind januari staat de afspraak bij de gyn nog. De assistente vertelde alleen de uitslag van het uitstrijkje. Uitslag bloed en echo bespreken moet dan dus nog. Echo zag er overigens wel goed uit hoor.

Spannend hoor zo vlak voor Nod van alles voelen.

11. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Zoooo ik heb ook lang gezocht!! Mandy, wat fijn dat het eiblaasjes waren! Dus toch alles goed, wat heerlijk om te weten!

Bedankt voor de info over tarwekiemolie. Voorlopig houd ik t bij foliumzuur, maar ik kan me voorstellen dat als mijn cyclus wat regelmatiger is, dat ik het ook zou proberen.

Mart wat fijn dat je pap1 hebt nu! Echt een geruststelling lijkt mij!

Truusje, wat spannend weer he. Ronde 11, moet er niet aan denken. Nou ik duim heel hard voor je!

12. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ja zit al zowat in ronde 7 als ik het goed heb maar mijn dokter zij toen heeft het ook niet kunnen lukken omdat er nog resten van de prikpil in mijn lichaam zaten dan komt er vaak nog geen eitje dus het echte klussen begint nu ook eindelijk pas! ik zie dat mijn ovulatie testen met de dag iets donkerder worden dus ik denk dat ik mijn ei dit weekend of maandag zal hebben! ;) Dus klussen maar :p
    & Hoe gaat het nu met jullie allemaal?

13. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik word er inderdaad ook moedeloos van dat ik alweer in ronde 10 zit. Hopelijk kom ik niet in ronde 11. Nog geen spoor van bloed te zien!! :$ Eigenlijk begin ik altijd 2 dagen van te voren met licht bloedverlies, maar dat heb ik nog niet. :$ Hopelijk is dit positief nieuws!! Misschien komt het door de tarwekiemolie. Ik heb hier ook verhalen gelezen dat vrouwen later ongesteld werden, dus ik ga nog niet testen. Ik wacht sowieso maandag af als er nog geen bloed is. Misschien wel langer, woensdag ofzo, maar ik weet niet of ik dat kan. :D

Mandy, wat een fijn nieuws over je ei!! Hup, aan de slag! :)

14. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ik heb even een vraagje misschien dat jullie het weten ik test nu al 5 dagen achter elkaar een duidelijk zichtbaar maar wel een licht streepje bij mijn ovulatie testen :( en normaal komt er niets te staan blijft het gewoon wit.. Weet iemand wat dit kan betekenen? Betekent dit dat mijn ei er begin volgende week aankomt? of niet?

15. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mandy: dat zegt helemaal niks. Je hebt altijd het lh hormoon in je en dat varieerd qua hoeveelheid. De streep moet daarom net zo donker zijn als de teststreep.
    Truusje: spannend!! Ik hoop dat het snel raak is! Ga je morgen testen?
    Wensje: ik gebruik nu femvit vitamines en extra foliumzuur. Misschien bijgeloof maar volgens mij krijg ik een langere cyclus van die Etos pillen. In die femvit zit ook tarwekiemolie.
    Hier dag 12 dus wij gaan er weer voor. Hopelijk komt mijn ei snel en kan ik hem vinden deze ronde.

16. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Hoi dames,

Spannend zeg allemaal. Ik moet zeggen dat ik er de laatste dagen minder mee bezig ben geweest. De gyn heeft ons immers afgeraden deze ronde zwanger te worden. Morgenmiddag heb ik weer afspraak bij de gyn. Begin nu toch wel wat gespannen te worden voor wat ze me gaat vertellen. Wat er uit de biopten is gekomen.
    Hopelijk valt t allemaal mee, en kunnen we onze kinderwens snel weer actief gaan proberen te vervullen.
    Dubbele spanning hier trouwens, mijn beste vriendin moet een dezer dagen bevallen!!

Fijne avond!

17. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Wensje, Wat spannend dan hopen dat het allemaal mee valt! en dat je gewoon weer verder kan met je zwangerschapswens :) Laat je het ons hier even weten hoe het gegaan is? Zal duimen voor je dat alles goed is meid!

& Mart oke bedankt voor je antwoord meestal na mijn menstruatie is hij gewoon wit maar ongv week erna krijg ik al een licht roze streepje dus hopelijk kan ik hem toch een deze dagen verwachten dan afwachten maar ;)

& Truusje aah wat spannend zeg ;) Ik ben echt benieuwt hehe waneer ga je een testje wagen? En mag ik vragen wat voor goeds tarwekiem olie kan doen want heb er ook wel eens van gehoord dat het goed kan zijn voor je vruchtbaarheid.. Maar verder nooit over gelezen ofzo :( Ben er toch wel een beetje nieuwsgierig naar geworden!

18. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Hoi dames,

Nou heb gister afspraak gehad bij gyn. Uitslag van 1 biopt is sin 1, en ander biopt sin 3. De gyn heeft mij de keuze gegeven, omdat ik nog erg jong ben (25) vindt ze de kans groot dat mijn lichaam dit zelf gaat 'opruimen'. Ook ben ik er achter gekomen dat ten tijde van het uitstrijkje en de colposcopie er sprake was van chlamydia (inmiddels behandeld!), deze kon aldus de gyn ook bijdragen in de uitslag.
    Ze heeft nu dus aangedragen om over een half jaar nogmaals middels een uitstrijkje te bepalen hoe het dan is met de onrustige cellen. Vindt ze dan een uitslag gelijk aan de uitslag van vorige maand, dan vindt ze behandelen wel noodzakelijk. Voorlopig kreeg ik het idee dat ze behandelen nog niet noodzakelijk vond. Maar t blijft natuurlijk mijn keuze. Mocht ik zwanger raken in de tussentijd dan kan het op dat moment niet behandeld worden, alleen maar monitoren middels colposcopieen. Maar aan de andere kant zit ik natuurlijk ook niet te wachten op een ingreep als dat niet nodig is..
    Moeilijke keuze dus. Wat zouden jullie doen?

19. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben erg druk geweest en heb geen tijd gehad om te reageren. Ik ben helaas zondag begonnen met bloedverlies en vervolgens ongesteld. :x Dus we gaan nu naar ronde 11. Op zicht begint het wel te wennen, maar vannacht heb ik er toch van wakker gelegen. Bah!

Wensje, wat lastig meid! Ik kan je hier helaas geen advies in geven. Je moet echt doen wat je gevoel zegt. Op zich is er niks mis mee om een half jaar te wachten op je uitstrijkje, toch? In de tussentijd kan je gewoon zwanger worden en ik heb genoeg verhalen gelezen van mensen die met onrustige cellen zwanger zijn geraakt.

Ik ga snel naar werk, maar wilde jullie toch even snel een berichtje sturen. :) Tot snel!

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wensje: ik heb met exact dezelfde vragen rond gelopen.
    Ik had besloten om niet in te grijpen en mijn lichaam de tijd te gunnen om het hopelijk zelf op te ruimen. Want waarom zoj je snijden in een gezond lichaam. Helaas kreeg ik tussentijds bloedverlies en dat was voor mij een signaal dat het niet minder werd. Dus na 3 maanden alsnog weg laten halen.
    Dus als je het mij vraagt zou ik wachten. En je mag toch ook zwanger worden met die cin3?

Truusje: bah! Wat balen!

Hier: ik ben weer op ei jacht :)

Deel Deze Pagina