Ik ben half juni gestopt met de pil en kreeg netjes mijn bloeding na een paar dagen, vervolgens duurde het 35 dagen voor er bloedverlies kwam en dit was bloederige afscheiding 5 dagen later brak menstruatie door en deze was heel heftig. duurde 9 dagen. nu zit ik op dag 41 en nog niets maar voel me wel ongesteld zeg maar vette huid, pukkels alles is gevoelig zeg maar. nu is het zo dat ik denk dat ik mijn eisprong donderdag 2 weken geleden heb gevoeld heel veel dikke afscheiding enzo. komt mijn menstruatie nog of iets? sinds 2 weken heb ik een zeer gevoelige buik boven en onder heb enorm verstopt gezeten dit is nu over maar mijn onderbuik is enorm gevoelig kramp achtig zeg maar. ik maak me hier wel een beetje zorgen over ! dank je wel
Hallo, Heb je al een test gedaan? Na het stoppen van de pil heeft jou lichaam een aantal cyclus oftewel maanden nodig om te ontpillen. Dus kan je cyclus langer duren dan normaal. Dit is ook normaal. Je lichaam moet wennen aan het feit dat het geen hormonen binnen krijgt en zelf weer moet regelen. Rustig afwachten. Groetjes Ineke
ja ik heb inderdaad al meerdere malen getest maar steeds negatief, moet wel zeggen sinds gisterenmiddag heb ik wel steeds wat bloed bij mijn afscheiding zitten, dus vermoed dat er wel iets op gang aan het komen is, maar dit is dus eigenlijk "gewoon" bij het ontpillen?