Het moet thuis kunnen, er zullen in totaal 5 of 6 meisjes zijn. Ik kan redelijk schminken dus dat is misschien leuk (overleg met de ouders natuurlijk) Maar wat deden jullie met het eerste feestje? Ik zoek nog een leuke activiteit!
Afhankelijk wat je meisje meisje wil, gezellig knutselen bijvoorbeeld houten bakje /theekistje beplakken/ beschilderen, thema feest, koekjes bakken, t shirt tekenen. In andere topic staan ook nog meer ideeën met verschillende spelletjes die je makkelijk aan kan passen aan alle thema.
Schminken/verkleden/nagels lakken Sieraden kistje knutselen Evt een ketting/armband rijgen voor erin (kan bijv ook van penne pasta die ze vooraf nog kunnen verven) Cupcakes versieren Speurtocht En misschien wat simpele spelletjes: Cadeautjes verstoppen Spijkerpoepen Peperkoek happen Verstoppertje Onze zoon wordt bijna 5 en hij wil heel graag een piratenfeestje (vieren we gewoon lekker thuis)
Hier a.s. woensdag het feestje. Gaan een broodje eten, cadeautjes uitpakken, cake versieren en gewoon lekker spelen. Mochten ze te veel stuiteren dan gooi ik ze in de auto. (heb een 7 zitter) en gaan we even naar een speeltuin
Hier vpeie maand gehad! We hebben eerst pannekoeken gegeten, daarna dmv tiktik wie ben ik, cadeautjes uitgepakt. - een etui ingekleurd (action) -popcorn gegeten en wat gedronken - zakdoeken gekleurd - zakdoekje leggen gespeeld - 10min gedanst En toen was het alweer tijd
Beginnen met kadootjes verstoppen, gebeurde bij ons vroeger op elk feestje en was altijd een hit! Ben je zo een half uur mee zoet. Schminken is ook zeker leuk (waarom overleg met de ouders? Hooguit even vragen of er iemand allergisch is voor schmink). Doe het in een bepaald thema en bedenk daar ook een knutsel bij. Zelf cakejes versieren en opeten.