Pfff..moet even mijn verhaal kwijt hoor! Mama's hart huilt! Tijn is zo ziek! Zo zielig! Sinds vorige week do al hangerig en sinds vrijdag koorts! Hij heeft vrij, za, zo en ma koorts gehad(hoogste was 39.8 veel huilen, maar vooral ook veel slapen, overal zomaar in slaap vallen! Maar goed, maandag naar de dokter, konden niks vinden en als hij woe nog steeds kjoorts zou hebben moest ik terug komen. Dinsdag koorts inene weg, maar overal op zijn lijfje rode vlekjes! 6de ziekte dus! Hij lijkt er geen last van te hebben verder en was ook weer wat vrolijker! Bleef wel extreem veel en diep slapen!) Woensdag naar het CB, ja ind. 6de ziekte, maar was allemaal ok, en hij deed het super, mag wat meer eten, want zijn gewicht zakte beetje op de lijn, maar niks zorgwekkend. Vanacht was het weer raak, huilen, snotten, ik schrok zelfs eeen keer wakker omdat ik dacht dat hij stikte, slijm, heel veel slijm in zijn keeltje! Mijn kleine schatje helemaal overstuur, papa heeft met zijn vingers in zijn mond al het slijm eruit getrokken! Na een uur huilen weer gaan slapen. Vandaag weer vrolijk wakker, maar erg hangerig, halve ochtend fles, bijna geen fruit, weer halve fles! Naar de oppas(want ja, meneer was heel vrolijk en geen koorts!) Maar ook bij de oppas, meneer wil niet eten! geen fles, geen warme hap! En heel veel slapen, maar ook nu weer geen koorts! Haal ik hem net op, weer heel vrolijk, lekker lachen, en rond 7 uur moe...zoals ngewoonlijk! Hoppa badje, pyama aan, flesje..na 2 slokken, wijgeren! Maarja meneer moet toch wat drinken, heeft over de hele dag wel heel weinig gegeten en gedronken! Dus ik probeer hem nog een beetje te laten drinken..Gaat hij me toch over zijn nek! Zooooo vies en zooooo zielig! Ik heb nog nooit gezien dat een baby zoveel en zo krachtig kan spugen, schrok me dood! Echt met golfen, icl. die 2 hapjes groente van vanavond! Alles zat onder, mijn bed, zijn kleertjes, gezicht, mijn kleding! Tijn natuurlijk heel erg huilen! Ik begon zowat mee te huilen! Zo sneu! Heb hem na hem weer gewassen te hebben in bed gelegt, water aangeboden en dat wilde hij wel, en zonder ook maar een kik te geven, weer in slaap gevallen! Pffff...wat moet ik nou he, vind het zo sneu en stiekum ook best wel eng! Ik bedoel, hij moet wel genoeg vocht binnen krijgen! Wat zou hij nou hebben? Ik ga nu maar elk half uur kijken, en zat te dnekne hem wakker te maken straks en proberen hem wat vocht te geven..of zou ik hem laten liggen? O vind het zoooo sneu! Ben ook nog eens dood moe, werks sinds 2 weken weer en de nachten zijn drama, dus bekaf! Zo moest even mijn verhaal kwijt hoor! kus miek
Wat zielig zeg! Voot jou en voor Tijn! Hoe lang eet hij nou al slecht? Als het alleen van vandaag is zou ik me niet zoveel zorgen maken. Jelle is vorige week echt snipverkouden geweest en heeft 4dagen bijna niks gegeten en gedronken.. Telkens maar 40 cc van de 200... Tijn wil tenminste nog water... Ik weet wel dat je van gewone melkproducten slijmvorming verergert, ik weet alleen niet of dat ook voor fv geld. Zolang hij nog wakker en vrolijk is zou ik me niet teveel zorgen maken. Als hij echt suf word moet je toch je HA even bellen. Ze kunnen echt wel wat hebben, en ik weet nu uit ervaring dat ze de schade echt wel inhalen... Jelle eet weer als een bootwerker.. Jelle heeft overigens toen hij ziek was ook veel meer geslapen als anders, en ik had zoiets van laat hem maar liggen, als hij slaapt voelt hij zich ook niet ziek. En als ik zelf ziek ben heb ik ook geen trek... Beterschap!
Hou zijn plasluiers in de gaten, als hij niet meer plast. Toch weer even de ha bellen. En ook als je het gevoel hebt dat het niet goed gaat. Meestal klopt je eigen gevoel wel. Heel veel beterschap, hoe is het nu met hem?