papa, die slaapt lekker door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sanneke1982, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht

Bij ons echt PRECIES hetzelfde.
    Die kerel van mij gaat onderhand op de automatische piloot naar zijn kamertje toe, geenft speen of Dentinox/schone luier en huppa weer terug in bed raakt zijn kussen en slaapt weer.
    Ik lig dan nog uren naar de babyfoon te kijken, bang dattie weer af zal gaan als ik net slaap hihihi..
    Dus gaat 7 vd 10 x mijn hubbie eruit!
    Maar.. ik maak hem nooit wakker als ik hem eerder hoor.
    Dan heb ik zoiets van ja 2 mensen wakker is onnodig, dus dan loop ik wel gewoon erheen.
    Mijn kerel heeft ook vaak zat de nachtvoedingen gedaan als ik lekker lag te slapen.

2. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Als ik erbij ben, hoort mijn man onze dochter niet. Maar dat komt volgens mij ook omdat hij wel weet en erop vertrouwd dat ik wakker wordt. Als ik er voor mijn werk er eens een nachtje niet ben, hoort hij het eerste kickje al.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Je kunt met een drilboor aan de gang gaan naast het bed en hij zal nog niet wakker worden....helaas:(

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Haha wat herkenbaar! :D
    Mijn man wordt ook niet wakker van hem, maar goed, zo vaak komt het ook niet voor hoor.
    Als ie wel wakker wordt 's nachts, ga ik er uit, aangezien ik nu toch nog verlof heb.

Het gekke is dat ik eerst ook nooit wakker werd van de wekker, of door de hond die 's nachts in het begin nog blafte. En mijn man wel. :D

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook een papa die doorslaapt, toen onze dochter 's nachts nog kwam deden we de nachtvoedingen om en om. Na een flinke por ging ie dan wel zijn bed uit! ;)

6. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Manlief slaapt 9 van de 10 keer ook door.
    Maar nou huilt ons mannetje niet echt hoor, hij jengelt in zijn slaap om de speen.
    Ik ben bij de eerste kik wakker, maar papa niet hoor. En als ik er dan al een keer (of 2) uit ben geweest vind ik het genoeg en por hem wakker. Al is het maar om alleen de speen in te doen, wij moeten toch een trap af en dan is me dat even te veel soms, hahaha...

Maar van de week hoorde ik het een paar keer niet en mijn man weer wel, dus dat was heel raar....

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Nou hier ook een man die er doorheen slaapt. Nou had Thijs daar afgelopen nachten wat op gevonden. Hij heeft namelijk ontdekt dat hij kan gillen en schreeuwen en 's nachts klinkt dit veel beter dan overdag. Hij houdt dit rustig een half uur vol. Na ongeveer 15 minuten wordt mijn man dan "ineens" wakker en ontdekt hij het nachtleven.

8. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    mijn vriend wordt bijna nooit wakker, kan een kanon afschieten...

Omdat ik bv geef vind ik het ook onzin om hem wakker te maken. Zeker in t begin, want toen had ik nog verlof. Nu werk ik 3 dagen, waarvan ik 2x vroeg op moet, dus ik kan ook vaak langer liggen als ons meisje teruggaat (soms direct na de eerste voeding, als die voor half 8 is)

In het begin sliep ze op onze kamer en daarna hebben we heel lang de babyfoon op mijn nachtkastje gehad, omdat ik bang was dat ik haar niet zou horen (trap zit tussen kamers in) en hij haar ook niet hoort. Dan licht er dus ook nog een lampje op!
    Soms wordt hij wakker als ik ze in ons bed leg om te voeden en ze ongeduldig huilt, maar dan slaapt hij zo weer verder.

Hij vraagt wel bijna altijd 's ochtends: hoe is het gegaan? is ze nog wakker geweest? En ik mag hem in het weekend ook 's ochtends op laten staan na een voeding, zodat ik dan kan slapen. Maar dat doe ik bijna nooit: ben dan toch al wakker.

nou, ik heb er n heel verhaal van gemaakt geloof ik ;)

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Zal ik eens wat vertellen? Hier is het omgekeerde wereld.

Ik slaapt echt ontzettend vast. Zeker nu het winter is kan ik zo 10 uur per nacht doortukken. Ik slaap sowieso altijd binnen 10 minuten. Ik voel me nu ook erg moe, misschien vitaminetekort of het ingaan van de winter, maar dat terzijde. Vermoeidheid komt gewoon snel bij mij voor. Als ik voor mijn werk er om 6 uur uit moet, kost me dat veel moeite en ben ik de hele dag gesloopt. De nachten op mijn werk duren maar 6 a 7 uur.
    Toen Yelena nog klein was, was hier ook het idee om het om en om te doen 's nachts. Echter dat ging me al heel snel tegen staan. Ik kon niet wakker worden of voelde me heel geirriteerd omdat ze nu alweer kwam. Ze bleef tot 9 maanden komen voor nachtvoedingen, pas daarna ging ze 6 uur per nacht doorslapen. Ik ben weleens bijna met de fles in mijn hand in slaap gevallen.

En ik voel me daar ontzettend schuldig om want ik wilde niet alles op mijn vriend aan laten komen, maar ik kan gewoon ontzettend slecht tegen een slaaptekort en onderbroken nachten. Toen ik zwanger was zag ik er ook heel erg tegenop, die nachtvoedingen.
    De 1e 6 maanden moest mijn vriend er heel vroeg uit, tussen 5 en half 6, voor zijn werk, dus dat was ook wel weer een beetje mijn geluk. Maar dan moest ik er om 8 uur of 9 uur uit en dat was echt vroeg voor me.

Het heeft me een jaar gekost om er vroeger uit te gaan. En natuurlijk 's avonds eerder in! Ik heb echt mijn ritme moeten verschuiven. En zie nu ik zit op zaterdag al om 8 uur te posten. :D

Nu staan we in het weekend allebei een dag vroeg op, maarja dat is gewoon lastig omdat hij Yelena eerder hoort dan ik en er dan toch uit gaat. Ik moet echt mijn wekker zetten, maar dan heb ik alsnog een half uur minimaal nodig om wakker te worden.

10. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Was bij ons ook altijd zo. Ik word echt nergens wakker van, de wereld kan vergaan en ik slaap er doorheen. MAAR als mijn kind ook maar een piepje geeft dan ben ik wakker.
    Mijn ex daarentegen werd van vanallerlei rare dingen wakker, maar niet van zijn kind.. Nu wordt hij wel wakker geloof ik, hij zet de babyfoon naast zijn bed.

11. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    leuke verhaaltjes allemaal :):)
    ik heb goed gelachen!!

de meeste van onze ventjes krijgen dus regelmatig een serieuze por/schop hehe :)

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Die van mij hoort werkelijk niks! Zelfs zijn wekker niet!
    En ik word van elk zuchtje wakker, hahahaha!

Ach hij is oververmoeid dus neem hem niks kwalijk, en de kids slapen door, alleen was de oudste ziek en werd wel 'snachts wakker, dus was mama het haasje!

13. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Arthur hoort Finn ook echt niet, als ik Finn een nachtvoeding geef, (komt zelden voor) heeft ie dat vaak niet eens in de gaten:)

14. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Hier is het ook zo, ik schrik altijd wakker en dan hoor ik nog nix maar als ik dan 5 minuten weer met mijn ogen dicht lig begint hij. Alsof ikhet kan voelen wannner hij wakker word hahah

Maar mijn man die slaapt gewoon door, asl hij hard huilt zelf tewijl zijn slaapkamer naast die van ons ligt!

Soms snap ik het niet

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Vriend lief hoort haar ook niet hoor.
    Moet de laatste week weer 2 keer per nacht er uit maar hij merkt er niets van.
    Vroeg laatst zelfs of ik al de hele nacht kan door slapen hihihihi.
    Nee schat om 1 uur en om 5 uur moet ik er nog uit.

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Zelf ben ik een hele lichte slaper en slaap dus ook met oordopjes in. Gelukkig wordt mijn vriend altijd wakker als milan huilt.

Behalve als hij gedronken heeft, maar dan die ik de oordopjes niet in en wordt dan zelf wakker.

17. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Ik moet mijn man ook echt wakker maken, en soms kost dat heel veel moeite maar als ik erg moe ben doe ik dat wel gewoon. Ik heb ook mijn slaap nodig. Helaas slaapt Timo nog niet door, ook omdat hij bezig is met tandjes.

18. jonibra

jonibra Niet meer actief

Klinkt heel erg bekend;)
    Ligt op de bank te slapen 'savond en hoord helemaal niks... valt in slaap voordat ze op bed dr flesje leeg heeft. (ze slaapt in haar wiegje bij ons op de kamer en krijgt altijd lekker bij mama in bed de laatste fles:)) en als ze 's nachts een keertje komt is t ook: hey hey word is even wakker, hou mn meissie is even vast dan kan ik even een flesje maken.
    Zal het verschil tssen mannen en vrouwen wel zijn:p
    Liefs mij

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Naast mijn man kun je een bom afsteken, dan word hij nog niet wakker.

En dat is/was ook niet erg, ik geef/gaf borstvoeding, dus hij kon toch niets doen. Plus hij werkt keihard en ik maar 2 dagen.

20. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    volgens mij is mijn vriend echt doof,als hij het wil zeg maar,hier slaapt bastiaan bij ons op de kamer.

maar hij word echt niet wakker,of hij hoort hem wel,maar draait zich nog ff lekker om.

alleen de eerste 2 weken werd hij wakker,en ging hij zijn bed uit,om een flesje te maken,maar nu echt niet meer.

soms erger ik me daar wel aan,maar ik doe het graag.

Deel Deze Pagina