dochtertje 1!!! terugdenken aan bevalling

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door claudia2008, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hoi!

Mijn meisje is vandaag 1 jaar geworden!!!!! Ze is nu officieel geen baby meer...voel me heel apart vandaag..moet ook steeds terugdenken aan de bevalling (goed en vlug gegaan gelukkig)..wie had dat ook op de eerste verjaardag van haar kindje? :)

Liefs en groetjes

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    die van mij is bijna 10 maanden maar ook ik kijk veel terug hoor.
    Vind het allemaal zo enorm snel gaan dat ik er wel eens een traantje om weg veeg.
    Niet dat ik niet geniet van hoe ze nu is en wat ze allemaal al kan hoor maar dat kleine is er zo snel af.

En dan maar niet te spreken over de zwangerschap die ik mis.

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Gefeliciteerd met de allereerste verjardag van jullie meisje!
    Ik denk dat iedereen op die dag wel even terugdenkt aan wat er een jaar geleden allemaal gebeurde.... Mooi toch!

4. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    zelfs als mn zoon 2 wordt denk ik er aan terug..regelmatig..en aangezien er een 2e op komst is dan denk ik veel aan de bevalling...

maar happy birthday!!!

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik denk ook regelmatig terug aan de bevalling,
    het is toch ook echt een wonder h'e... leven geven aan een kindje :D

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Proficiat!
    Mijn dochterje is gisteren 1 jaar geworden en officieel dus een dreumes, niet leuk haha. Voor mij blijft ze een baby. Ik heb ook even nagedacht over de dag van de (goede en snelle) bevalling, dat was gelukkig de laatste keer. Wat is het jaar voorbij gevlogen...........

Maak er een leuke dag van!!!

7. mama van Kyano

mama van Kyano Actief lid

31 aug 2009
    137
    0
    0
    hee wat leuk, mijn zoontje is vandaag ook 1 geworden. ik had precies hetzelfde.. moest vanmorgen om 7.44 ook aan de bevalling denken. (op die tijd is hij geboren) het is zo ontzettend snel gegaan..

groetjes, Wynanda

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gefeliciteerd. Met je grote kleine meid..

Me zoon is nu bijna tien. En elk jaar denk ik aan zijn bevalling. En bekijk ik zijn baby foto.s.

Heerlijk gewoon;)

9. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hallo Claudia!

Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid! Ik schreef vorig jaar ook in jouw topic geen tekenen... 40 weken zwanger het is idd zo snel gedaan ik denk de laatste paar weken ook heel erg terug aan de laatste maand zwangschap en de bevalling. Bij ons is het volgende week feest. Geniet van deze dag!

Maar ik zie dat ik je nogmaals mag feliciteren, je bent opnieuw zwanger. Leuk hoor!

liefs,
    marykay

10. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochter! Lijkt me heel normaal dat je op haar verjaardag even terugdenkt aan de bevalling, zelfs dat je er even emotioneel van wordt lijkt mij niet gek.

Ik moet ook nog regelmatig terugdenken aan de dag, zeker omdat het veel te vroeg was dat ik ging bevallen. Ik denk dat ik op mijn dochter's eerste verjaardag ook wel even een traantje of wat moet wegpinken, zeker omdat de tijd erna zo ontzettend heftig was.

11. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn dochter wordt binnenkort 16 en ik heb het met haar verjaardag nog steeds heel erg. de nacht ervoor en de dag van haar verjaardag zijn een dubbeltje op zijn kant geweest voor ons allebei. (ik had hellp in het laatste stadium.) haar verjaardag is dus de eerste dag van de rest van mijn leven. de dag dat ik mijn leven terug kreeg en moeder werd en haar bij me mocht houden. die zal dus nooit meer uit mijn geheugen gaan. ik slaap die nacht nog steeds niet trouwens.

gefeliciteerd met je dochters 1e verjaardag maak er een leuke dag van!

12. Gefeliciteerd!!!!

Ik denk heel vaak aan de bevalling, bijna elke dag.. Als ik dr dan smorgens uit dr bedje haal, schiet het allemaal door mn hoofd, en kan ik het haast niet geloven..

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Gefeliciteerd!!

Ja herkenbaar, mijn dochter wordt maandag 1 en ik denk er ook steeds aan terug. *slik* haha

14. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Allereerst gefeliciteerd met je dochter! Ik moet er ook al weken aan terug denken :) zo bijzonder allemaal.

Geniet van je kleine "grote" meid ;)

Liefs Inger

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ook hier is onze kleine meid vandaag 1 jaar geworden...had vanmorgen toch even een klein slik momentje hoor ;)
    en toen mijn moeder hier net was hadden we het er inderdaad over de bevalling vorig jaar en hoe snel het jaar voorbijgevlogen is...

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik denk ook vaak terug hoor! Is ook allemaal heel bijzonder (geweest) toch!

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Proficiat, het is een echte mijlpaal (maar wel een emotionele :()

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd! hoop dat ze een leuke verjaardag heeft vandaag.

Ja hoe dichter het bij komt hoe meer ik aan de bevalling denk, niet altijd leuk omdat ik een zware bevalling heb gehad.

19. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Jasmine werd vorige week 1 jaar en ik heb op die dag ook meer dan anders, terug gedacht aan de bevalling. OOk nog even de foto's en filmpjes van net na de bevalling bekeken. Het was een bijzonder moment waar ik waarschijnlijk ieder jar wel even bij stil zal staan.

20. Ben ik dan zo apart :p, ik denk bijna elke dag nog aan de bevalling, dat ik het zo onwerkelijk vond.. Zie dan weer alles voorbij komen in mn hoofd!
    En ik kijk echt om de paar dagen bepaalde foto's van de bevalling en net daarna weer terug..

Deel Deze Pagina