Mannen kunnen toch gewoon meepraten op het forum zonder een eigen hoek te hebben? Als een man iets aan een andere man wil vragen kun je ook gewoon een topic openen. Ik zie de meerwaarde niet echt.
Hier wou mn vriend een naam aanmaken om mee te kunnen lezen en kijken maar hij word steeds geweigerd omdat je geen 2 namen op 1 IP mag hebben.... Dus dan moeten de forum instellingen ook veranderen...
Als je even Lotte of Jan vraagt kan je waarschijnlijk gewoon een tweede account aanmaken voor je vriend . Er zijn meerdere mensen die beide een profiel hebben of die tijdelijk een 'anonieme account' erbij hebben.
Ik heb toen terug gemaild wat de reden was dat het account niet geaccept werd omdat hij niet voor mij maar mn vriend was. Kon niet.. Later nogmaals geprobeerd maar werd er ook af gegooid. Nouja dan maar niet zei mn vriend haha. Gek dat anderen het wel kunnen en er niet 1 lijn word getrokken...
Nou dat is raar, ik heb inmiddels al een tijdje een nieuw account maar ik kan volgens mij nog steeds inloggen op mijn oude account.
Evie: hoe heb je dat gedaan dan? Ik schrijf nu ook onder een andere naam, omdat ik nog even geheim wil houden dat ik zwanger ben (ik vond het een beetje raar om het vriendinnen die ik inmiddels op zp heb, eerder te vertellen dat ik zwanger ben dan bijvoorbeeld mijn ouders). Ik heb Lotte een pb geschreven en zij heeft toen verteld hoe ik het moest doen. Het was niet heel ingewikkeld.
Gewoon een nieuw account aangemaakt, met ander email adres. Maar IP adres kwam overeen met dus mijn account... duh... Maargoed werd niet geacepteerd, zelfs niet na mijn mailtje dat het niet voor mijzelf was om onder 2 namen te posten... Wat heb ik daar ook aan , heb geen 2 persoonlijkheden Zal eens een PB die kant opsturen