Banner weg

Discussie in 'Over deze site' gestart door Babel44, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

#1 Babel44, 4 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2012
    en ik zie ook geen code meer in mijn handtekening staan. Nu weet ik ook niet meer waar ik deze aangemaakt had... Is dat voor jullie modjes wel te zien? En om te voorkomen dat ik m straks weer niet opnieuw kan toevoegen omdat hij er dan zogenaamd 2x in staat?

PS vervelend dat dit toch regelmatig gebeurt bij mensen - bij mij nu in elk geval de tweede keer. Is daar niet iets aan te doen?

EDIT: het was er een van mijnticker.nl en die zijn blijkbaar uit de lucht. Op zoek naar een nieuwe...

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Voor diegenen die hier ook last van hebben: babytijd.com heeft volgens mij identieke banners. Alleen de letters zijn wat onscherp, vreemd, maar goed.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik weet niet welke ticker je had, maar als het van mijnticker.nl is, dan ligt dat aan de tickers van mijnticker.nl

Die site is namelijk de lucht uit.

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Had ik ondertussen ook al ontdekt idd ;) Omdat ik niet meer wist van waar ik m had duurde dat even om te ontdekken.

Dank je.

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oké, dan sluit ik dit topic;).

Het stond overigens wel al in meerdere vragen in over deze sites vermeld. Baalde ook al, had ook een banner van hun :D.

Deel Deze Pagina