Hoi Gisteravond lagen we lekker in bed te kletsen en ik zei tegen mark van nou het wordt tijd dat je de kleine eens goed gaat voelen en zei ook dat ik zelf vond dat de kleine heel rustig was. Ik had het nog niet gezegd of er werd lekker bewogen in mijn buik en kon het zelf ook goed voelen op mijn hand dus ik meteen de hand van mark gepakt en ja hoor hij voelde de kleine heel erg goed bewegen en we waren zo blij. We hebben heerlijk genoten van dat gevoel en besefte echt weer hoe bijzonder het allemaal is een klein mensje wat in je buik groeit en beweegt. Echt geweldig. Sorry wou het even delen met jullie
Leuk he? mijn vriend zit ook regelmatig met zijn handen op mijn buik.De schopjes worden per week harder!
Leuk is dat he. Mijn ventje krijgt er ook nooit genoeg van. het is zelfs zo dat eerst tegen de kleine in me buik word gepraat en gekust en dan pas ik haha maar het is heerlijk als je ventje er nu ook an mee kan genieten.
Die van mij heeft al een paar keer zijn hand op mijn buik gelegd maar tot nu toe nog niet gevoeld. Pas als mannen het voelen is het al weer een stukje dichter bij voor hun en dat ze ook mee kunnen genieten, vind ik zelf dan. Dus hoop dat mjn kereltje het ook snel mee kan voelen. Groetjes Anna.
Mijn vriend heeft het nu ook voor de 2e keer gevoeld... Die blik op zijn gezicht...WAUW! Met geen pen te beschrijven... Heerlijk genieten!
Ja meiden dat is super he! Ik/wij kunnen er ook geen genoeg van krijgen..elke avond meld ie zich wel een keertje en dan komt manlief direct bij me op de bank zitten met zijn hand op mijn buis... Geweldig!
Ja helemaal geweldig is dat he. Leuk dat je mannetje het nu ook kan voelen. En het wordt alleen maar erger hoor Mijn ventje valt bijna elke nacht in slaap naast me met zijn hand(en) op mijn buik.
jaloers Ik moet nog even geduld hebben, ik kijk er zo naar uit dat mijn man het kindje kan voelen! Maar helaas moet ik zelf ook nog op de eerste tekenen van leven wachten, geduld geduld geduld.... Groetjes, Anakin.
ik kwam vanochtend van me bed af zei hij nou ze was erg druk he vannacht . Hij had dus de hele tijd terwijl ik lag te slapen met de kleine gespeeld in me buik vodn dat zo lief
meis daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen dat is toch geweldig zo´n moment samen ik kan niet wachten hoor hihihi
Tis ook fijn als je vriend/ man de kleine ook voelt, ik lag pas al te slapen en mijn vriend kwam later naar bed, smorgens zei hij van, ik lag vannacht een hand op je buik om de kleine welterusten te zeggen en de kleine reageerde erop om tegen zijn hand te duwen hij vond het helemaal geweldig
Leuk zeg! Ik kan ook niet wachten tot het moment dat mijn vriend de kleine ook kan voelen. Zelf voel ik hem wel al regelmatig, maar omdat de placenta aan de voorkant ligt zou het wat langer duren om hem van 'buitenaf' te voelen.