Maak ik meer kans op een jongen omdat ik al 2 mooie stoere geweldige jongens heb? Volgens diverse mensen om een ons heen wel... Zie het ook bij mij op het dagverblijf, de derde is vaak het zelfde geslacht als je eerst 2 meisjes of 2 jongens hebt?! Vind het wel leuk hoor zo'n mannengezin maar een klein meisje bij 2 van die stoere kerels lijkt me ook wel wat! We wilde eerst niet weten wat het is maar het begint nu toch aardig te kriebelen! 27 dec hebben we een echo bijwijze van verlaat kerstcado ben benieuwd of we het dan willen weten.... ben zo benieuwd naar wat jullie denken hihih
ik zou het niet weten, ik ken genoeg mensen met 2 meiden en de 3de een jongen( en andersom), maar ook met 3 kinderen van hetzelfde geslacht. ik denk dat je er niet van uit kan gaan hoor! 27 dec. zou je het eventueel kunnen weten, als je het wil en je het kan zien.
Ik denk dat het gewoon toeval is. Het is de natuur en het zaadje bepaald wat voor geslacht het word. Net zoals die chineze kalender ik zou een jongen krijgen volgens de kalender, maar dus mooi niet. Groetjes Anna.
Van nature worden er meer jongens geboren, dit omdat meisjes een grotere levensverwachting hebben, dus zo wordt het in evenwicht gehouden. Mannen, zwakkere geslacht hè
De kans op 3 kindjes van hetzelfde geslacht is: 1 x 1/2 x 1/2 = 1/4, het eerste kindje maakt niet uit, 2e dezelfde is 50-50 en derde ook weer 50-50. Zo te zien lijkt het dan alsof je 75% kans hebt op het andere geslacht. Er worden inderdaad meer jochies geboren, maar die verdeling is eerder 5001 tegen 4999 dan 51-49. Haha, mannen zwakke geslacht, was toch allang bekend ? Groet van Kiki
Ik heb zelf ook al twee jongens en denk dan soms wel eens ik zal wel zo'n jongens moeder zijn. Een meid erbij lijkt mij super maar goed het gaat er mij er meer om als het maar gezond is. Ik weet wel dat ik veeeeeeeeeel zieker ben dan ik was bij mijn jongens anders zwanger. Vaak zeggen ze dan ook word een meisje maar ik weet dat het helemaal niets zegt. Mijn buuf zei dat het kan komen dat een meisje andere hormonen af geeft aan de moeder ach ja we zien het wel al moet ik zeggen dat ik mega nieuwsgierig ben!En haast niet kan wachten. xxx Jet
Geen idee, volgens mij is het gewoon toeval maar echt weten doe ik het niet. Een meid bij mij op cursus heeft al twee jongens en was ook helemaal verbaast toen ze hoorde dat de 3e dus een meisje gaat worden
Hoi dames, normaal ben ik een stille lezer maar dit keer wilde ik wel even reageren. Wij hebben 2mooie meiden en ook mij werd verteld dat we meer kans hadden op nog een meid, groot was de verassing bij de 20weken echo toen we duidelijk een piemeltje zagen dus het kan zeker wel.
wij zouden het heerlijk vinden als er een jochie bijkomt bij ons voor mike een stamhouder dan he en aangezien we allbei een dochter hebben ik heb er geen probleem mee als het een meisje zou worden
ben vanmorgen bij de VK geweest. Ze vroeg of wij het wilde weten.Ik zei dat we daar nog niet overuit waren.Toen zei zij dat we 70% kans hebben dat het weer een jongen is!Nu ben ik helemaal nieuwschierig. Wij zijn ook blij met allebei hoor......maar nieuwschierig ben ik wel! ook al maakt het geslacht helemaal niet uit!