Kan het zijn dat de indicators van de Pampers New Born luiers niet altijd even goed werken? Afgelopen dagen hadden wij elke keer een knalblauwe streep als onze dochter geplast had. Maar sinds gisteren hebben wij steeds een licht blauwe/groene streep. Dat je echt goed moet kijken of hij nu wel of niet verkleurd is... Nu twijfelen wij dus of ze niet minder is gaan plassen... Nu moet ik zeggen dat we ook toevallig gisteren een nieuw pak luiers geopend hebben, dus zou het wellicht nog daaraan kunnen liggen? Dat bij dit pak de indicator gewoon niet zo goed werkt?
hmm, zou kunnen. Heb je al met Pampers gebeld? Wellicht dat zij weten of dat mogelijk is. Anders een nieuw pak halen en uitproberen. Als het wel aan de pamers ligt, het toch aan pampers melden. Krijg je vast een nieuw pak toegestuurd. Wij gebruikten deze ook altijd en ze werkten wel altijd goed. Dan zag ik haar vreemd kijken vlák na het verschonen en ja hoor, blauw
Wij hebben ook wel eens een pak gehad dat minder verkleurde. Werd een beetje groenig in plaats van blauw. Ik baalde echt bij de andere maten dat die geen indicator hebben. Vond het zo makkelijk
Hier ook vaak gehad dat hij minder werkte maar in hetzelfde pak dat hij veeel te goed werkte. Bleek er blauwe ontlasting in de luier te zitten. Je schrikt je kapot. Bleek van de indicator te zijn. Heb toen een klacht ingediend en ipv dat ze excuses aanboden kreeg ik de volgende reactie: Pampers heeft luiers met indicatorstrip en zonder. U bent niet tevreden en wilt liever luiers zonder indicator. daarom krijgt u 10 euro vergoed zodat u een pak zonder indicator kunt kopen. voelde me onbegrepen, ging me niet om het geld.
Belachelijke reactie, idd. Lijkt mij logisch dat je schrikt. Als het gewoon niet goed werkt, moeten ze het ook niet verkopen, eigenlijk. Ik heb gisteravond een luier getest door 'm kletsnat te maken met water uit de kraan. Ik was wel benieuwd wat er dan zou gebeuren. En ja, hoor, hij werd ook met water maar heel licht blauw/groen. Ik ben dus al wat gerust gesteld. Lijkt toch echt aan de luiers te liggen.
Misschien lichtblauw/groen als de urine ongeconcentreerd is? (of hoe schrijf je dat?) En duidelijk blauw bij geconcentreerde urine? Meestal voel je het ook wel aan het gewicht of er veel urine in zit (als er ook veel ontlasting bij zit)
ik zou niet teveel afgaan op die indicator. Als ie verkleurd zit er in elk geval wat in. En verder kun je het toch wel aan het gewicht voelen? Als er voelbaar plas in zit, dan is het prima. Ontlasting weegt niet zoveel.