Papa kan niet troosten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LadyInRed, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn man werkt 60-90 uur per week en toch kan hij hem altijd troosten soms beter als mij (maardat is meer omdat ik slecht kan tillen en vasthouden nu met die dikke buik) wel gaven wij flesvoeding en hierdoor heeft mijn man ook wat op kunnen bouwen vooral snachts in het begin gaf hij altijd de fles, ik vind het ook belangrijk dat de papa deze kans krijgt..

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Kan ook met afgekolfde melk hoor.... om daar de bv voor te laten.... :(

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    kan ook maar vaak de eerste 4-6 weken nog niet en dan word het vaak al wat lastiger maar je hebt gelijk het KAN ook met afgekolfde BV.

Ik hoor anders genoeg moeders zeggen dat ze het eigenlijk stiekum wel fijn vinden dat hun de enige zijn die hun kindje kunnen troosten (een kennis van ons zei dit pas nog) ik vond dat een beetje sneu eigenlijk..

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Vaak ligt het er inderdaad aan hoeveel ruimte de vader krijgt van de moeder voor het troosten en kroelen. En ja, je hebt ook nog mannen die nog niet zoveel hebben met hele kleine kindjes. Ik denk dat toch lastiger troosten is, dat het kindje dat toch 'voelt'. Niet dat dit bij topicopenster het geval is.... denk nog steeds dat het bij haar kwam door de regeldagen.

Hoe gaat het daar eigenlijk mee?

5. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    @Appeltje: gisteren leek het weer goed te zijn, toen heeft ze alleen maar geslapen en eigenlijk weinig gedronken. Vandaag waren we naar de verjaardag van m'n schoonvader en toen heeft ze alleen maar gedronken en gehuild en niet geslapen. Maar goed, zij wonen in een flat vol met bejaarden en zonder te stoken was het daar 23 graden binnen. Dus Sabine had het gewoon erg warm (denken we). Hopelijk valt ze nu eindelijk in slaap, nu we weer thuis zijn. Ze kan het wel gebruiken.
    Maar de laatste tijd heeft ze haar papa gewoon te weinig gezien, eigenlijk 's avonds als ze een uurtje of 1-2 wakker was. Beetje te weinig dus. Ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan, dan mag hij haar lekker flessen en koppel ik mezelf aan de kolf. ;)

Deel Deze Pagina