Ongerust

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tassie11, 13 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ik ben nu 19 weken en 4 dagen zwanger
    En ik voel nu al ruim een week plopjes en kleine schopjes . Alleen nu heb ik gister al.de hele dag niks gevoeld. En vandaag ook de hele dag al niet.
    Ik weet dat je het bij 28 weken geloof ik. Pas elke dag hoort te voelen. Maar ik maak mij toch een beetje zorgen

2. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Je geeft zelf al antwoord... je kindje is nog zo klein en heeft alle ruimte, relax :)

3. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik herken je zorgen maar dat is echt normaal. Bij mij ging er soms een week voorbij waarin ik niks voelde. Daarna dan weer een paar dagen wel. Zo ging dat op en af. En nu voel ik hem toch echt elke dag, en mag het soms echt wel wat minder😜

4. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Haha ja ik weet ergens zelf ook wel dat het zeker nog niet elke dag hoeft. Maar toch spannend. Is onze eerste kindje. Qua krampjes en dergelijke ben ik niet zo snel bezorgt. Maar dit viel mij toevallig op. Het is zo fijn dat als je het voelt bewegen je weet dat ze nog leeft. Ik ben in iedergeval al gerust gesteld. Bedankt dames!

5. littlesunshine

3 jan 2016
    57
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Had ik ook, en word nog steeds echt heel erg ongerust als ik hem een paar uur niet voel (mijn kindje is heeel erg actief en meer wakker als dat ie slaapt). Ik voelde het vanaf 19 wkn voor het eerst maar pas sinds kort elke dag. Komt goed :)

Deel Deze Pagina