steken baarmoedermond 36.4wkn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelie, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb even een vraagje.ben 36.4 wkn. Die kleine ligt al paar wkn vast met dr koppie naar beneden. Nu heb ik van die vervelende steken in mn baarmoedermond?!? Wat kan dit zijn? Dit heb ik eerder in mijn zwangerschap wel eens gevoeld toen ze nog niet met dr koppie naar beneden lag, maar toen was zij gewoon aan het trappen tegen mn baarmoedermond. Dat kan nu dus niet want ze ligt met dr hoofdje ingedaald.
    Heb de hele dag ook al met vlagen zo menstruatie gevoel in mn onderbuik wat soms een beetje doortrok naar mn rug. Maar niet erg pijnlijk of vervelend ofzo.

Iemand ideeën wat dit zou kunnen zijn?

Oja nog iets...ben wel erg vaak naar de wc geweest voor de grotere boodschap 😊 ik ga nu alles onder de loep nemen om te kijken of het niet het begin kan zijn...

Hebben er meer deze klachten gehad?!?!

2. XloveX

XloveX Lid

3 mrt 2016
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hi!

Ik heb dit ook gehad bij mijn eerste zwangerschap!

Bij mij was dit de ontsluiting! Ik had namelijk gebroken vliezen zonder weeen, 72 uur lang. Ik had dus enkel die steken. Na 72 uur gebroken vliezen zou ik ingeleid worden. Toen de gyneacoloog onderzoek deed naar hoeveel cm ontsluiting had ik al 6 cm zonder ook maar 1 wee gehad te hebben en alleen steken.

Succes met de bevalling! Lang duurt het in elk geval niet meer.

3. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verder niemand deze klachten gehad? Heb nu namelijk weer die steken...ben toch wel benieuwd wat dat nou is.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik had ze ook, maar geen idee wat het nu precies is geweest...

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb het ook gehad, bij mijn eerste zwangerschap. Volgens mij heeft het inderdaad te maken met de voorbereiding op de bevalling want ik had het vooral tijdens de laatste week...Ik heb dus goede hoop voor je! :) Maar niet te veel gaan zitten wachten hè, stel dat het toch iets anders is en het duurt nog een paar weken... ;)

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Vanaf zo'n 5 dagen voordat ik ging bevallen had ik ook regelmatig steken ;)

7. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik heb er momenteel ook last van en ook die menstruatie gevoel die ook in onderbuik/bekken en rug zit.. denk dat het gewoon voorweeën zijn, bij de eerste geen last van gehad

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    had het ook, gewoon de hogere druk door het zakken denk ik

9. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik had de steken ook maar sinds paar uur niet meer

10. Cjkm

Cjkm Actief lid

24 sep 2015
    136
    7
    18
    Ik voel ook wel van die steken, maar heb het idee dat dat meer komt door het bewegen van de kleine. Hij ligt ook al een paar weken ingedaald en ook vast.
    Heb de Vk nog gevraagd en die zei dat het erbij hoort omdat ie al zo laag ligt en dus druk uitoefent op m'n onderkant..

11. Magree

Magree Actief lid

6 okt 2015
    138
    0
    16
    Ik heb het ook, als ik even te snel op sta heb ik het erg maar ook gewoon als ik rustig aan doe. Heeft denk ik echt te maken met het zakken en het rijp maken van de baarmoeder mond?

12. Melaniemv3

Melaniemv3 Actief lid

12 mei 2012
    226
    0
    16
    Mijn baby is sinds vorige week ook al ingedaald. Als zij met haar hoofdje draait voel ik ook scherpe pijnen op mijn baarmoedermond. Zou je dat misschien ook voelen of is het een langdurige pijn?

Deel Deze Pagina