Papa krijgt onze dochter niet getroost, in slaap,...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inge36, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eerst ging het hier wel goed als papa haar in bed legde/troostte maar nu ook in een fase (??? althans dat hou ik mezelf nu even voor ;)) dat ze alleen mama wil. De nachten slaapt ze wel goed maar wordt nu sinds een paar dagen savonds heel erg vaak huilend wakker en wil dan eigenlijk alleen even tutten aan de borst (of inhalen? want sinds we zijn gestart met bijvoeding wil ze zo vaak aan de borst in de avond terwijl ik overdag al vaker aanbied).

Normaal ben ik altijd thuis maar morgenavond moet ik echt een paar uurtjes weg dus ik duim heel erg hard dat ze lekker gaat slapen en hoop dat papa zich niet rot gaat voelen als ze moeilijk door hem getroost wordt. Als ze echt ontroostbaar is kan ik wel weg en ga ik uiteraard naar huis maar sinds de bevalling zou dit de 2e keer zijn dat ik savonds zonder baby eventjes van huis ben en zou het wel fijn gevoel geven als dat goed gaat.

Ik vind het helemaal niet erg om 'de klos' te zijn en troost haar met alle liefde maar denk dat het voor papa ook wel een fijn gevoel is als hij haar getroost krijgt.
    Ze vindt papa wel helemaal te gek hoor, lekker gek doen en lachen en samen op de bank zitten maar bij groot verdriet of niet kunnen slapen wil ze liever mama op dit moment.

Sorry geen tips maar wel herkenning dus!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zelf zeker nooit met deze situatie te maken gehad?

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.804
    5.941
    113
    Vrouw
    Een signaal dat papa niet goed genoeg is?
    Ik denk niet dat baby'tjes van 7 maanden al op die manier iets kunnen beredeneren.....;)

4. Metire

Metire Niet meer actief

Denk dat je alleen maar een signaal aan je man geeft dat je er ook voor hem bent..

Deel Deze Pagina