Sprong? Slecht slapen, huilen en slaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavanEL, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Sinds een week of 2 slaapt mijn dochter niet meer door, regelmatig s'nachts huilen en drama zodra ik weer wegloop, ze zet het dan letterlijk op een krijsen!!.

Nu is het wel zo dat er 4 tandjes tegelijk doorkomen maar ze lijkt er overdag geen last van te hebben, is het doorkomen van tandjes s'nachts erger qua pijn/jeuk?

Verder begint madam te meppen in mijn gezicht, nee zeggen en dat mag niet lijkt niet te helpen. Hoe kan ik haar duidelijk maken dat dit niet mag zonder boos te worden?

Verder is ze overdag echt jantje huilt jantje lacht. En wilt alleen maar bij mij zitten en gaat huilen/zeuren als ik wegloop.

Verder doet ze het prima en is over het algemeen een onwijs vrolijk meisje !

Bestaat er iets als een 13/14 maanden sprong? Hoelang duurt zoiets?

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Rond de 13 maanden zit idd een sprong en er is ook een periode van verlatingsangst dan. Er is ook al een topic over trouwens...

Dat slaan doet mijn zoontje ook maar je ziet dat hij het doet uit enthousiasme en niet uit boos doen. Ik neger het dus zo veel mogelijk of ik pak zijn handje, zeg: zachtjes! En dan laat ik hem aaien zeg maar. Dit doen we bij de hond ook, dat arme beest moet het regelmatig ontgelden.

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Dat topic heb ik niet gezien, ga niet alles nazoeken :)
    Die tip over aaien zal ik eens proberen. Dank je.

Deel Deze Pagina