Jeetje mina, zit er even over na te denken hoe snel alles eigenlijk gaat als je ukkie klein is. Zoveel dingen die ze nu kan, geweldig om te zien en daar deel vanuit te maken. Gisteren kwam ik op het KDV en daar zeiden ze, wat leuk zeg dat ze van liggen naar zitten gaat? Ik zo, wat bedoel je? Bleek ze dat gistermiddag op haar dooie gemakje gedaan te hebben, hahaha. Fantastisch. Ideaal zo'n KDV, volgens mij pikt ze zoveel op van alle kids daar zijn (behalve 1 meisje) allemaal ouder en lopen ook allemaal, of beginnen net met lopen. Kwam haar ophalen vanmiddag en daar zat ze hoor, rustig in een hoekje te spelen. Ze kon alle kindjes goed bekijken, zo'n mooi gezicht! Zoë is ook zo'n makkelijk kindje, je weet natuurlijk niet wat je allemaal kan verwachten van een baby, maar alleen in het begin moesten we natuurlijk heel erg wennen. Maar het ging allemaal zo goed (na BV problemen), ik kan wel huilen, ik ga het steeds leuker vinden om moeder te zijn. Dat besef is er ook steeds meer. Vanmiddag nog eendjes wezen voeren, zit ze heel rustig te kijken in de kinderwagen, zo leuk om te zien. Het wordt toch nog een lang verhaal zo . Wilde even laten weten hoe blij ik wel niet ben op het moment .
Zo te horen ben je helemaal verliefd op je kindje!! Heerlijk toch!! Lekker van genieten, doe ik ook elke dag, het is zooooooo bijzonder!
HAHA heerlijk toch!!! ik herken het wel hoor! Ik kan al intens genieten als ik mijn kleine man nu zo alleen met zijn autootjes (broembroemmmm) zie spelen. Ben ik ook zooooooooooo trots!! daar zijn we mama voor he.............en vooral blijven genieten!!
Zo herkenbaar! Ik heb soms ook het gevoel dat mijn hart door mijn ribben heen breekt van liefde en trots... En daar hoeft hij vaak niet eens iets speciaals voor te doen. Zoals vanmorgen: dan zit hij in pyjama en ochtendjasje op zijn aankleedkussen, voetjes over elkaar, handen in elkaar gevouwen, zo groot en schattig te zijn! Het is zo mooi om mama te zijn! *zucht*
Heeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar!! Ben ook zo'n trotse mama en heel gelukkig met mijn prachtige mannetje!
Geweldig he. Ze hoeft inderdaad niet eens iets speciaals te doen, een lach of een "lalalala" vind ik al geweldig. Ze zwaait nu ook, echt zo lief om te zien. Ze is ook zo'n zoet kindje, je hoort haar soms ook helemaal niet, dan is ze zichzelf weer zo goed aan het vermaken.
haha leuk he Heerlijk om te zien dat je kindje weer wat nieuws kan.. Lief zit te spelen of lief naar je lacht.. Laatste tijd komt Lenn naar me toe om een kusje te geven (zo'n lekkere natte lebber over je wang) of klimt hij met een blokje op schoot als we samen op de grond zitten te spelen.. O wat voel ik me dan heerlijk
Haha dat is ook lief! Zoë die eet me nu nog op ipv alleen een kusje te geven. Krijg je een open mond naar je wang toe, met een hoop slijm en snot. Ach ja, het "echte" kusjes geven komt wel .
haha ja gaat hier ook zo.. en vooral daarbij aan haren trekken blegh eigenlijk best ranzig maar ja, als het van je kind komt is goed
Hier ook zo'n trotse mama. Mijn zoon is 8,5 maand en is volop aan het babbelen. Meestal is er geen touw aan vast te knopen, maar sinds een paar weken zegt hij de hele tijd papa en mama. Zo cool is dat! En hij kruipt zelf uit zijn wipstoel. En als ik hem in de kinderstoel zet in de ligstand dan komt hij met zijn buikspieren omhoog en pakt zelf zijn tuitbeker van het plateau, laat zich weer achterover vallen en gaat drinken. Allemaal geweldig om te zien. Het is zo'n kleine grappenmaker!
Haha, hier gebruiken we de wipstoel al niet meer. Draaiden ons een keer om en mevrouw had op de een of andere manier de wipstoel op zijn kop gekregen. Begrepen we helemaal niks van hoe ze dat nou weer gedaan had hahaha . Vandaag zijn we naar het CB geweest, was erg leuk, hadden een ontzettend leuke arts (dat helpt natuurlijk al heel erg). Aan het begin wordt ze opgemeten, ze is al 70 cm, jeetje wat gaat dat snel!!! Gewicht is ook mooi voor haar leeftijd. Alles was goed, wat een heerlijk kindje hebben wij .
Jaaah mooi he! Geniet er maar van! Ben nog maar pas mama en geniet enoerm van mijn meisje als ik haar s'óchtends uit bed haal, meteen een BIG smile! Dan wordt ik helemaal warm van binnen en wil haar meteen oppakken en een dikke knuf geven en een miljoen kusjes. Ze is best een makkelijke baby zo kan ze heel goed aleen in de box liggen, en ook makkelijk in slaap vallen. Ben trots op haar
Heerlijk geniet ervan! Mama zijn is zoiets geweldigs! Hier begint Irem nu een beetje eenkennig te worden en alhoewel dat natuurlijk niet echt handig is voel me ik toch wel érg gevleid als ze alleen bij mij wil zitten
@ tukker: heerlijk he, als het allemaal zo makkelijk gaat. Zeker met een eerste kindje, zoals bij ons. @ Eylem: ja ik vind het echt geweldig. Eenkennig heeft zo z'n voordelen voor jou als moeder, maar lijkt me de hele tijd niet zo'n pretje haha. Zoë heeft dat niet eigenlijk, maar ze vindt het heerlijk om bij mij te zitten. Hoewel het niet echt zitten meer is wat ze leuk vindt, meer tijgeren enzo.