ik wil toch weer ff mijn ei kwijt, ik ben in elk geval niet meer zo zenuwachtig als gisteren, maar ik ben nog steeds zo bang dat het fout gaat. 9 jan. heb ik mijn echo. En ik ben zo bang dat er geen hartje klopt! Ik wil dit kindje zo ontzettend graag. Ik ben nu wel iets positiever dan gisteren, maar het liefste had ik vandaag die echo. Ik hoop gewoon dat alles goed is! Maar ik heb ook helemaal geen verschijnselen, dus dat helpt ook niet echt. Daarom ben ik ook bang dat het niet goed, of wil dit niets zeggen?
Bloem1981 dat wil helemaal niks zeggen hoor. De 1 heeft veel verschijnselen, de ander niks en toch gaat t goed dus... Als je er nu heel erg over in zit, moet je de vk erover bellen, misschien kan die je geruststellen. Ik heb t idee nl dat wij dit niet kunnen.
Maar heb je iets waardoor je denkt dat het niet goed zit meis? Bloed? pijn enz? Ken je gevoel hoor! Heb het zelf nogsteeds....
nee dat is het nou juist, ik heb helemaal niets. Het enige wat ik heb gedaan is enge verhalen gelezen. Het komt toch wel eens voor dat het hartje niet klopt als je een echo hebt? Dit denk ik nu dus steeds. Ik weet het stom van mij. Maar ja hoe zet ik het van mij af? Ander vraagje: is dorst een zwangerschapsverschijnsel, want dit heb ik nl. wel. De hele dag door heb ik dorst.
internet kan heel leuk en informatief zijn maar het kan je ook gek maken....je moet jezelf proberen te dwingen die nare dingen niet te lezen hoor...zo kun je bij het minste geringste al gaan denken dat je iets ernstigs hebt. Ik had ook totaal geen gekke verschijnselen in het begin...en tot op heden ben ik ook geen ag misselijk geweest. Kan me wel goed voorstellen dat je al wilde dat het 9 jan was..dat had ik zelf ook hoor, maar goed helaas zit er niks anders op dan te wachten meid...gelukkig heb je de feestadagen nog tussendoor asl afleiding.
Yep, dorst ken ik ook.. Kan drinken wat ik wil, maar blijf dorst houden. Soms ben ik in mn buik vol, maar mn keel is zeg maar 'dorstig'. Dat is lastig.. Bloem1981 helaas kan niemand jouw onzekerheid wegnemen behalve door jezelf hier proberen overheen te zetten óf de vk bellen of je eerder n echo mag.. Maar álle meiden hier die nog voor de 1ste echo moeten zijn hiervoor superzenuwachtig. Dat is heel normaal. En ná die echo heb je wel weer andere dingen waar je je druk over maakt.
Heel veel mensen denken pff wel 10% van de zwangerschappen gaat fout, je kan het ook omdraaien 90% van de zwangerschappen gaat goed! Hoe moeilijk het ook is probeer je daar op te richten.. Ik vind het ook steeds spannend omdat ik zowat niets voel en bij mijn vorige zwangerschap was ik ziek zieker ziekst, maar als ik dan weer te duistere gedachtes heb dan roep ik tegen mezelf:"men lijd het meest van het lijden wat men vreest" en daarmee roep ik mezelf tot orde en probeer ik gewoon te genieten!
bloem1981 wees gerust ik ben ondertussen 14weken ver he en ik heb nog niks last gehad zelfs amper symptomen gehad. ben er zelf pas achter gekomen na 8weken dat ik zwanger was nu ja. je moet u echt ni te veel zorgen maken is niet goed voor u en ook ni voor de beeb hoor. GENIETEN is de boodschappen. zolang je geen last hebt mag je jezelf gelukkig prijzen :d Geloof me ik heb ook lang gedacht of alles wel in orde is vermits ik niks merk aan heel de zwangerschap. maar eens je een echo hebt gehad valt dat van je af maar daar moet je ook geduld voor hebben natuurlijk. wees gewoon kalm en geduldig groetjes
och meis dat moet je echt niet lezen hoor! Je leest alleen de vreselijkste verhalen. Als het goed gaat is het niet interessant om over te schrijven! Probeer 1 ding heel duidelijk te hebben voor jezelf, anders heb je 9 maanden hel. Geen bloed is goed! De gevallen dat het fout gaat zonder miskraam zijn zeldzaam. (sorry als ik hier iemand mee beledig, maar anders kan je je nergens meer aan vasthouden) En ze zeggen dat je het voelt als het fout gaat! Dus iedere keer als je jezelf gek zit te maken, denk je gewoon geen bloed is goed. En zelfs als je bloed hebt, is dat ook niet het eind van de wereld. (hoeft niks te betekenen) Maar dan wel even de vk bellen! Meis, je maakt jezelf helemaal gek.... Is echt zonde van je energie. Al werd het bij mij met 12 weken wel minder. (schrale troost misschien)
dank jullie wel meiden! Grappig dat dorst een symtoon kan zijn! Als ik me depri voel zal ik jullie stukjes doorlezen. En misschien dat ik me dan beter voel. Bedankt dat jullie elke keer naar mijn gezeur luisteren
Niks gezeur! Gewoon lekker van je af schrijven hier. Daar is het forum voor! Dat je geen kwaaltjes hebt wil totaal niks zeggen. En zolang je verder geen pijn, bloedverlies of anderszins tekenen hebt, zou ik proberen me niet ongerust te maken. Succes. Groetjes
Ik vind het geen gezeur hoor meid! Ik herken je onzekerheid. Ik ben eigenlijk ook pas echt gerust als ik mn meisje in mn armen heb. Maar wat betreft die verschijnselen; die heb ik deze zwangerschap ook nagenoeg niet gehad. Terwijl ik bij mn vorige zwangerschap die in een miskraam eindigde echt hondsberoerd was. Het zegt dus echt helemaal NIETS! Succes!