Ik had niet door dat het voor het geboortekaartje was; in dat geval vind ik je eigen gedicht, maar ook dit gedicht beide heel passend. Het stuk van 'mijn vader is een ster' stond bij ons in het doopboekje. Wat je er ook mee doet; ik wens je heel veel sterkte.
Ik vind het een mooi gedichtje hoor, heb je het zelf bedacht? Ik vind dat het geluk van de geboorte toch heel positief zo naar voren komt en papa er ook mooi bij betrokken is. Kleine opmerking, sorry beschermt moet met een t, hij beschermt, maar dat had je misschien zelf ook al wel gezien . Zelf ken ik geen gedichtjes met dit onderwerp, nogmaals sterkte!
Gecondoleerd met jullie vreselijke verlies. Volgens mij heb ik erover gehoord in het nieuws, kan dat? Ik vind Vlinder's gedichtje inderdaad meer geschikt voor het geboortekaartje, en jouw gedicht prachtig om als inlegvel te gebruiken. Het gedicht is heel representatief voor je pijn en gemis maar ik lees er de boodschap uit dat het kindje het verlies van de papa een beetje goedmaakt. Ik snap wel wat je ermee bedoelt hoor maar het lijkt me niet zo geschikt voor een geboortekaartje wat toch vooral vreugde uit moet stralen.
Mieden bedankt. Ik vind het gedichtje van Vlinder ook erg mooi. Ik heb gelukkig nog wel even de tijd om erover na te denken. Gedichtje niet zelf geschreven, want kan echtniet dichten. Maar vind het zo moeilijk om een leuk,mooi passend gedichtje te vinden. Bijna overal word papa en mama genoemd. Helaas gaat het hier niet op. Het kan inderdaad zijn dat jullie het nieuws van mijn man op de tv hebben gezien. Hier was het inderdaad op. Motoragent verongelukt tijdens spoedrit.
@winnietje, de erenhaag die er stond van motorrijders is een topic geopent op een ander forum, ik weet niet of dat bekend is bij je? (MF) Ik vind het gedicht echt super mooi! Heel veel sterkte meid..
Meid, ik las je verhaal. Wat heftig! Ik snap dat je in je gedicht papa in herinnering wilt noemen! Zelf vind ik, zoals meerderen hier, het gedicht wel een beetje zwaar. Denk ook dat dit komt omdat alles nog maar zo kort geleden is!! Persoonlijk zou ik het wat subtieler houden...met 1 woord weten mensen wel wat je bedoelt... Misschien is dit een suggestie? Een stille wens werd een diep verlangen naar jou, een klein mens jij hebt verdriet weer door geluk vervangen Maar papa erin noemen is natuurlijk ook erg mooi. Ik zal voor je meekijken! Veel sterkte!
Ogen als sterretjes een mensje heel klein wat zijn wij gelukkig Dat jij bij ons mag zijn! Maar kleine (naam baby), lieve schat, wist je dat je naast je grote broer en mama, ook nog een papa had? Van boven kijkt hij op jou neer Een engel die jou beschermd, keer op keer De grootste ster, die schijnt zo trouw Laat keer op keer weten: ik hou van jou Of In twee harten ben je nu al gesloten Op twee paar handen zal je worden gedragen Maar in de stralen van die ene ster zal je schijnen Hij zal je volgen en beschermen En zal je laten weten hoe welkom je bij ons bent
Hallo. Ik kwam deze toevallig tegen op een gedichtensite: Een lief klein wonder en dubbel zo bijzonder want met papa in het hart is dit een nieuwe start Weet niet of dit is wat je zoekt.
och meid wat vreselijk... zit hier met kippevel! wil je heel veel sterkte en kracht toewensen. kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen....
Gecondoleerd met het verlies van je man! Ik wil je even een hart onder de riem steken en je heel veel sterkte en kracht wensen! De rillingen gaan over mn hele lijf, wat verschrikkelijk! Het gedicht vind ik erg mooi!
Ik wil je heel veel sterkte wensen... Ik vind het heel moeilijk... vind het gedicht van Vlinder84 wel erg mooi, de gedichten die jij hebt ook, maar misschien wat zwaar voor op een geboortekaartje. Ik ga nog even nadenken...
Wat een verlies, heel veel sterkte. Het lijkt me moeilijk maar wel heel bijzonder om zijn kindje nu bij je te dragen. Een extra stukje van hem..... Ik vind het idee van een gedicht prachtig, mijn tip; verzamel ze nu en lees er later nog eens doorheen om je keuze te maken. Knuffel!!
Mooi gedicht! Wat afschuwelijk om mee te moeten maken , krijg er kippevel van heel veel sterkte!!!!!!!!
Wat afschuwelijk dat je dit mee moet maken. Tranen in mijn ogen! Vreselijk. Pfff geen woorden voor. Sterkte!
en weer zit ik met tranen door al die mooie gedichten lieve winnie gecondoleert met dit grote verlies maar ik heb ook echt diepe respect voor jou. je praat zo vol trots over je man ( wat logisch is) maar je voelt in je gedichtjes nog wel t verdriet( wat ook logisch is) maar je komt als een sterke vrouw over op mij en dat wilde ik toch even laten weten aan je. ik vind de tip om alle gedichten te bewaren erg goed om ze op een later tijdstip nog eens door te lezen. succes verder met de zoektocht naar een passend gedicht. hopelijk vind je die en ik weet zeker dat je man vol trots op jullie neerkijkt en als een grote ster over jullie waakt zodat jullie een gelukkig gezinnetje kunnen worden want hij zal er altijd bij zijn, diep in jullie hart