jeejte: ik ben bijna sprakeloos!! wat een moeilijk tijd maak jij mee zeg! dus bij deze als eerst nog heeeel veel sterkte met dit verlies! ik heb de eerste pagina van dit topic gelezen en ben het met aantal dames wel eens dat je gedichtjes echt prachtig zijn en ze raken me diep. maar de geboortje van jullie kindje is zo bijzonder en een blije gebeurtenis, dat ik bang ben dat het met die gedichtjes treurig word. (vat dit aub niet verkeerd op!!!) maar ik zou de gedichten zeker bewaren en ergens opslaan! misschien kan je er altijd nog wat mee doen op een tegel, of schilderij, of baby boek enz. ik las net op pagina 3 een qoute naar het gedicht van vlinder84. die ik erg mooi vind!!! je benadrukt de liefde waarmee het kindje is gemaakt! staat stil bij de papa. maar laat tevens weten dat het nog een broertje en mama heeft die zielsveel van de kleine houden! en dol gelukkig hiermee zijn! ondanks deze moelijke tijd! sterkte ! voor jullie allemaal!
Pfff jeetje.,! Wat een verhaal.., Ik ben ook een beetje sprakeloos Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen in de komende tijd.,
Jeetje wat een moeilijke tijd! heel veel sterkte meid! Mooi gedicht, je bent idd een sterke vouw! Dikke knuffels!!!