Papa moest op de kids passen. Maar hij deed iets heel anders met ze | BREKEND Super papa, Maar ik zou echt gillend gek worden
Toen ik de titel las dacht ik gelijk weer aan één van de vele zedenmisdrijven... Maar gelukkig is het totaal wat anders.... Ik had het filmpje al eerder gezien. Wel leuk voor de kinderen zeg!
Ja, ik zie het nu. Voor kinderen is het heel leuk, maar of ik er nou zelf blij mee zal zijn..... dat weet ik niet!
Kende hem erg leuk! mare waarom is het toch altijd pappa moest oppassen, het is net zoals moeders zorgen voor Of zijn wij moeders ook altijd aan het oppassen,nee toch haha.
leuk toch? Niet voor bij mij hoor......maar mijn kinderen zouden het ook geweldig vinden Hier hebben ze een trampoline in de woonkamer, dat vind ik al "erg" genoeg
Die van mij willen een brandweer paal van zolder naar beneden. Onze jongste was echt verdrietig dat we vertelden dat het echt nooit zou gebeuren...
WAAROM nou niet??? Wat ben je een flauwe moeder!! Ik vind die enorme ballenbak wel supergaaf. Jaloers, haha. Gat in de markt om die ballen voor een week aan mensen te verhuren.
Als ik hem kwijt kan, kan iedereen hem wel kwijt. Mijn woonkamer is echt maar 13 m2!! Is wel een kleine, van 90 cm doorsnee, zit een beugel aan waar ze zich aan vast kunnen houden en kopje duikelen en met 1 been aan hangen. Ding is super stabiel!
Haha inderdaad.. bij het zien van de titel vroeg ik mij al af wanneer de reactie hierover zou komen. Overigens gebruikt mijn eigen man het woord 'oppassen' nog wel eens...
vriend kijkt me dus net met twinkelende oogjes aan inclusief de tekst; "jij ging zondag naar je tante toch? hoe laat ben je ongeveer terug?" Heb hem succes gewenst en het vooral te doen Dan ben ik eerder thuis!!
Ik zou daar zeker gebruik van maken! Lijkt me geweldig om mijn huiskamer in een grote ballenbak te veranderen voor een weekje!
Geweldig! Voor zoiets zie ik mijn man ook nog wel aan. Ik ben wel benieuwd hoe lang van te voren hij dit gepland heeft, want je bestelt niet zomaar even zoveel ballen.