Kleding Evelyn struik tv makelaar?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bunchy, 24 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Afgelopen aflev (Spijkenisse) had de presentatrice een mooi wit truitje aan met daarover jasje. Hoe kom ik erachter welk merk, waar te koop?
    Ben er weg van!
    Met iets van broderie..

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Hahaha, shop jij zo je garderobe bijelkaar door je te laten inspireren wat de dames op tv dragen? ;):D Heb je het stippenbloesje al?

3. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je in de aftiteling van het programma al gekeken? Meestal worden daar de kledingmerken genoemd. Of anders stuur je een mailtje naar de redactie.

Toevallig besteedden ze afgelopen week bij Editie NL aandacht aan websites waar je de kledingstukken van de 'celebs' kunt vinden. Misschien even de website van Editie NL raadplegen voor linkjes?

4. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Hahaha, ja, ik dacht ook al "Bunchy doet goede inspiratie op met tv kijken" *grinnik* :D ;).

5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Haha.. Klopt meiden!
    Drie kids inmiddels en net bevallen en smacht naar leuke kleding maar niet de tijd en puf om te gaan shoppen...
    Thanks voor de tips!

6. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Ps stippenblouse heb ik!! Super blij mee.. Vd sissyboy!

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Je moet goed voor jezelf zorgen als mama zijnde! De eerste keer dat ik na de bevalling weer kleren kocht, vond ik heerlijk (ook al moest ik twee maten groter shoppen dan ik gewend was :D). Veel plezier met je stippenbloesje! ;)

Deel Deze Pagina