Na een dochter ben ik nu zwanger van een zoon. Al voor mn dochter werd geboren waren we al bezig met jongensnamen en het werd ons makkelijk gemaakt, het werd een meid. Nu moeten we er echt aan geloven maar ik vind echt niks mooi en wat ik leuk vind is al in gebruik door vriendinnen. Wie helpt mij?(natuurlijk heb ik het hele internet al miljoenen keren afgesnuffeld) Ik hou niet van Engelse uitspraken. Namen die kinderen van vriendinnen hebben die ik leuk vind zijn: Teun Sem Sam Wes Tijn Jop Sven Lars Luuk
hahaha de titel! naamloos LOLLL, maar weet je, ook al vind je het bijna niet te doen welke naam je leuk vind maak gewoon een top 3. Pobeer 't, en kies op 't moment dat je kindje geboren is. zo heb ik dat ook gedaan en heb er geen spijt van! en anders Bas Cas Beer Sven Thom / Tom Bob Rob
TS! Dit had een topic van mij kunnen zijn, ook bijna alle namen die wij niet kunnen gebruiken terwijl wij die juist heel leuk vinden! Zo lastig! de namen die wij nog heel leuk vinden en op het verboden lijstje staan zijn: -Teije -Sepp -Tijs -Jani -Jelle -Isen -Tim -Tom of Thom -Jesse -Mees Vooral Teije vind ik heel jammer, zo heet het halfbroertje van ons nichtje. Dit klinkt ver maar voor ons nichtje (en mijn zwager) zou dit heel gek zijn. Dan heeft ze een broertje EN een neefje die zo heet..
Ja het is echt heel moeilijk en idd straks moeten we gewoon kiezen. Misschien is een top 3 niet zo slecht, mar welke zet je er dan in Theije thije heb ik nog nooit van gehoord, ik ga hem even 110 x zeggen
Zie dat je voorbeelden allemaal 1 lettergreep hebben, nog meer van deze namen: Raf Vic Diek Niels Joes Jord/jorn/jorg Bram gijs Teus Ron Rens Wout Ties Huub Bas Sil Siem Daan Giel Chiem Cas Pim Mees/mace Joep 2 lettergrepen: Ravi Pepijn Matthijs Jochem Floris Milan Jasper Martijn Raoul Vincent Laurens Lucas Jonas
Heb ook even mijn best gedaan op een lijstje korte jongensnamen due niet engels worden uitgesproken misschien helpt het je op weg Wim Pim Tim Bors Borre Guus Mart Jelmer Jaap Olaf Max Wout (er) Kees Karel Koos Bart Bo Tijl Hein Rens Jos Joost Joris Jort