lijkt wel of ze niet meer wil :(

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door nikkie83, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    we hebben weer wat , ise is bijna 3 maanden en sindas 3 dagen moet ik n soort oorlog met haar voeren om te kunnen voeden ,
    Liggend wil ze niet drinken , en in de madonnahouding of rugbyhouding niet eigenlijk na n paar minuten strijd drinkt ze en laat weer los en begint weer opnieuw ...

ze gooit haar hoofd naar achter , beentjes zo stijf als n plank en dan moet ik haar zo ogeveer door midden breken om haar weer recht te krijgen , toevallig ben ik van de week bij de fysio geweest met der en die heeft gekeken of ze ergens vast zit maar dat was niet het geval , het gebeurd zowel links als rechts trouwens ,

Iemand een idee ? het is verder rustig om ons heen , ik voed op verzoek en dat is trouwens ook minder aan het worden ze drinkt nu ong 5-6 voedingen per dag en slaapt door van 23:45 tot 6:00

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Misschien krampen? Hier betekent dat iig wel dat hij krampen heeft.. Probeer je tijd te nemen met haar. Als ze wel steeds wil drinken, toch proberen geduldig te blijven denk ik.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als ze niet wil zou ik het even laten en een half uurtje later weer proberen. Of geeft ze duidelijk aan dat ze wil drinken en wil ze dan uiteindelijk toch niet? Kan ook zijn dat ze last heeft van spruw. Of van reflux, maar dan zou ze wel meer klachten moeten hebben en veel moeten huilen.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Is je tsr misschien wat traag, productiedip? Hier werd mijn dochter altijd heel gefrustreerd als de melk niet snel genoeg op gang kwam en dan wilde ze niet meer drinken.

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    De regeldagen? Hier nu net die van de 3 weken gehad, maar rond 3 maanden schijnen er weer regeldagen te zijn.

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hm, niet echt tips maar het was hier rond die tijd ook zo, wilde niet drinken, hoofd achterover (ik lees je verhaal en herinner we ineens dat wij dat rond die periode ook hadden) etc. Weet tot op de dag van vandaag neit wat het was maar een week later was het ineens over. Denk een fase ofzo? Zou vooral veel blijven aanbieden, rustig blijven, veel drinken, goed eten en ik hoop voor je dat het snel over gaat...

Succes!

7. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    bedankt voor jullie reacties , ik DENK nu dat het de houding is , ik heb het straks geprobeerd zonder voedingskussen , was voor mij wel moeilijker , maar hierdoor lag ze rechter en dat ging beter .
    regeldagen hebben we net grhad , begon eerste kerstdag en stopte 31-12 pff ze wil ook niet veel vaker trouwens , waneer ze komt voor een voeding drinkt ze wel langer als anders nu ligt ze al vanaf 18:00 te slapen en heeft ze vanaf 13:15 tot 17:30 volgehouden en wakker geweest ook gezellig geweest dus eigenlijk moet ik niet klagen he maar het is zo lastig en frustrerend om die strijd te moeten voeren met n baby van 3 maanden ;)

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Als ze wat groter worden kun je ze weer anders vasthouden, met het hoofje aan de borst en met het kontje op je andere been, als je dat been een beetje op kunt tillen, of met een kussentje onder het kontje. Misschien werkt dat ook wat beter? Ze hangt dan wel goed buik tegen buik, maar iets schuiner dan op het voedingskussen.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Voedingskussens zijn vaak de oorzaak van drinkproblemen en tepelpijn! Het is een kwestie van even de goede houding vinden, maar daarna kun je nog maanden, zelfs jaren, voeden zonder!

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb hier altijd zonder gevoed. Ik zat vaak in de hoek van de bank. Mn benen overelkaar en dan met mn ene arm leunde ik op de leuning van de bank.
    Zonder leuning wilde ook maar zat de eerste tijd al snel een uur.

11. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde. Mijn zoontje is morgen 12 weken en doet sinds een dag of 2 alles wat jouw dochter ook doet dus.
    Mijn vriend zei gister ineens: hee, heeft ie geen krampjes? Omdat hij dus ook zijn beentjes zo stijf hield en erg onrustig was, loslaten en huilen tussendoor. Hij drinkt maar heel kort, zo'n 5 min per borst. Maar plast en poept goed en is verder ook tevreden!
    Het zal vast een fase zijn, ik hoop dat het gauw weer overgaat. Voor jou ook natuurlijk! Want het maakt je best wel onzeker, vind ik tenminste...

Deel Deze Pagina