Papa/vriend is vaak van huis..

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Meid, ik ken t niet, maar kan t me wel voorstellen.
    Ook al weet je voor die tijd waar je aan begint, en is t een weloverwogen keuze, toch kan t tegenvallen.
    Niet elke keuze hoeft de uitwerking te hebben die je voor ogen hebt..
    In elk geval succes op de mindere momenten voor je!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn man is doordeweeks ook nooit thuis... Hij werkt op zee, is visserman.. Wist waar ik aan begon toen we een relatie kregen, had er ook nooit zoveel moeite mee.. Ik wist immers waar ik aan begon.. Maar nu hebben we een kleine en het zorgen voor L. is soms best lastig alleen.. Gelukkig haalt hij de schade wel in in het weekend..

Hij gaat op maandagmorgen 6.00 van huis en is vrijdagavond of nacht weer terug.. In de weekenden is het dan wel heel gezellig thuis...

Deze week is hij in de haven gelukkig omdat het gister Biddag was (zijn baas komt van Urk).. vanmiddag komt hij op tijd thuis en morgen is hij waarschijnlijk de hele dag lekker thuis..

VOlgende week moet hij weer een week weg, dan de week erop is hij weer een week vrij..

Ik zou trouwens ook niet willen dat hij ander werk zoekt haha.. hij doet dit al jaren en heeft twee jaar geleden een jaar in de bouw gezeten, even wat anders, maar hij was na 8 maand strontvervelend haha.. Nu zit hij weer op zee en is weer zijn oude vertrouwde zelf..

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wil toch nog even op Yinte reageren.. Zoals ik hierboven ook al zei, ik wist waar ik aan begon toen we samen kwamen, en erg vond ik het niet, des te gezelliger het is als hij thuis is..

maar als L. een baaldag heeft dan kan ik er flink van balen dat ik die beslissing alleen moet nemen.(Hij heeft geen bereik op telefoon op zee)... en dan is het hopen dat ik de goede beslissing neem..
    Op sommige momenten baal ik er gewoon van dat hij er niet is, dat mag toch?

Hier worden de beslissingen trouwens ook door mij alleen genomen.. bij grote beslissingen wacht ik tot het weekend, maar anders heeft hij gewoon pech haha..

Deel Deze Pagina