Ik vind het verschrikkelijk dat jullie dit meemaken. De tijd is nooit goed kan ik uit ervaring zeggen. Het is altijd veel te vroeg om een dierbare te missen. Ik hoop van harte dat je veel steun om je heen hebt en dat je over een tijdje ook echt kunt denken aan de mooie herinneringen die jullie aan je vader hebben. Sterkte!
Gecondoleerd ! Ik weet ook hoe het is om geen papa meer te hebben en hier ook zo plotseling overleden aan een hartstilstand. Weet hoe je je nu voelt. Veel sterkte !!
Heftig................verschrikkelijk. Weet een beetje wat je doormaakt nu. Gecondoleerd en sterkte voor jou en je familie.
Gecondoleerd meis! Heel veel sterkte en kracht voor jou en je familie gewenst! Ik weet helaas uit ervaring hoe het voelt, maar ik kan je wel zeggen dat hij altijd bij je zal zijn, je zal hem voelen op momenten dat je het niet verwacht of dat je het juist zo nodig hebt. Mensen zeggen dat de tijd alle wonden heelt, maar dat is niet zo. De pijn blijft, maar zal mettertijd anders worden. Maar vergeten doe je het nooit en dat is alleen maar mooi, want zo leeft hij voort via jou en je kinderen!! Nogmaals sterkte meis!
Och meis, wat verschrikkelijk. Ik zit met tranen in mijn ogen. Gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke dagen, weken, maanden... Ook voor jouw moeder en de rest van de familie. Ik zal met Kerst een kaasrje voor jullie branden!
Jeetje Eliesja, gecondoleerd! Wat een ontzettend verdrietig bericht, ik wens jullie heel veel sterkte!
Hier zijn geen woorden voor... Al vind ik Bebek Istiyorum's woorden het passentst wat er zou kunnen gezegd worden. Heel veel sterkte meis, voor jou en je familie. Hopelijk vind je er een goed plaatsje voor