...dank je wel lieve meiden.. ben de kerstdagen wel thuis geweest, maar vind het niet echt een kerst..zijn wel bij schoonfamilie wezen eten, toch voor de afleiding en dat was zeker wel fijn.. de dag dat we definitief afscheid moeten nemen komt steeds dichterbij...bah bah...laatste keer zien...dan moeten we het met een foto doen en onze herinneringen..oh wat kan het leven zwaar zijn zeg... maar nogmaals bedankt voor jullie medeleven..doet me goed.. liefs elies
Heej meis, ik wil je even heel veel sterkte wensen voor morgen... Ik hoop dat het een heel mooi en waardig afscheid zal worden! Je vader heeft je mede gemaakt tot de mens die je nu bent, dus je zult de kracht hebben dit te dragen, je verdriet te uiten en een plaatsje te geven. Je vader zal in je hart zijn, ook morgen tijdens het afscheid... Ik zal een kaarsje voor jullie branden!! Knuffel!
ach wat vreselijk.... ik wil je ook heel veel sterkte wensen.. knuffel voor jullie allemaal (en @bebek: wat mooi gezegd!)
He meis.. Hoorde het van m'n schoonmoeder.. Wat verschrikkelijk voor jullie... Gecondoleerd en heeeel veel sterkte in deze zware periode.. knuff