Mijn zoontje word bijna drie, dus ik maak een leuke (foto)uitnodiging voor hem. Hij is onze tweede jongen en we hebben eigenlijk al speelgoed genoeg en ik vind het zonde als mensen hun geld uitgeven aan speelgoed waar maar weinig mee gespeeld word... Daarom een versje bedacht... Leuk of niet?? Kijk eens naar mij! Ik ben zo blij! Ik vier mijn feestje op zaterdag en zeg jou dat je komen mag. Dan vieren we mijn 3e jaar Heel gezellig met elkaar. Cadeautjes vind ik te gek, maar we hebben niet zoveel plek en met een grote broer boven mij kan er niet teveel spul meer bij... In mijn spaarpotje is nog wel plek Dus vind je wat ik vraag niet gek? Doe mij dan een lol en stop mijn spaarpotje vol(ler)
Ik vind het wel een leuk versje. Er wordt op een leuke manier om geld gevraagd en ook uitgelegd waarom. Grappig gedaan!
Ik vind het een leuk versje! Maar is het voor je zoontje niet leuker om cadeautjes uit te pakken? Mijn dochter wordt volgende week ook drie en die kijkt er nu al helemaal naar uit dat ze veeeeel cadeautjes krijgt.
Dank jullie wel Ja, daar heb je wel gelijk in... Mijn vriendin vroeg ook geld voor haar dochter en toen heb ik een kleinigheidje bij Action gekocht met geld erbij... Ik zat ook nog te denken om misschien zelf wat cadeautjes te kopen (klein) en die in te pakken en af en toe te geven, of iets eromheen te bedenken...
Theepot, daar zit ook weer wat in ja! Mijn dochter keek ook helemaal uit naar het uitpakken van cadeautjes! Mischien aanvulling op bepaalde dingen die jullie al hebben. Bv lego, auto's. Of knutseldingen of boekjes. Of iets heel kleins en dan geld erbij, dan heeft je zoontje toch iets om uit te pakken!
Omdat ik cadeautjes toch wel erg leuk vind heeft mijn mama nog bedacht dat iedereen een pakje kan geven dat mijn mama al heeft meegebracht...
Kans is natuurlijk groot dat mensen zelf al een kleinigheidje erbij kopen (zou ik ook doen maar inderdaad iets in de zin van knutselspullen) En anders zelf wat kleine cadeautjes achter de hand is ook een goede oplossing! Of een ding kiezen wat dan helemaal speciaal voor je zoontje is en daar uitbreiding bij vragen. Bijvoorbeeld een playmobil serie. Veel speelgoed komt natuurlijk (helemaal logisch) van zijn broer vandaan en dan heeft hij ook iets wat helemaal van hem is en goed op te bergen.
En dan iets van een ballonneprik spel, waarbij er steeds een naam uit de ballon valt van de persoon die het cadeautje mag geven?? hahaha, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...maar ja, that's me
Hahaha, ja hoor...is prima! Ik heb wel vaker sinterklaasgedichten voor mensen via het forum geschreven, ik vind het wel leuk
Eh nee ik zou dat niet leuk vinden! Kun je nog beter een mandje samen stellen bij de plaatselijke speelgoedwinkel. Geld bij oudere kinderen ok, maar dan een leuke kaart erbij of iets heel kleins. En wat ga je kopen van het geld? Ik vind het een heel verschil of er een doel is bijv speelhuisje voor de tuin ofzo (iets wat te duur is zo maar met alle visite mooi in het budget past) of dat het onbekend is wat je met het geld gaat doen.
Bij de speelgoedwinkel hier op het dorp hebben ze niet de mogelijkheid tot mandjes klaar maken, ik zelf zou het bij een ander wel origineel vinden en voor veel mensen ook wel makkelijk...
Dan vind ik het altijd helemaal prima en ook logisch want wat moet je met puzzel nummer 19 of Duplo auto nummer 45. Ik vind het nooit leuk als je als gever geen idee hebt wat ze ermee doen. Heb dat altijd met de neefjes en nichtjes: de ene heeft een duidelijk doel terwijl de ander zelf geen idee heeft. Jammer dat jullie speelgoedwinkel die mogelijkheid niet heeft. Hier gelukkig wel!
Bedankt voor de tip! Ik zal het doel erbij zetten op de kaart Ik heb trouwens ook wel eens geld gegeven, omdat dat gevraagd werd en vervolgens kreeg ik te horen dat ze dat fijn konden gebruiken voor Sinterklaas... Ja, toen voelde ik me ergens wel een soort van beetgenomen...
Dat bedoel ik ja is toch pieperig Je wilt toch wel dat er iets leuks voor wordt gekocht voor de jarige job en evenutueel de broer/zus ook maar vooral de jarige job. Heb je al een doel bedacht?