Ik ben ruim 36 weken zwanger. We zijn uit de meisjesnaam. Dat wordt L.otte, onze zoon heet S.tijn! Nu nog een jongensnaam, mijn man heeft de voorkeur voor Tom. En ik voor Job. Heeft iemand één alternatief, die wel bij mijn man de goedkeuring kan krijgen? Teun, Twan, Thomas, Bram en Bart hebben dit tot op heden nog niet bereikt...
Ik vind Stijn en Tom wel leuker samen dan Stijn en Job.. Sorry Lotte erg leuk!! Alternatief misschien: Joep Tim / Timo Bas Niek Luuk Daan Lars Olaf Jonas Cas Pim Abel Ruben Jurrian Mees Koen Jelke / Jelte Tijn / Thijn Rik / Rick Fons Jos / Josse Rolf Jorn / Joren Eric / Erik Ewoud / Ewald Roel / Roelof Boas / Boaz Bor / Borre Mart Almer / Almar Joris Joost Roben Milan Lucas / Lukas Jurre Finn Sam Roan / Rowan / Rowen / Rowin Jonne Jorian Jasper / Jesper Niels Jens Mads / Mats / Mas Alwin Ties Jesse Jelle Menno
Lotte, geweldig!! Ik vind Tom een suopernaam, staat bij mij op 1 voor een jongen! Job is niet zo mijn smaak. Alternatieven: Aaron Ben Bas Daan Finn Gijs Guus Hugo Jim Jan Jurre Jens Luuk/ Luc Lars Len/ Leen Max Niek/ Nick Pim Rob Seth Sam/ Sem Tim Tijn Tijl Vince Vico/Vigo Wim Ik vind Max zelf de leukste bij Stijn denk ik!
Joep Joes Tim Timme Joppe Mats Max (is idd ook leuk) Finn Mees Kees Ik vind Job trouwens wel leuker dan Tom
Timo - eerder dan nog Tygo, maar beide keurt manlief af Joep - vergeven Joes - nee, niet ons ding Tim - vinden we beide Tom sterker Timme - nee, niet ons ding Joppe - nee, ook niet ons ding Niek - toegevoegd aan het lijstje Mats - mwa, ic achternaam niet lekker Max (is idd ook leuk) - voor ons een poezennaam Finn - nee, is hem ook niet Mees - nee, niet ons ding Kees - komt bij manlief niet door de keuring Niels - vergeven Bas - vergeven Jesse - toegevoegd aan het lijstje Verder uit het lijstje van Michelle, springt voor ons beide Jasper eruit. Allen is deze helaas vergeven... Dus als iemand in dit genre nog een suggestie heeft, graag Dames, bedankt voor het meedenken!
(enigszins) In het 'genre' Jasper: Jesper Jespar Jaspar Jelmer Jelmar Jelger Jander Jilmer Jonas Jascha / Jasha Casper / Caspar Rutger Sander Roelof Hugo Niels Jorn Olaf Joris Ruben Jeroen Floris Joost Roel Erik Maurits Laurens Tobias Ewoud Leander Lars Jurjen Maarten Wouter Tijmen Victor Joren Oscar Jorrik / Jorrick Roelof
Ik vind T(h)om wel heel mooi er bij. Andere alternatieven: Stijn en Ties Stijn en Niek Stijn en Bas Stijn en Mees Stijn en Teun
Bij twijfel is het nee toch? Las in een vorig bericht Finn (errug leuk), vind zelf Anne ook een mooie naam voor een jongen. Zie dan zo'n stoere vent voor me met een klein hartje Veel succes in de onderhandelingen
Bij twijfel niet doen! Zeker waar! Finn. Niet ons ding en bij voorkeur geen F Anne. Houd niet van unisex Kai. Vergeven Hugo. Helaas ook vergeven Thijs. Past niet bij de achternaam Michelle, bedankt voor je suggesties. Helaas staat hij er niet tussen of is al vergeven. Ja, ik vind Joris te gek, maar zo heette de poes van manlief... Helaas is Niek ook weer van het lijstje gestreept. Dus we zoeken nog even verder!!!
Vind Luuk, Stan, Sem, Jur en Jort ook erg leuk. Stan kan alleen natuurlijk niet bij Stijn (althans, dat vind ik). Tom stond hier ook nummer 1, helaas inmiddels al vergeven. Job vond ik ook heel erg leuk, maar mijn man juist helemaal niet. We zijn daarom ook nog niet uit een jongensnaam (wij geven ook de voorkeur aan een korte naam met liefst 1 lettergreep)